Page tree

Skálázható ügyféltámogatás

Kinek érdemes jelentkezni?

Ügyfélszolgálati munkatársaknak, terméktámogatással foglalkozó kollegáknak, vezetőknek, valamint azoknak, akik mélységeiben szeretnék megérteni a Jira Service Desk működését, például a megoldás konfigurációjával lesznek megbízva.

Az anyag elsajátítását megkönnyíti a Jira felhasználó szintű ismerete.

A képzésről

8 órás képzés, melyen az egyes modulokat felvezető előadást gyakorlati példák megoldása követi. Annak érdekében, hogy a gyakorlati példák során több figyelem jusson az egyéni kérdésekre, a tréninget két előadó tartja. A csoport minimálisan 8 fővel indul, és maximum 16 jelentkező részvételével zajlik. A tréningre mindenki hozzon magával notebookot.

A képzés tematikája

  • Elterjedt modellek (ITIL, egy ablakos ügyfélszolgálat, stb...)
  • Mire jó a Jira Service Desk?
  • Különféle szerepkörök, különféle jogosultságok (licenc kezelés)
  • Service Desk alapfunkciói (sorok, SLA, stb...)
  • Munkafolyamatok, ügytípusok
  • Ahogyan a csapat dolgozik - sorok kezelése
  • Ahogyan az ügyfelek látják - az ügyfélportál felépítése
  • Kibővített JQL lehetőségek
  • Önkiszolgáló ügyfélszolgálat - Service Desk + Confluence integráció
  • Hasznos kiegészítő pluginek

A tréninget követően

  1. Képesek lesznek saját ügyfél-, és/vagy terméktámogató folyamataikat Atlassian eszközökkel megvalósítani
  2. Alapos tudásra tesznek szert az egyszerűsített, testreszabott ügyfélportálok és a Jira belső munkafolyamatainak kapcsolatában
  3. Valós életből vett példák segítségével ihletet meríthetnek abból mások hogyan oldották meg a fejlesztés-terméktámogatás együttműködését
  4. A menedzsment számára könnyen áttekinthető, automatikusan frissülő kimutatásokat készíthetnek a szerződésekben vállalt kötelezettségek teljesítéséről
  5. Képesek lesznek olyan kiszolgálási modellt megalkotni, melynek segítségével kétszer annyi ügyféligény kiszolgálása nem igényel kétszer annyi támogató kollegát
  6. Tagjai lehetnek egy zárt csoportnak, melyben volt diákjaink - és tanáraink - a tanfolyamot követően is profitálhatnak az értékes tapasztalatcserékből

Oktatóink


Atlassian szakértőként 2007 óta sok hazai és külföldi vállalatnak segített bevezetni, és használni az Atlassian termékeit. Megalapítója a META-INF-nek. Sokéves fejlesztői múlttal rendelkezik, lelkes híve az agilis fejlesztői módszertanoknak, Certified Scrum Master.

Hegyi Tibor, ügyvezető

Különböző iparági projektek vezetőjeként, tudásmenedzsment kutatóként, valamint egy több ezer ügyfelet támogató ügyfélszolgálat irányításával szerzett tapasztalatokat. Elhivatott a személyes és csoportos hatékonyságot növelő megoldások iránt. 6 évig dolgozott a BME Villanykarán nevelőtanárként, a Magyar Atlassian Meetup alapítója.

Gáspár Attila, tanácsadó



 

 

További képzéseink

3 vagy több fő egyszerre történő jelentkezése esetén képzéseinket kedvezményes áron biztosítjuk

Link

Jira felhasználóknak

Váljon a Jira mesterévé egy nap alatt.
Út az alapoktól a rutinos felhasználóig.

Link

Kollaboráció hatékonyan

Ismerje meg a hatékony kollaboráció technikáit az Atlassian eszközeivel.

Link

Jira adminisztrátoroknak

Igazodjon el a Jira beállításainak
rejtelmeiben!

Link

Agilis projektmenedzsment

Ismerje meg az Agilis módszertanokat és azok hatékony támogatását.

Link

Skálázható ügyféltámogatás

Ismerje meg a hatékony ügyfélmenedzsment eszközeit

Link

Korszerű szoftverfejlesztés

Fejlesztés és tesztelés integrált Atlassian ökoszisztémával

Link

Data Center

Ismerje meg és próbálja ki a Data Center termékeket

Link

Tudásbázis építés

Betekintés a tudásbázis építés módszertani fortélyaiba

Link