Ez a bejegyzés több mint 1 éve frissült utoljára, a tartalom bizonyos elemei elavultak lehetnek.
Fontos számunkra az, hogy általános szerződési feltételeinkben bekövetkező változások transzparens módon láthatóak legyenek ügyfeleink részére. A Terméktámogatási Szolgáltatásunka vonatkozó Általános Szerződési Feltételeinket itt éritek el: https://www.meta-inf.hu/en/productsupport-gtc/
Az Általános Szerződési Feltételeinkben az alábbi változások történtek:
Terméktámogatási szolgáltatásunkkal kapcsolatban két új, kiegészítő szolgáltatást vezettünk be, egyrészről a Premium Support Service szolgáltatást, valamint a Service Card szolgáltatást, amelyek részletes szabályai a Terméktámogatási Szolgáltatásra vonatkozó Általános Szerződési Feltételeinkbe kerültek meghatározásra.
A változások hatályba lépésének napja 2023. április 17.
Az Atlassian System of Work a kollaboráció megvalósításának hatékony segítője. Egy olyan integrált rendszer, amely segít a csapatok összehangolásában, a munkafolyamatok átláthatóvá tételében.
Az átlátható folyamatok, az egyes csapatok saját szakértelmére fókuszáló működés, a megosztott információk, a mindenki számára követhető közös célok a résztvevők számára a hatékonyság növelését, saját kreatív energiáik jobb kihasználását, a reakcióidő csökkenését és erősebb motivációt jelentenek, míg a vállalatok ennek eredményeként versenyelőnyre tehetnek szert, gyorsabban reagálhatnak piaci trendekre és követelményekre, valamint javíthatják az ügyfélélményt.
A kooperáció lehetőséget teremt egy szervezet különféle részegységei számára, hogy bizonyos területeken közösen dolgozzanak, ám a kollaboráció több ennél: a munkafolyamatok során közös felelősségvállalásra, közös döntéshozatalra ad lehetőséget.