Modernity Jira Stories, II. Stáció – Az útkeresés

November 3, 2020
Modernity Jira Stories, II. Stáció – Az útkeresés

Eltelt az első hét a Modernitynél, a belső tapasztalatok számukra kihívásokkal és útkereséssel teli volt, de minket nem ért meglepetésként, mert minden projekt bevezetés elég hasonló hullámvasút.

Ezt a projektet partneremmel, Balázzsal ketten visszük a cégen belül. Minden bevezetésnél egy nagyon izgalmas folyamaton megyünk keresztül. Az összes csapatnál, ahol eddig bevezettünk, jelentkezett egy kezdeti nehézség, ami a platform használati tudásának hiányából eredt. Mi ilyenkor mindig érdeklődően követjük nyomon, hogy melyik csapat hogyan próbálja több-kevesebb sikerrel abszolválni az egyes feladatokat.

A Modernitysek főként a kihívás kedvéért jelezték számunkra, hogy az első szárnypróbálgatásokat egyedül szeretnék végrehajtani, így valóban semmilyen segítséget nem adtunk nekik.

Az első pár nap nagy csendben telt el. Mi tudtuk, hogy ennek három oka lehet: vagy minden simán megy nekik, vagy valahol elakadtak és dolgoznak a megoldáson de leginkább a kettő közötti szokott a megoldás lenni. Az esetek többségében időhiány miatt nem haladnak a felület megismerésével és ezért, szinte soha nem jutnak el egyedül az elvárt célhoz. Sejtettük, hogy itt is az időhiány lesz az egyik hibafaktor, amit egy közös meetinggel majd orvosolni tudunk.

A későbbiekben kiderült, hogy az utóbbi verziót jelentette a hallgatás, amit egy közös, online gyakorlással törtünk meg. Elmagyaráztuk a két felület közti különbséget, az átjárhatóságot és végül az instrukcióink alapján sikeresen létrehozták az első, saját workflow-kat.A meeting végén abban állapodtuk meg, hogy a következő hétre az összes munkafolyamatukat felviszik, amit közösen átnézzük, és ahol elakadás van ott ugyan így segítünk.

Ilyen és ehhez hasonló segítségnyújtást általában minden projektben szoktunk végezni. Az általános bevezetés úgy zajlik nálunk, hogy az adott ügyfélnél végzünk egy felmérést, melynek keretein belül elmondják, hogy mit és milyen folyamatokkal végeznek el. Ezt követően felrajzoltatjuk velük a saját workflow-jukat és erre adunk egy munkaórabecslést nekik.

Jellemzően nagyon szeretünk hamar, már néhány órán belül látható eredményeket felmutatni, hiszen minden ügyfelet a saját sikerélménye visz előre, így volt ez a Modernitynél is.

Izgatottan várjuk az egyedül alkotott workflow-kat, amikkel jelentkezünk a jövőhéten is.

Ha kíváncsi vagy, hogy a Modernitysek hogyan élték meg ezt a hetet, ide kattintva elolvashatod a beszámolójukat!

Author

Attila Gáspár
co-CEO

Social Share Buttons

Modernity Jira Stories, II. Stáció – Az útkeresés

November 3, 2020
Modernity Jira Stories, II. Stáció – Az útkeresés

Eltelt az első hét a Modernitynél, a belső tapasztalatok számukra kihívásokkal és útkereséssel teli volt, de minket nem ért meglepetésként, mert minden projekt bevezetés elég hasonló hullámvasút.

Ezt a projektet partneremmel, Balázzsal ketten visszük a cégen belül. Minden bevezetésnél egy nagyon izgalmas folyamaton megyünk keresztül. Az összes csapatnál, ahol eddig bevezettünk, jelentkezett egy kezdeti nehézség, ami a platform használati tudásának hiányából eredt. Mi ilyenkor mindig érdeklődően követjük nyomon, hogy melyik csapat hogyan próbálja több-kevesebb sikerrel abszolválni az egyes feladatokat.

A Modernitysek főként a kihívás kedvéért jelezték számunkra, hogy az első szárnypróbálgatásokat egyedül szeretnék végrehajtani, így valóban semmilyen segítséget nem adtunk nekik.

Az első pár nap nagy csendben telt el. Mi tudtuk, hogy ennek három oka lehet: vagy minden simán megy nekik, vagy valahol elakadtak és dolgoznak a megoldáson de leginkább a kettő közötti szokott a megoldás lenni. Az esetek többségében időhiány miatt nem haladnak a felület megismerésével és ezért, szinte soha nem jutnak el egyedül az elvárt célhoz. Sejtettük, hogy itt is az időhiány lesz az egyik hibafaktor, amit egy közös meetinggel majd orvosolni tudunk.

A későbbiekben kiderült, hogy az utóbbi verziót jelentette a hallgatás, amit egy közös, online gyakorlással törtünk meg. Elmagyaráztuk a két felület közti különbséget, az átjárhatóságot és végül az instrukcióink alapján sikeresen létrehozták az első, saját workflow-kat.A meeting végén abban állapodtuk meg, hogy a következő hétre az összes munkafolyamatukat felviszik, amit közösen átnézzük, és ahol elakadás van ott ugyan így segítünk.

Ilyen és ehhez hasonló segítségnyújtást általában minden projektben szoktunk végezni. Az általános bevezetés úgy zajlik nálunk, hogy az adott ügyfélnél végzünk egy felmérést, melynek keretein belül elmondják, hogy mit és milyen folyamatokkal végeznek el. Ezt követően felrajzoltatjuk velük a saját workflow-jukat és erre adunk egy munkaórabecslést nekik.

Jellemzően nagyon szeretünk hamar, már néhány órán belül látható eredményeket felmutatni, hiszen minden ügyfelet a saját sikerélménye visz előre, így volt ez a Modernitynél is.

Izgatottan várjuk az egyedül alkotott workflow-kat, amikkel jelentkezünk a jövőhéten is.

Ha kíváncsi vagy, hogy a Modernitysek hogyan élték meg ezt a hetet, ide kattintva elolvashatod a beszámolójukat!

Szerző

Gáspár Attila
co-CEO

Megosztás