Egyszerű megoldás, amely ideális a Jirában történő e-mailezéssel kapcsolatos akadályok gyors, komplikációmentes leküzdésére.
Vásárold meg szakértőink idejét, és használja ki a lehető legjobban!
Tedd fel kérdéseid az Email This Issue-val kapcsolatos bármilyen témában (funkciók, korlátozások, legjobb gyakorlatok... vagy bármi, amit tudni szeretnéd)!
Segítünk abban, hogy a lehető leghamarabb használhasd munkára a terméket.
Segítünk azonosítani a problémák kiváltó okait, és megkeresni a hiba elhárításának módját.
Ha mélyebb problémákba ütközöl, közvetlenül konzultálhatsz fejlesztőinkkel.
Segítünk megtervezni és végrehajtani kisebb konfigurációs módosításokat.
Fogalmazd meg egyedi igényeit, és bízza ránk a munka nehezét! Kérjen igényeidhez igazodó Velocity makrókat vagy reguláris kifejezéseket.
Service Card csomagjainkat eseti segítségnyújtásra dolgoztuk ki. Ha azért van szükséged segítségre, mert egy teljes megoldást szeretnél nulláról megvalósítani, vegye igénybe Atlassian Consulting Szolgáltatásainkat.
A Service Card szolgáltatás az előre meghatározott időkeret terhére, eseti jelleggel vehető igénybe. Ha azonban folyamatos támogatásra van szükséged, tanulmányozd át alap támogatási feltételeinket, vagy fontold meg a Premium Support Service, amely magában foglal havonta 4 órányi Service Card támogatást is.
Szeretnéd elmélyíteni csapatod tudását? Nézd meg az Email This Issue-hoz kapcsolódó képzéseinket!
Ha más Atlassian-termékkel kapcsolatban van szüksége segítségre, forduljon szakértőinkhez.