29th Hungarian Atlassian Meetup

Clarity from Chaos: How to Turn Your ITSM Implementation into a Success Story?

25 September 2025
17:00
-
17:00
Premiere Kultcafé

Videó

We help you make the right choice!

IT Service Management (ITSM) is not just a set of tools and processes, but the key to organized and transparent IT operations.

Is your company missing a unified, transparent ITSM system? Are tasks arriving by email, making it hard to track them? Unable to show management the team’s workload and costs? Familiar problems?

But how should the development be approached? There are several possible paths:

  • Fast, cost-effective, and automated system: a pre-configured, proven solution that can be further developed based on experience.
  • Scalable, organization-tailored system: a solution requiring longer implementation, with in-depth assessment and planning beforehand, fully customized to your needs.

Whether starting small or operating globally, the system grows with you – no need to rebuild everything from scratch. Sounds good? Through successful customer stories, we illustrate possible solutions and show when each approach may be more advantageous in terms of cost, time, and complexity.

Who is it for?

  • For IT leaders and decision-makers
  • For executives of small and medium-sized enterprises
  • For IT professionals and service managers
  • For any organization where IT still operates ad-hoc, lacks a ticketing system, or is due for modernization
  • For service managers: where IT runs smoothly but there is interest in extending service management practices to other areas

Take the first step toward organized IT operations!

Register

Agenda

16:30
-
17:00
Registration
-
-

Három szervezet összeolvadásával alakult ki az OPUS Energetika közel 100 fős IT csapata. A folyamat során szembesültek azzal, hogy mindhárom korábbi csapat más-más kultúrával és eltérő rendszerrel dolgozott.

Az előadás bemutatja, hogyan küzdöttek meg ezekkel a kihívásokkal, milyen üzleti célokat tűztek ki, és miként alakítottak ki egy egységes Jira Service Management rendszert, amely mindenki számára működőképes. Megosztják, mi bizonyult sikeresnek, mi kevésbé, és mely váratlan tényezők okoztak utólag nehézségeket.

A történet túlmutat az IT-n: ma már két másik terület is aktívan használja a JSM-et és további Atlassian eszközök használatának bevezetését tervezi a csapat.

17:00
-
17:10
Opening
Attila Gáspár
Co-CEO
-
META-INF
-

Három szervezet összeolvadásával alakult ki az OPUS Energetika közel 100 fős IT csapata. A folyamat során szembesültek azzal, hogy mindhárom korábbi csapat más-más kultúrával és eltérő rendszerrel dolgozott.

Az előadás bemutatja, hogyan küzdöttek meg ezekkel a kihívásokkal, milyen üzleti célokat tűztek ki, és miként alakítottak ki egy egységes Jira Service Management rendszert, amely mindenki számára működőképes. Megosztják, mi bizonyult sikeresnek, mi kevésbé, és mely váratlan tényezők okoztak utólag nehézségeket.

A történet túlmutat az IT-n: ma már két másik terület is aktívan használja a JSM-et és további Atlassian eszközök használatának bevezetését tervezi a csapat.

17:10
-
17:10
OPUS Energetika: Evolution of Service Management in an Atlassian Environment
Johanna Szatmári
IT and Integration Project Director
-
Opus Energetika
László Kovács
IT and Integration Project Director
-
OPUS Energetika

Három szervezet összeolvadásával alakult ki az OPUS Energetika közel 100 fős IT csapata. A folyamat során szembesültek azzal, hogy mindhárom korábbi csapat más-más kultúrával és eltérő rendszerrel dolgozott.

Az előadás bemutatja, hogyan küzdöttek meg ezekkel a kihívásokkal, milyen üzleti célokat tűztek ki, és miként alakítottak ki egy egységes Jira Service Management rendszert, amely mindenki számára működőképes. Megosztják, mi bizonyult sikeresnek, mi kevésbé, és mely váratlan tényezők okoztak utólag nehézségeket.

