A jelentkezésig hátralévő idő:
Jelentkezési határidő: 2023.04.06.
Képzés időpontja: 2023.04.13.
Érdeklődöm!

Kinek érdemes jelentkezni?

Ügyfélszolgálati munkatársaknak, terméktámogatással foglalkozó kollégáknak, vezetőknek, valamint azoknak, akik mélységeiben szeretnék megérteni a Jira Service Management működését, például a megoldás konfigurációjával lesznek megbízva.

Az anyag elsajátítását megkönnyíti a Jira felhasználó szintű ismerete.

A képzésről

8 órás képzés, melyen az egyes modulokat felvezető előadást gyakorlati példák megoldása követi. Annak érdekében, hogy a gyakorlati példák során több figyelem jusson az egyéni kérdésekre, a tréninget két előadó tartja. A csoport minimálisan 6 fővel indul, és maximum 16 jelentkező részvételével zajlik. A tréningre mindenki hozzon magával notebookot!

A képzés tematikája

  • Elterjedt modellek (ITIL, egy ablakos ügyfélszolgálat stb.)
  • Mire jó a Jira Service Management?
  • Különféle szerepkörök, különféle jogosultságok (licenc kezelés)
  • Service Management alapfunkciói (sorok, SLA stb.)
  • Munkafolyamatok, ügytípusok
  • Ahogyan a csapat dolgozik - sorok kezelése
  • Ahogyan az ügyfelek látják - az ügyfélportál felépítése
  • Kibővített JQL lehetőségek
  • Önkiszolgáló ügyfélszolgálat - Service Management + Confluence integráció
  • Hasznos kiegészítő pluginek

A tréninget követően

  1. A résztvevők képesek lesznek saját ügyfél- és/vagy terméktámogató folyamataikat Atlassian eszközökkel megvalósítani.
  2. Alapos tudásra tesznek szert az egyszerűsített, testreszabott ügyfélportálok és a Jira belső munkafolyamatainak kapcsolatában.
  3. Valós életből vett példák segítségével ihletet meríthetnek abból, mások hogyan oldották meg a fejlesztés-terméktámogatás együttműködését.
  4. A Jira Service Management a customer support feladatait a training után nagyban megkönnyíti.
  5. A menedzsment számára könnyen áttekinthető, automatikusan frissülő kimutatásokat készíthetnek a szerződésekben vállalt kötelezettségek teljesítéséről.
  6. Képesek lesznek olyan kiszolgálási modellt megalkotni, melynek segítségével kétszer annyi ügyféligény kiszolgálása nem igényel kétszer annyi támogató kollégát.
  7. Tagjai lehetnek egy zárt csoportnak, melyben volt diákjaink - és tanáraink - a tanfolyamot követően is profitálhatnak az értékes tapasztalatcserékből

META-INF nyilvántartási száma a Felnőttképzési Adatszolgáltatási Rendszerben: B/2020/005584

Ár

64.900 Ft + ÁFA/ fő

Oktatóink

  • Békési Károly | tanácsadó

    Közel 20 éve kezdett foglalkozni alkalmazásüzemeltetéssel, ezen belül 2014 óta Atlassian termékekkel. Nagyvállalati környezetben szerzett több éves Jira adminisztrátori tapasztalattal tanácsadóként és oktatóként nyújt támogatást az üzleti igények gyors leképezésével, testreszabással, automatizációval. 6 éven át oktatott informatikát a Budapesti Kommunikációs és Üzleti Főiskolán (a Metropolitan University elődje).

Érdeklődés

A küldés gombra kattintva tudomásul veszem az adatvédelmi szabályzatban foglaltakat.

További Atlassian képzések

3 vagy több fő egyszerre történő jelentkezése esetén képzéseinket kedvezményes áron biztosítjuk.
  • Tudásbázis-építés

    Betekintés a tudásbázis-építés módszertani fortélyaiba

  • Bitbucket képzés

    Skálázható ügyféltámogatás

    Ismerd meg a hatékony ügyfélmenedzsment eszközeit!

    Következő képzés:

    2023-04-13 - 12 nap múlva
  • Bitbucket eladás

    Data Center

    Ismerd meg és próbáld ki a Data Center termékeket!