Folyamatos és gyors segítség a Jirában történő e-mailezéssel kapcsolatos problémákra közvetlenül a szállítótól.
Problémáid a legmagasabb prioritással kezeljük. Legyünk partnerek, hogy te is kihasználhasd páratlan szakértelmünket, és a legtöbbet hozhassa ki az Email This Issue-ból!
12 órás munkaidőben szolgáljuk ki.
Az első válaszreakció 2 órán belül, a többi pedig legkésőbb 4 órán belül megérkezik.
Képernyőmegosztással segíti a gyors hibaelhárítást.
Igénybe vehető eseti tanácsadáshoz, Velocity makrók és reguláris kifejezések írásához stb.
A Prémium támogatási programot az üzemeltetés kiemelt támogatására terveztük. Ha azért van szüksége segítségre, mert egy teljes megoldást szeretne a nulláról megvalósítani, vegye igénybe Atlassian Consulting szolgáltatásainkat.
A Prémium támogatás folyamatos szolgáltatást biztosít. Ha alkalmi, ad hoc jellegű segítségre lenne szükséged, fontold meg Service Card csomagjainkat – vásárolj szakértői időkeretet, és használd ki szakértőink idejét a lehető legjobban!
Szeretnéd még jobban elmélyíteni csapatod tudását? Nézd meg az Email This Issue-hoz kapcsolódó képzési kínálatunkat!
Forduljon tanácsadóinkhoz! Ők bármilyen Atlassian-termékkel kapcsolatban segítenek.
Kérelmed feldolgozzuk.
Találkozik velünk és az érintett adminokkal, hogy bemutassuk a szolgáltatást és a használat szabályait.
Választhataz a 6 hónapos (2400 EUR) és a 12 hónapos (4000 EUR) terv között.
Ha a bemutató után úgy döntesz, hogy szeretnél velünk dolgozni, elküldjük neked a számlát.
Amikor a szolgáltatás díja beérkezik, értesítünk, és élesítjük a szolgáltatást.