Legyen kiemelkedő az üzleti szolgáltatások terén.
Szeretne rálépni az ITSM útjára, de nem tudja, hogyan tegye meg az első lépést? Segítünk!
Modern, költséghatékony és vállalkozásával összhangban skálázódó IT szolgáltatásmenedzsment (ITSM) megoldásokat kínálunk Önnek. A Jira Service Management bevezetését legjobb szakértőink segítik, akik bevált módszertant is adnak az Ön kezébe az IT- és üzleti szolgáltatásokkal kapcsolatos kihívások kezeléséhez.
Szervezete digitális szolgáltatásainak és eszközeinek modernizáláshoz elengedhetetlen, hogy az IT-csapatok tartsák a lépést, és támogassák ezeket a létfontosságú erőforrásokat. Az IT-szolgáltatások bevált gyakorlatainak meghonosítása kulcsfontosságú ahhoz, hogy összhangba hozza szolgáltatásait üzleti tevékenységével, és kiváló ügyfél-, illetve munkavállalói élményt nyújtson. Ahogy szervezete növekszik, egyre fontosabbá válik, hogy az üzleti csapatok a lehető legtöbbet hozzák ki az új technológiákból.
A Jira Service Management (JSM) az Atlassian szolgáltatásmenedzsment megoldása minden csapatának. A JSM átment a PinkVERIFY ITIL 4 értékelésen, és így a Pink Elephant, a világ vezető IT Service Management tanácsadó cége hivatalosan is ITIL®-kompatibilisnek minősítette.
A Jira Service Management a lehető legnagyobb szabadságot biztosítja az üzleti csapatoknak. Képessé teszi őket arra, hogy rövid idő alatt kiváló minőségű szolgáltatásokat szállítsanak, a munkát átláthatóvá teszi, és gyorsítja a fejlesztő, az IT és üzleti csapatok között az információáramlást.
Mély és átfogó szolgáltatáskezelési gyakorlata lefedi a szolgáltatáskérelmek, incidensek, problémák, változások, a tudás, az eszközök és a konfiguráció menedzsmentjét egyaránt.
Önkiszolgáló eszközök biztosításával elősegítheti, hogy külső vagy belső ügyfelei (pl. alkalmazottai) gyorsan és hatékonyan oldják meg a problémákat. Ezzel az egész vállalat termelékenységét növeli.
ITSM megoldásunk központi elve a kollaboráció. Csapatait olyan, magas szintű együttműködést biztosító platformon keresztül kapcsolja össze, amely rövidebb válaszidőt és a tevékenységek hatékony elosztását eredményezi.
ITSM megoldásunk adat- és jelentéskészítő funkcióival az IT-vezető és csapata azonosíthatja a fejlesztendő területeket, és megalapozott döntéseket hozhat.
Megoldásunk segítségével automatizálhatja folyamatait, így csapatai a magasabb prioritású projektekre összpontosíthatnak. Ez segíti maximalizálni a működési költségek megtérülését.
Az IT-szolgáltatások összehangolása az üzleti tevékenységgel kritikus eleme a kiváló ügyfél- és munkavállalói élmények biztosításának. Segítünk az IT-szolgáltatások bevált gyakorlatainak meghonosításában, hogy olyan szolgáltatásokat nyújthasson, amilyeneket ügyfelei és alkalmazottai elvárnak.
Modern ITSM rendszerünkkel maximálisan kihasználhatja technológiai beruházásaiban rejlő potenciált. A META-INF ITSM-szakértői segítenek felgyorsítani az IT-szolgáltatások átalakítását, hogy egyszerre javuljon szervezete hatékonysága, termelékenysége és ügyfelei elégedettsége.
Átfogó szolgáltatáscsomagot kínálunk, hogy sikeres Jira Service Management projekteket valósíthasson meg. Ízelítő a lehetőségekből:
A meglévő rendszer felmérése
A projekt specifikálása
Jira Service Management bevezetése
Adatmigráció
Optimalizálás
Felhasználói és rendszergazdai képzés
Atlassian Platinum Solution Partner Enterprise minősítésünk garantálja, hogy kiemelkedő minőségű tanácsadási, értékesítési és műszaki szolgáltatásokat nyújtunk minden Atlassian-ügyfélnek a világ bármely pontján, vállalatmérettől és iparágtól függetlenül.
Platinum Marketplace Partnerként megfelelünk az Atlassian legmagasabb követelményeinek az Atlassian Cloud, az Atlassian Data Center, a Security at Atlassian és az Atlassian Marketplace programok terén is.
Használja ki több mint 8 tanúsított Atlassian-, felhő-, ITSM- és ITIL-tanácsadónk szakértelmét! Szakértő csapatunk személyre szabott tanácsadást, zökkenőmentes implementálást, konfigurálást és felhőmigrációt biztosít vállalatának.
Az ITSM Specialized Partnerek olyan szolgáltatásmenedzsment szakértők, akik mély ismeretekkel rendelkeznek az IT- és szolgáltatásnyújtási folyamatok terén, valamint az ITIL módszertanban és az Atlassian termékek vállalati ügyfelek számára történő bevezetésében.
Legyen mindig naprakész az Atlassian világában!