
META-INF Atlassian Blog
Minden, ami Atlassian
- Keresés téma szerint:
-
Változás az Adatvédelmi Tájékoztatóban
| 2023-10-02Ebben a rövid blogposztban ki szeretnénk emelni, hogy milyen változások történetek az Adatvédelmi Tájékoztatóban.
Tovább olvasom > -
Komplex ügyfélregisztráció felépítése Jira-ban
| 2023-06-05Annak érdekében, hogy a JAO folyamatos és zavartalan szolgáltatást tudjon biztosítani, elengedhetetlen egy stabil és hatékony ügyfélregisztrációs platform működtetése, az ügyfelek adatainak gyors és zökkenőmentes rögzítése.
Tovább olvasom > -
Szolgáltatásmenedzsment Atlassian környezetben
| 2023-06-05A cég 2017-ben ismerkedett meg a Jira alapú megoldásokkal, amelyet elsősorban az IT üzemeltetési és fejlesztési feladatai optimalizálására, illetve a partneri és szolgáltatói szerződések nyomon követésére használnak. Ugyanebben az évben az IT Service Desk szolgáltatást is elindították, amely több mint 8000 bejelentést kezel, és elérhetővé teszi a bértextil üzletág számára a mosási rendszerben tárolt adatokat.
Tovább olvasom > -
Komplett IT osztály Atlassian fegyvertárral
| 2023-06-05A széles ügyfélkör és felhasználói bázis miatt a vállalat aktívan nézelődött a piacon egy megoldás után, ami megkönnyíti a mindennapi service desk feladatokat mind az ügyfeleik, mind a kollégák számára. Végül a vállalat vezetősége egy 2017-es, nyári META-INF Atlassian Day keretében találkozott először komolyabban a Jira-val, mely a saját szavaikkal élve “szerelem volt első látásra”.
Tovább olvasom >
-
Jira Service Management a Graphisoftban
| 2023-05-25Az 1982-es alapítású Graphisoft az egyik első magyar garázscégből nőtte ki magát globális, nemzetközi nagyvállalattá. Zászlóshajója az Archicad piacvezető BIM (Building Information Modeling) építészeti szoftver, mely építészek és tervezők ezreinek munkáját segíti, ma már 108 országban, 27 nyelven.
Tovább olvasom > -
“Úgy Jiráznék Veled!” Országos IT ügyfélkiszolgálás az InfoComplex-nél
| 2023-05-25A cégnek alapvető fejfájást okozott az ismétlődő feladatok szétválasztása a nagy projektektől. Szerették volna, ha az ügyfelek egy-egy részfolyamat helyett az egész projektet figyelemmel tudják kísérni. Ezen felül fontos volt számukra a hozzáférés és a felhasználók jogosultságainak szabályozása, hiszen a cég 100 ügyféllel dolgozik nap, mint nap, ami hozzávetőlegesen 3500 felhasználót jelent.
Tovább olvasom >