IT szolgáltatás-
menedzsment

Legyen kiemelkedő az üzleti szolgáltatások terén.

Alakítsa digitális világát ITSM-központúvá! 

Szeretne rálépni az ITSM útjára, de nem tudja, hogyan tegye meg az első lépést? Segítünk!

Modern, költséghatékony és vállalkozásával összhangban skálázódó IT szolgáltatásmenedzsment (ITSM) megoldásokat kínálunk Önnek. A Jira Service Management bevezetését legjobb szakértőink segítik, akik bevált módszertant is adnak az Ön kezébe az IT- és üzleti szolgáltatásokkal kapcsolatos kihívások kezeléséhez.

ITSM-kihívások

Szervezete digitális szolgáltatásainak és eszközeinek modernizáláshoz elengedhetetlen, hogy az IT-csapatok tartsák a lépést, és támogassák ezeket a létfontosságú erőforrásokat. Az IT-szolgáltatások bevált gyakorlatainak meghonosítása kulcsfontosságú ahhoz, hogy összhangba hozza szolgáltatásait üzleti tevékenységével, és kiváló ügyfél-, illetve munkavállalói élményt nyújtson. Ahogy szervezete növekszik, egyre fontosabbá válik, hogy az üzleti csapatok a lehető legtöbbet hozzák ki az új technológiákból.

Jira Service Management

A Jira Service Management (JSM) az Atlassian szolgáltatásmenedzsment megoldása minden csapatának. A JSM átment a PinkVERIFY ITIL 4 értékelésen, és így a Pink Elephant, a világ vezető IT Service Management tanácsadó cége hivatalosan is ITIL®-kompatibilisnek minősítette.

Szabadságot ad a gyors csapatoknak

A Jira Service Management a lehető legnagyobb szabadságot biztosítja az üzleti csapatoknak. Képessé teszi őket arra, hogy rövid idő alatt kiváló minőségű szolgáltatásokat szállítsanak, a munkát átláthatóvá teszi, és gyorsítja a fejlesztő, az IT és üzleti csapatok között az információáramlást.

Mélyreható IT szolgáltatásmenedzsment

Mély és átfogó szolgáltatáskezelési gyakorlata lefedi a szolgáltatáskérelmek, incidensek, problémák, változások, a tudás, az eszközök és a konfiguráció menedzsmentjét egyaránt.

ITSM megoldásunk előnyei

Hatalmat ad a felhasználóknak

Önkiszolgáló eszközök biztosításával elősegítheti, hogy külső vagy belső ügyfelei (pl. alkalmazottai) gyorsan és hatékonyan oldják meg a problémákat. Ezzel az egész vállalat termelékenységét növeli.

Javítja az együttműködést

ITSM megoldásunk központi elve a kollaboráció. Csapatait olyan, magas szintű együttműködést biztosító platformon keresztül kapcsolja össze, amely rövidebb válaszidőt és a tevékenységek hatékony elosztását eredményezi.

Jobb jelentéseket eredményez

ITSM megoldásunk adat- és jelentéskészítő funkcióival az IT-vezető és csapata azonosíthatja a fejlesztendő területeket, és megalapozott döntéseket hozhat.

Automatizálja a folyamatokat

Megoldásunk segítségével automatizálhatja folyamatait, így csapatai a magasabb prioritású projektekre összpontosíthatnak. Ez segíti maximalizálni a működési költségek megtérülését.

Bevált gyakorlatokat honosít meg

Az IT-szolgáltatások összehangolása az üzleti tevékenységgel kritikus eleme a kiváló ügyfél- és munkavállalói élmények biztosításának. Segítünk az IT-szolgáltatások bevált gyakorlatainak meghonosításában, hogy olyan szolgáltatásokat nyújthasson, amilyeneket ügyfelei és alkalmazottai elvárnak.

Segít maximálizálni IT-beruházásai értékét

Modern ITSM rendszerünkkel maximálisan kihasználhatja technológiai beruházásaiban rejlő potenciált. A META-INF ITSM-szakértői segítenek felgyorsítani az IT-szolgáltatások átalakítását, hogy egyszerre javuljon szervezete hatékonysága, termelékenysége és ügyfelei elégedettsége.

ITSM-szolgáltatások a META-INF-től

Átfogó szolgáltatáscsomagot kínálunk, hogy sikeres Jira Service Management projekteket valósíthasson meg. Ízelítő a lehetőségekből:

  • A meglévő rendszer felmérése

  • A projekt specifikálása

  • Jira Service Management bevezetése

  • Adatmigráció

  • Optimalizálás

  • Felhasználói és rendszergazdai képzés

Miért a META-INF ITSM megoldása?

Atlassian Platinum Solution Partner Enterprise minősítésünk garantálja, hogy kiemelkedő minőségű tanácsadási, értékesítési és műszaki szolgáltatásokat nyújtunk minden Atlassian-ügyfélnek a világ bármely pontján, vállalatmérettől és iparágtól függetlenül.

Platinum Marketplace Partnerként megfelelünk az Atlassian legmagasabb követelményeinek az Atlassian Cloud, az Atlassian Data Center, a Security at Atlassian és az Atlassian Marketplace programok terén is.

