Enterprise Service Management: Kezeld egy rendszerben a munkavállalóid és ügyfeleid kéréseit hatékonyan. 👩💻
KEZDÉS: a megszokottól eltérően, 16 óra!
Mit is jelent ez? Az ügyfélélmény kulcsfontosságú a vállalkozások számára. A belső ügyfelek elégedettsége szorosan összefügg a vállalkozás sikerével. Amikor a munkatársak elégedettek és hatékonyak, az hatással van a külső ügyfelek elégedettségére is.
Október 26-án szeretnénk bemutatni nektek, hogyan is segít ebben a Jira Service Management, hogyan kezelheted egy kalap alatt külső és belső ügyfeleid igényeit.
A META-INF történelmében először számíthattok egy módszertani előadásra, ahol már másnaptól hasznosítható tippeket kaptok az ország egyik ITIL masterétől. Illetve hozunk számotokra META-INF ügyfélsztorikat is, hogy közelről láthassátok hogy is működik ez, hogyan lett része az IT stratégiájuknak a Jira Service Management.
Az estét a megszokott melegszendviccsel és 1-2 itallal fejezzük be. 🍻
👉Kell egy kis inspiráció? Merülj el az eddigi Magyar Atlassian Meetupok legjobb pillanataiban.
Tervezett program:
15:30 - 16:00 Regisztráció
16:00 - 16:10 Üdvözlés
🎤 Gáspár Attila - META-INF
16:10 - 16:30 Fekete öves szolgáltatásmenedzsment - Módszertani előadás
🎤 Nagy Zoltán - ITIL Master, ExperienceIT Csoport
💬 “A GDP 80%-a ma már szolgáltatás: az ügyfelek az eszközök megvásárlása és birtoklása helyett mérhető eredményeket várnak, az
értékesítők helyett a partneri együttműködést keresik. A vállalaton belüli informatikai szolgáltatók sem kivételek: a belső ügyfelek
elégedetlensége folyamatos konfliktusokhoz, shadow IT-hoz vagy kiszervezéshez vezethet. Mitől lesz a külső ügyfél hosszú távon
lojális a szolgáltatóhoz, és mitől lesz elégedett a belső ügyfél?”
16:30 - 16:50 JSM mint „minőségbiztosítási rendszer” egy HR Szolgáltató Munkaügyi folyamataiban - Customer Story
🎤 Nyaka Gergely - HR rent Kft - Külföldi Üzletágvezető
16:50 - 17:20 🍻Networking szünet🍻
17:20 - 17:40 Jirát mindenkinek! - Customer story
🎤 Fehér Gergely - Director, SwS Operations and Delivery - Graphisoft
💬 Bemutatja azt az utat, hogy hogyan jutottak el a Jira és Confluence bevezetésétől, hogy mára már gyakorlatilag a teljes cég
használja. Milyen problémákba ütköztek a skálázódás során, hogyan lehetett volna ezeket elkerülni?
Milyen jövőbeni terveik vannak a különböző területeken már bevezetett illetve most bevezetendő JSM megoldások
egységesítéséről, bővítéséről.
17:40 - 17:50 ACNC - UX kutatás, eredmények jövőbeni tervek - Termék
🎤 Sipka Fruzsina - META-INF
17:50 - 18:10 Több okunk is van ünnepelni
🎤 Gáspár Attila, Hegyi Tibor META-INF
💬 Immár jubileumi 25. alkalommal szerveztük meg a Magyar Atlassian közösség találkozóját. Emellett pedig ismét fontos Atlassian
mérföldkő teljesítését tudhatjuk magunk mögött az ITSM specializáció megszerzésével
18:10 🍻Networking, zárás🍻
🥪 Kötetlen beszélgetés melegszendvics és sör mellett előadóinkkal, szakértőinkkel és a többi résztvevővel
Várunk szeretettel!
A META-INF csapata