Maximalizálja működése biztonságát Prémium támogatási programunkkal!

Folyamatos és gyors segítség a Jirában történő e-mailezéssel kapcsolatos problémákra közvetlenül a szállítótól.

Problémáit a legmagasabb prioritással kezeljük. Legyünk partnerek, hogy Ön is kihasználhassa páratlan szakértelmünket, és a legtöbbet hozhassa ki az Email This Issue-ból!

Atlassian Platinum Solution Partner logo
Atlassian Platinum Marketplace Partner logo

A META-INF Prémium support folyamatos és elsőbbségi ügyfélszolgálati támogatást nyújt a kritikus fontosságú Email This Issue-környezetekhez.

Kiterjesztett rendelkezésre állás

12 órás munkaidőben szolgáljuk ki.

Gyors válaszidő

Az első válaszreakció 2 órán belül, a többi pedig legkésőbb 4 órán belül megérkezik.

Online konzultáció

Képernyőmegosztással segíti a gyors hibaelhárítást.

2 óra/hónap Service Card-hozzáférés

Igénybe vehető eseti tanácsadáshoz, Velocity makrók és reguláris kifejezések írásához stb.

Mire nem használható?

Implementációs projektek

A Prémium támogatási programot az üzemeltetés kiemelt támogatására terveztük. Ha azért van szüksége segítségre, mert egy teljes megoldást szeretne a nulláról megvalósítani, vegye igénybe Atlassian Consulting szolgáltatásainkat.

Egyszeri vagy eseti támogatás

A Prémium támogatás folyamatos szolgáltatást biztosít. Ha alkalmi, ad hoc jellegű segítségre lenne szüksége, fontolja meg Service Card csomagjainkat – vásároljon szakértői időkeretet, és használja ki szakértőink idejét a lehető legjobban!

Képzések

Szeretné még jobban elmélyíteni csapata tudását? Nézze meg az Email This Issue-hoz kapcsolódó képzési kínálatunkat!

Az Email This Issue for Jira mellett más termékekre is szüksége van?

Forduljon tanácsadóinkhoz! Ők bármilyen Atlassian-termékkel kapcsolatban segítenek Önnek.

Lépjen be Prémium támogatás programunkba!

2.

Kérelmét feldolgozzuk.

3.

Találkozunk Önnel és az érintett adminjaival, hogy bemutassuk a szolgáltatást és használatának szabályait.

4.

Választhat a 6 hónapos (2400 EUR) és a 12 hónapos (4000 EUR) terv között.

5.

Ha a bemutató után úgy dönt, hogy szeretne velünk dolgozni, elküldjük Önnek a számlát.

6.

Amikor a szolgáltatás díja beérkezik, értesítjük Önt, és élesítjük a szolgáltatást.

Kérdése van a termékkel kapcsolatban?
Írjon nekünk ügyfélportálunkon!