A történet túlmutat az IT-n: ma már két másik terület is aktívan használja a JSM-et és további Atlassian eszközök használatának bevezetését tervezi a csapat.

17:40
-
17:55
"Summer When Tickets Were More Than Just for Concerts"
Zoltán Varga
IT Director
-
JGK
-

Három szervezet összeolvadásával alakult ki az OPUS Energetika közel 100 fős IT csapata. A folyamat során szembesültek azzal, hogy mindhárom korábbi csapat más-más kultúrával és eltérő rendszerrel dolgozott.

Az előadás bemutatja, hogyan küzdöttek meg ezekkel a kihívásokkal, milyen üzleti célokat tűztek ki, és miként alakítottak ki egy egységes Jira Service Management rendszert, amely mindenki számára működőképes. Megosztják, mi bizonyult sikeresnek, mi kevésbé, és mely váratlan tényezők okoztak utólag nehézségeket.

A történet túlmutat az IT-n: ma már két másik terület is aktívan használja a JSM-et és további Atlassian eszközök használatának bevezetését tervezi a csapat.

17:40
-
17:55
Tailored Solutions in Practice – When Off-the-Shelf Options Don’t Fit the Need
Tamás Medvey
Alassian Consultant
-
META-INF
-

Három szervezet összeolvadásával alakult ki az OPUS Energetika közel 100 fős IT csapata. A folyamat során szembesültek azzal, hogy mindhárom korábbi csapat más-más kultúrával és eltérő rendszerrel dolgozott.

Az előadás bemutatja, hogyan küzdöttek meg ezekkel a kihívásokkal, milyen üzleti célokat tűztek ki, és miként alakítottak ki egy egységes Jira Service Management rendszert, amely mindenki számára működőképes. Megosztják, mi bizonyult sikeresnek, mi kevésbé, és mely váratlan tényezők okoztak utólag nehézségeket.

A történet túlmutat az IT-n: ma már két másik terület is aktívan használja a JSM-et és további Atlassian eszközök használatának bevezetését tervezi a csapat.

17:55
-
18:15
Networking break
-
-

Három szervezet összeolvadásával alakult ki az OPUS Energetika közel 100 fős IT csapata. A folyamat során szembesültek azzal, hogy mindhárom korábbi csapat más-más kultúrával és eltérő rendszerrel dolgozott.

Az előadás bemutatja, hogyan küzdöttek meg ezekkel a kihívásokkal, milyen üzleti célokat tűztek ki, és miként alakítottak ki egy egységes Jira Service Management rendszert, amely mindenki számára működőképes. Megosztják, mi bizonyult sikeresnek, mi kevésbé, és mely váratlan tényezők okoztak utólag nehézségeket.

A történet túlmutat az IT-n: ma már két másik terület is aktívan használja a JSM-et és további Atlassian eszközök használatának bevezetését tervezi a csapat.

18:40
-
17:55
Learning from Others: How to Turn ITSM Implementation into a Success Story
Mátyás Utasi
Business Development Manager
-
META-INF
-

Három szervezet összeolvadásával alakult ki az OPUS Energetika közel 100 fős IT csapata. A folyamat során szembesültek azzal, hogy mindhárom korábbi csapat más-más kultúrával és eltérő rendszerrel dolgozott.

Az előadás bemutatja, hogyan küzdöttek meg ezekkel a kihívásokkal, milyen üzleti célokat tűztek ki, és miként alakítottak ki egy egységes Jira Service Management rendszert, amely mindenki számára működőképes. Megosztják, mi bizonyult sikeresnek, mi kevésbé, és mely váratlan tényezők okoztak utólag nehézségeket.

A történet túlmutat az IT-n: ma már két másik terület is aktívan használja a JSM-et és további Atlassian eszközök használatának bevezetését tervezi a csapat.

Location

Photo Gallery

No items found.

Save your spot!

Please fill out the form to register!