Használja ki több mint 8 tanúsított Atlassian-, felhő-, ITSM- és ITIL-tanácsadónk szakértelmét! Szakértő csapatunk személyre szabott tanácsadást, zökkenőmentes implementálást, konfigurálást és felhőmigrációt biztosít vállalatának.

Az ITSM Specialized Partnerek olyan szolgáltatásmenedzsment szakértők, akik mély ismeretekkel rendelkeznek az IT- és szolgáltatásnyújtási folyamatok terén, valamint az ITIL módszertanban és az Atlassian termékek vállalati ügyfelek számára történő bevezetésében.

Akik minket választottak

Rólunk mondták

Nekünk számít, hogy Ön mit gondol. Ossza meg véleményét velünk!

Commsignia
Atlassian migráció a felhőbe

Az alapos tervezés és az elhivatott munka eredményeként a migrációs projekt végig zökkenőmentesen haladt, az új rendszerünk időben elindult és hibátlanul működik. Ebben jelentős szerepet játszott a csapat szakértelme és tapasztalata, amely nagy segítségünkre volt a közös munkában. Az előre nem látható problémákra mindig igyekeztek gyors és elfogadható megoldást találni.

Szabó Róbert
IT System Administrator
Skálázható ügyféltámogatás képzés

Teljesen kezdőként csöppentem bele a képzésbe, és Károly teljesen érthetően adta át az anyagot! Olyan közeget teremtett, ahol tényleg úgy éreztem, hogy "nincsen buta kérdés". :)

Skálázható ügyféltámogatás képzés résztvevő
Agilis projektmenedzsment

Nem ez volt az első, amin részt vettem, és biztos vagyok benne, hogy nem is az utolsó. Szakmailag felkészültek, segítőkészek. Ajánlom ezt a képzést mindenkinek, aki karrierjét szeretné fejleszteni projekt management vagy bármilyen területen, ahol szeretne elhelyezkedni, a Jira és Confluence lassan minden cég toolbox-ában bent lesz.

Santana Somogyi Lorena
Kollaboráció hatékonyan képzés

Kezdő és haladó felhasználóknak egyaránt hasznos fejtágítást kaptunk, bátran tehettünk fel kérdéseket, az oktató készséges és segítőkész volt. A gyakorlati feladatok hasznosak voltak, igyekeztek kitérni minden felhasználói aspektusra.

Kollaboráció képzés résztvevő
Jira adminisztrátoroknak képzés

Ajánlanám mindenkinek, aki szeretné átlátni jobban a JIRA alapvető működését, mert egy nagyon erős alapot biztosít a képzés!

Kelemen Ákos
Admin
Glass Project Documentation for Jira

Nagyon hasznos Jira adminisztrátoroknak.

Jira Admin
Glass Project Documentation for Jira

Nagy segítség, könnyebbé teszi az életem.

Jira Admin
Glass Project Documentation for Jira

Kompakt, gyors, szuper!

Jira Admin
Richter Gedeon Nyrt.
Atlassian Tanácsadás

2019-ben vezettünk be egy Jira és Confluence alapú PPM rendszert a Richternél, elsősorban a projektmenedzsment támogatására. A META-INF csapata professzionális támogatást nyújtott a bevezetés és üzemeltetés során, a bonyolultabb kérdéseinkre is mindig megoldást találtak.

Gondolovics Miklós
Head of IT PMO
Jira adminisztrátoroknak képzés

Ajánlom! Egyszerűen, érthetően elmagyarázták a lényeget, gyakorlatiasan be is mutatták. A kérdéseimre kielégítő válaszokat kaptam, az előadók felkészültek voltak. Az előadás izgalmas volt, jól megtartotta a figyelmemet.

Jira Admin
Takarékbank Zrt.
BigPicture képzés

A képzés elejétől a végéig érdekes és érthető volt. A példák és feladatok remekül szemléltették a BigPicture működését és felhasználhatóságát. Az előadó végig fenntartotta a figyelmet, és folyamatosan lehetőséget biztosított rá, hogy kérdezzünk. Csak ajánlani tudom!

Földi Ákos
Infocomplex
Atlassian Tanácsadás

A META-INF segítségével vezettük be a Jira és Confluence rendszert. A közös munka hatékony és inspiráló volt, sokkal átláthatóbbak lettek a folyamataink, a szolgáltatási minőségünk sokat javult. Az SLA mérések és a Dashboard nagyban növelték a hatékonyságunkat.

Bóra Áron
Ügyvezető
BigPicture képzés

Kimondottan ajánlanám. Nagyon gyakorlatias és széles eszköztárat, átfogó szemléletmódot lehet kapni a képzés által.

BigPicture képzés résztvevő
Rufusz Computer Informatika Zrt.
Atlassian Tanácsadás

Több mint két éve dolgozunk a META-INF-el. Segítségükkel került bevezetésre a JSM, amellyel egységesítettük a cégcsoport IT hibabejelentéseit. Azóta számos hasonló projektben együttműködtünk velük. A META-INF végig magas szintű szakmai támogatást nyújtott.

Bertha Péter
IT Igazgató
Jira adminisztrátoroknak képzés

Ajánlom a képzést mindazoknak a jira felhasználóknak, akik szeretnék megérteni a motorháztető alatti beállításokat és szeretnék készség szinten kezelni a rendszert.

Jira Admin

Kérdése van?
Lépjen velünk kapcsolatba!