Legyen mindig naprakész az Atlassian világában; fedezze fel legújabb posztjainkat.
Valami konkrétat keres? Használja az alábbi szűrőket!
Egy mindenre kiterjedő ügyfélszolgálat esetén az igények, kérdések, panaszok kezelése elengedhetetlen a vállalat megítélése és versenyképessége szempontjából.
Kaotikus kommunikáció, elérhetetlen tudásbázis, nem megfelelő eszközök – a modern ITSM megoldást kínál a hatékonyság növelésére, az üzleti célok támogatására és a működés átláthatóbbá tételére.
Az Atlassian Service Collection egy integrált, MI-alapú megoldáscsomag, amely új szintre emeli a szolgáltatásmenedzsmentet a JSM, CSM, Assets és Rovo rendszerek egységesítésével. Fedezd fel, hogyan formálja ez a jövő ITSM-jét!
Az Atlassian 2029-ig megszünteti a Data Center termékeket. Ismerd meg az átállási menetrendet, a felhő előnyeit és a META-INF támogatási lehetőségeit.
A META-INF továbbra is az Atlassian által elismert, világszerte mindössze 23 Platinum Marketplace Partner egyike.
Hogyan segíti a szervezeti tudásmegosztás hatékony kezelése a gyorsabb döntéshozatalt, az innovációt és az üzleti növekedést?
Cikkünkben azt járjuk körül, hol tart most az mesterséges intelligencia, és milyen területeken jelent konkrét versenyelőnyt.
Már kiterjedt lehetőségek vannak a hatékony csoportmunkára, de vannak csapdák, amelyek tévútra vezethetnek. Miért fontos a kollaboráció a vállalati működésben?
A mesterséges intelligencia egy olyan erő, amely világszerte átalakítja az életet - az egyéni felhasználóktól az üzleti életen, kormányzati és önkormányzati rendszereken át az ipar minden szegmenséig.