Emeld magasabb szintre e-mail-alapú megoldásaid az Email This Issue szolgáltatásainkkal!
és igényeidhez igazodva növelik admincsapatának termelékenységét. Négy különböző szolgáltatáscsomagunk minden igényt lefed, így azok segítségével kihozhatod a maximumot alkalmazásunkból:
ha folyamatos, kiemelt szintű szolgáltatásra van szüksége.
ha csak eseti jellegű műszaki segítségre van szükséged.
ha képzésekre van szüksége, hogy bővíthesse saját vagy admin kollégái tudását.
ha szakértelmünket az app testreszabásához és optimalizálásához szeretnéd kiaknázni.
A Prémium támogatási program tagjaként kiemelt kiszolgáláshoz jut ügyfélszolgálatunktól.
Folyamatos, rendkívül gyors segítséget kap bármely kérdésére a Jirában történő e-mailezéssel kapcsolatban közvetlenül a szállítótól. Ez a biztonságos működés biztosítéka.
A Service Card szolgáltatással gyors segítséget kap mérnökeinktől problémái megoldásához.
Eseti segítség a Jirában történő e-mailezéssel kapcsolatos technikai problémák gyors megoldásához. Meghatározott időkeretben veheti igénybe szakértőink segítségét, akik folyamatos készenlétben várják, hogy segítsenek Önnek minden, Email This Issue-val kapcsolatos problémája megoldásában.
A Product Mastering szolgáltatással közvetlenül az Email This Issue fejlesztőjétől kap technikai ismereteket.
Különböző szintű szállítói képzések Email This Issue-adminoknak, amelyek segítenek realizálni az alkalmazás valódi értékét. Váljon az e-mailek Jirában való feldolgozásának mesterévé!
Konzultációs szolgáltatásunkkal implementáláshoz és testreszabáshoz biztosítunk szakértelmet.
Teljes körű szolgáltatások az implementáláshoz és a testreszabáshoz, hogy maximumra pörgethesse működési hatékonyságát és optimalizálhassa ITSM-, ESM- és ITIL-folyamatait.