Clarity from Chaos: How to Turn Your ITSM Implementation into a Success Story?
IT Service Management (ITSM) is not just a set of tools and processes, but the key to organized and transparent IT operations.
Is your company missing a unified, transparent ITSM system? Are tasks arriving by email, making it hard to track them? Unable to show management the team’s workload and costs? Familiar problems?
But how should the development be approached? There are several possible paths:
Whether starting small or operating globally, the system grows with you – no need to rebuild everything from scratch. Sounds good? Through successful customer stories, we illustrate possible solutions and show when each approach may be more advantageous in terms of cost, time, and complexity.
Who is it for?
Három szervezet összeolvadásával alakult ki az OPUS Energetika közel 100 fős IT csapata. A folyamat során szembesültek azzal, hogy mindhárom korábbi csapat más-más kultúrával és eltérő rendszerrel dolgozott.
Az előadás bemutatja, hogyan küzdöttek meg ezekkel a kihívásokkal, milyen üzleti célokat tűztek ki, és miként alakítottak ki egy egységes Jira Service Management rendszert, amely mindenki számára működőképes. Megosztják, mi bizonyult sikeresnek, mi kevésbé, és mely váratlan tényezők okoztak utólag nehézségeket.
A történet túlmutat az IT-n: ma már két másik terület is aktívan használja a JSM-et és további Atlassian eszközök használatának bevezetését tervezi a csapat.
Három szervezet összeolvadásával alakult ki az OPUS Energetika közel 100 fős IT csapata. A folyamat során szembesültek azzal, hogy mindhárom korábbi csapat más-más kultúrával és eltérő rendszerrel dolgozott.
Az előadás bemutatja, hogyan küzdöttek meg ezekkel a kihívásokkal, milyen üzleti célokat tűztek ki, és miként alakítottak ki egy egységes Jira Service Management rendszert, amely mindenki számára működőképes. Megosztják, mi bizonyult sikeresnek, mi kevésbé, és mely váratlan tényezők okoztak utólag nehézségeket.
A történet túlmutat az IT-n: ma már két másik terület is aktívan használja a JSM-et és további Atlassian eszközök használatának bevezetését tervezi a csapat.
Három szervezet összeolvadásával alakult ki az OPUS Energetika közel 100 fős IT csapata. A folyamat során szembesültek azzal, hogy mindhárom korábbi csapat más-más kultúrával és eltérő rendszerrel dolgozott.
Az előadás bemutatja, hogyan küzdöttek meg ezekkel a kihívásokkal, milyen üzleti célokat tűztek ki, és miként alakítottak ki egy egységes Jira Service Management rendszert, amely mindenki számára működőképes. Megosztják, mi bizonyult sikeresnek, mi kevésbé, és mely váratlan tényezők okoztak utólag nehézségeket.
A történet túlmutat az IT-n: ma már két másik terület is aktívan használja a JSM-et és további Atlassian eszközök használatának bevezetését tervezi a csapat.
Három szervezet összeolvadásával alakult ki az OPUS Energetika közel 100 fős IT csapata. A folyamat során szembesültek azzal, hogy mindhárom korábbi csapat más-más kultúrával és eltérő rendszerrel dolgozott.
Az előadás bemutatja, hogyan küzdöttek meg ezekkel a kihívásokkal, milyen üzleti célokat tűztek ki, és miként alakítottak ki egy egységes Jira Service Management rendszert, amely mindenki számára működőképes. Megosztják, mi bizonyult sikeresnek, mi kevésbé, és mely váratlan tényezők okoztak utólag nehézségeket.
A történet túlmutat az IT-n: ma már két másik terület is aktívan használja a JSM-et és további Atlassian eszközök használatának bevezetését tervezi a csapat.
Három szervezet összeolvadásával alakult ki az OPUS Energetika közel 100 fős IT csapata. A folyamat során szembesültek azzal, hogy mindhárom korábbi csapat más-más kultúrával és eltérő rendszerrel dolgozott.
Az előadás bemutatja, hogyan küzdöttek meg ezekkel a kihívásokkal, milyen üzleti célokat tűztek ki, és miként alakítottak ki egy egységes Jira Service Management rendszert, amely mindenki számára működőképes. Megosztják, mi bizonyult sikeresnek, mi kevésbé, és mely váratlan tényezők okoztak utólag nehézségeket.
A történet túlmutat az IT-n: ma már két másik terület is aktívan használja a JSM-et és további Atlassian eszközök használatának bevezetését tervezi a csapat.
Három szervezet összeolvadásával alakult ki az OPUS Energetika közel 100 fős IT csapata. A folyamat során szembesültek azzal, hogy mindhárom korábbi csapat más-más kultúrával és eltérő rendszerrel dolgozott.
Az előadás bemutatja, hogyan küzdöttek meg ezekkel a kihívásokkal, milyen üzleti célokat tűztek ki, és miként alakítottak ki egy egységes Jira Service Management rendszert, amely mindenki számára működőképes. Megosztják, mi bizonyult sikeresnek, mi kevésbé, és mely váratlan tényezők okoztak utólag nehézségeket.
A történet túlmutat az IT-n: ma már két másik terület is aktívan használja a JSM-et és további Atlassian eszközök használatának bevezetését tervezi a csapat.
Három szervezet összeolvadásával alakult ki az OPUS Energetika közel 100 fős IT csapata. A folyamat során szembesültek azzal, hogy mindhárom korábbi csapat más-más kultúrával és eltérő rendszerrel dolgozott.
Az előadás bemutatja, hogyan küzdöttek meg ezekkel a kihívásokkal, milyen üzleti célokat tűztek ki, és miként alakítottak ki egy egységes Jira Service Management rendszert, amely mindenki számára működőképes. Megosztják, mi bizonyult sikeresnek, mi kevésbé, és mely váratlan tényezők okoztak utólag nehézségeket.
A történet túlmutat az IT-n: ma már két másik terület is aktívan használja a JSM-et és további Atlassian eszközök használatának bevezetését tervezi a csapat.
Please fill out the form to register!