
Atlassian Támogatás
Biztos hátteret adunk az Atlassian-termékek használatához. Hibás működést tapasztal? Egyedi konfigurációs, testreszabási igényei vannak? Szeretné a legtöbbet kihozni a Jira vagy Confluence használatából? Érdekelné, létezik-e elérhető megoldás igényeire a Marketplace-en?
Támogatási szolgáltatásunk keretében tervezhető költségek mentén biztosíthatja, hogy sokéves tapasztalatunkra építve gyorsan kapjon segítséget bármilyen egyszerű és bonyolult kérdéssel, megoldandó feladattal, egyedi igénnyel kapcsolatban.
Támogatásunk fix órakeretben vagy rugalmasan is igénybevehető, saját ügyfélportálunkon, emailen, vagy telefonon keresztül.
Tevékenységünk során törekszünk arra, hogy a szervezetében egy olyan belső kompetencia központot hozzunk létre, melynek egyre bővülő tudására építve a kérdések nagy része házon belül megválaszolható, így ránk csak másodszinten legyen szükség hosszútávon. Ezzel nemcsak költséget takarítunk meg Önnek, hanem sokkal gyorsabb válaszidő érhető el, és kollegáinak a tudását is folyamatosan fejlesztjük.
Egy hónapig költségek nélkül veheti igénybe támogatásunkat.
A részletekért lépjen kapcsolatba velünk!