Egyszerű megoldás, amely ideális a Jirában történő e-mailezéssel kapcsolatos akadályok gyors, komplikációmentes leküzdésére.
Vásárolja meg szakértőink idejét, és használja ki a lehető legjobban!
Tegye fel kérdéseit az Email This Issue-val kapcsolatos bármilyen témában (funkciók, korlátozások, legjobb gyakorlatok... vagy bármi, amit tudni szeretne)!
Segítünk abban, hogy a lehető leghamarabb használhassa munkára a terméket.
Segítünk azonosítani a problémák kiváltó okait, és megkeresni a hiba elhárításának módját.
Ha mélyebb problémákba ütközik, közvetlenül konzultálhat fejlesztőinkkel.
Segítünk megtervezni és végrehajtani kisebb konfigurációs módosításokat.
Fogalmazza meg egyedi igényeit, és bízza ránk a munka nehezét! Kérjen az Ön igényeihez igazodó Velocity makrókat vagy reguláris kifejezéseket.
Service Card csomagjainkat eseti segítségnyújtásra dolgoztuk ki. Ha azért van szüksége segítségre, mert egy teljes megoldást szeretne nulláról megvalósítani, vegye igénybe Atlassian Consulting Szolgáltatásainkat.
A Service Card szolgáltatás az előre meghatározott időkeret terhére, eseti jelleggel vehető igénybe. Ha azonban folyamatos támogatásra van szüksége, tanulmányozza át alap támogatási feltételeinket, vagy fontolja meg a Premium Support Service, amely magában foglal havonta 4 órányi Service Card támogatást is.
Szeretné elmélyíteni még jobban csapata tudását? Nézze meg az Email This Issue-hoz kapcsolódó képzéseinket!
If you need Atlassian-related help for other products, contact our experts.