Szolgáltatásmenedzsment Atlassian eszközökkel - Skálázható ügyféltámogatás

Registration Deadline:

April 18, 2024

Course date:

April 25, 2024

-

Who should join?

Ügyfélszolgálati munkatársakat, terméktámogatással foglalkozó kollégákat, vezetőket, valamint azokat, akik mélységeiben szeretnék megérteni a Jira Service Management működését, például a megoldás konfigurációjával lesznek megbízva.

Az anyag elsajátítását megkönnyíti a Jira felhasználó szintű ismerete.

About the course

A META-INF nyilvántartási száma a Felnőttképzési Adatszolgáltatási Rendszerben: B/2020/005584

8 órás képzés, melyen az egyes modulokat felvezető előadást gyakorlati példák megoldása követi. A csoport minimálisan 6 fővel indul, és maximum 16 jelentkező részvételével zajlik. Kérjük, a tréningre mindenki hozzon magával notebookot!


Price

64.900 Ft + ÁFA / fő

Location

Online / META-INF iroda / Önöknél

Period

8 óra

Other dates

2024. június 13., 2024. augusztus 5., 2024. szeptember 12.

Course Themes

  • Elterjedt modellek (ITIL, egy ablakos ügyfélszolgálat stb.)
  • Mire jó a Jira Service Management?
  • Különféle szerepkörök, különféle jogosultságok (licenc kezelés)
  • Service Management alapfunkciói (sorok, SLA stb.)
  • Munkafolyamatok, ügytípusok
  • Ahogyan a csapat dolgozik - sorok kezelése
  • Ahogyan az ügyfelek látják - az ügyfélportál felépítése
  • Kibővített JQL lehetőségek
  • Önkiszolgáló ügyfélszolgálat - Service Management + Confluence integráció
  • Hasznos kiegészítő pluginek

After the course

  1. A résztvevők képesek lesznek saját ügyfél- és/vagy terméktámogató folyamataikat Atlassian eszközökkel megvalósítani.
  2. Alapos tudásra tesznek szert az egyszerűsített, testreszabott ügyfélportálok és a Jira belső munkafolyamatainak kapcsolatában.
  3. Valós életből vett példák segítségével ihletet meríthetnek abból, mások hogyan oldották meg a fejlesztés-terméktámogatás együttműködését.
  4. A Jira Service Management a customer support feladatait a training után nagyban megkönnyíti.
  5. A menedzsment számára könnyen áttekinthető, automatikusan frissülő kimutatásokat készíthetnek a szerződésekben vállalt kötelezettségek teljesítéséről.
  6. Képesek lesznek olyan kiszolgálási modellt megalkotni, melynek segítségével kétszer annyi ügyféligény kiszolgálása nem igényel kétszer annyi támogató kollégát.
  7. Tagjai lehetnek egy zárt csoportnak, melyben volt diákjaink - és tanáraink - a tanfolyamot követően is profitálhatnak az értékes tapasztalatcserékből

Our instructors

Károly Békési

Atlassian Consultant

"They did not know it was impossible, so they did it." (Mark Twain)

Registration

Would you like to further expand your knowledge?
Come to the 9th META-INF Atlassian Day!
Check it out

Szolgáltatásmenedzsment Atlassian eszközökkel - Skálázható ügyféltámogatás

Regisztrációs határidő:

2024

.

April

18

.

Kurzus ideje:

2024

.

April

25

.

-

.

.
A META-INF nyilvántartási száma a Felnőttképzési Adatszolgáltató Rendszerben: B/2020/005584

Tudjuk, hogy az év vége mindig pörgős időszak. Ha szeretnél fejlődni, de nem fér bele az év végi hajtásba, most itt a megoldás! Vásárold meg képzési utalványodat még idén, és élvezd a kedvezményeket 2023. december 30-ig.

Kedvezmények:

  • 1 napos képzés: 5% kedvezmény a listaárból
  • 2 napos képzés: 10% kedvezmény
  • 6+ képzésnap egyidejű vásárlása esetén egyedi kedvezmények várnak rád!

Az utalványok a vásárlást követő 6 hónapon belül használatóak fel.

Kiket várunk?

Ügyfélszolgálati munkatársakat, terméktámogatással foglalkozó kollégákat, vezetőket, valamint azokat, akik mélységeiben szeretnék megérteni a Jira Service Management működését, például a megoldás konfigurációjával lesznek megbízva.

Az anyag elsajátítását megkönnyíti a Jira felhasználó szintű ismerete.

A kurzusról

A META-INF nyilvántartási száma a Felnőttképzési Adatszolgáltatási Rendszerben: B/2020/005584

8 órás képzés, melyen az egyes modulokat felvezető előadást gyakorlati példák megoldása követi. A csoport minimálisan 6 fővel indul, és maximum 16 jelentkező részvételével zajlik. Kérjük, a tréningre mindenki hozzon magával notebookot!


Árak

64.900 Ft + ÁFA / fő

Helyszín

Online / META-INF iroda / Önöknél

Időtartam

8 óra

További meghirdetett időpontok

2024. június 13., 2024. augusztus 5., 2024. szeptember 12.

A kurzus témái

  • Elterjedt modellek (ITIL, egy ablakos ügyfélszolgálat stb.)
  • Mire jó a Jira Service Management?
  • Különféle szerepkörök, különféle jogosultságok (licenc kezelés)
  • Service Management alapfunkciói (sorok, SLA stb.)
  • Munkafolyamatok, ügytípusok
  • Ahogyan a csapat dolgozik - sorok kezelése
  • Ahogyan az ügyfelek látják - az ügyfélportál felépítése
  • Kibővített JQL lehetőségek
  • Önkiszolgáló ügyfélszolgálat - Service Management + Confluence integráció
  • Hasznos kiegészítő pluginek

A képzés után

  1. A résztvevők képesek lesznek saját ügyfél- és/vagy terméktámogató folyamataikat Atlassian eszközökkel megvalósítani.
  2. Alapos tudásra tesznek szert az egyszerűsített, testreszabott ügyfélportálok és a Jira belső munkafolyamatainak kapcsolatában.
  3. Valós életből vett példák segítségével ihletet meríthetnek abból, mások hogyan oldották meg a fejlesztés-terméktámogatás együttműködését.
  4. A Jira Service Management a customer support feladatait a training után nagyban megkönnyíti.
  5. A menedzsment számára könnyen áttekinthető, automatikusan frissülő kimutatásokat készíthetnek a szerződésekben vállalt kötelezettségek teljesítéséről.
  6. Képesek lesznek olyan kiszolgálási modellt megalkotni, melynek segítségével kétszer annyi ügyféligény kiszolgálása nem igényel kétszer annyi támogató kollégát.
  7. Tagjai lehetnek egy zárt csoportnak, melyben volt diákjaink - és tanáraink - a tanfolyamot követően is profitálhatnak az értékes tapasztalatcserékből

Előadónk

Békési Károly

Atlassian Consultant

"They did not know it was impossible, so they did it." (Mark Twain)

Regisztráció