Szeretnél rálépni az ITSM útjára, de nem tudof, hogyan tedd meg az első lépést? Segítünk!
Modern, költséghatékony és vállalkozásával összhangban skálázódó IT szolgáltatásmenedzsment (ITSM) megoldásokat kínálunk. A Jira Service Management bevezetését legjobb szakértőink segítik, akik bevált módszertant is adnak az kezedbe az IT- és üzleti szolgáltatásokkal kapcsolatos kihívások kezeléséhez.
Szervezeted digitális szolgáltatásainak és eszközeinek modernizáláshoz elengedhetetlen, hogy az IT-csapatok tartsák a lépést, és támogassák ezeket a létfontosságú erőforrásokat. Az IT-szolgáltatások bevált gyakorlatainak meghonosítása kulcsfontosságú ahhoz, hogy összhangba hozza szolgáltatásait üzleti tevékenységével, és kiváló ügyfél-, illetve munkavállalói élményt nyújtson. Ahogy szervezeted növekszik, egyre fontosabbá válik, hogy az üzleti csapatok a lehető legtöbbet hozzák ki az új technológiákból.
A Jira Service Management (JSM) az Atlassian szolgáltatásmenedzsment megoldása minden csapatának. A JSM átment a PinkVERIFY ITIL 4 értékelésen, és így a Pink Elephant, a világ vezető IT Service Management tanácsadó cége hivatalosan is ITIL®-kompatibilisnek minősítette.
A Jira Service Management a lehető legnagyobb szabadságot biztosítja az üzleti csapatoknak. Képessé teszi őket arra, hogy rövid idő alatt kiváló minőségű szolgáltatásokat szállítsanak, a munkát átláthatóvá teszi, és gyorsítja a fejlesztő, az IT és üzleti csapatok között az információáramlást.
Mély és átfogó szolgáltatáskezelési gyakorlata lefedi a szolgáltatáskérelmek, incidensek, problémák, változások, a tudás, az eszközök és a konfiguráció menedzsmentjét egyaránt.
Önkiszolgáló eszközök biztosításával elősegítheti, hogy külső vagy belső ügyfelei (pl. alkalmazottai) gyorsan és hatékonyan oldják meg a problémákat. Ezzel az egész vállalat termelékenységét növeli.
ITSM megoldásunk központi elve a kollaboráció. Csapatait olyan, magas szintű együttműködést biztosító platformon keresztül kapcsolja össze, amely rövidebb válaszidőt és a tevékenységek hatékony elosztását eredményezi.
ITSM megoldásunk adat- és jelentéskészítő funkcióival az IT-vezető és csapata azonosíthatja a fejlesztendő területeket, és megalapozott döntéseket hozhat.
Megoldásunk segítségével automatizálhatja folyamatait, így csapatai a magasabb prioritású projektekre összpontosíthatnak. Ez segíti maximalizálni a működési költségek megtérülését.
Az IT-szolgáltatások összehangolása az üzleti tevékenységgel kritikus eleme a kiváló ügyfél- és munkavállalói élmények biztosításának. Segítünk az IT-szolgáltatások bevált gyakorlatainak meghonosításában, hogy olyan szolgáltatásokat nyújthass, amilyeneket ügyfeleid és alkalmazottaid elvárnak.
Modern ITSM rendszerünkkel maximálisan kihasználhatod technológiai beruházásaiban rejlő potenciált. A META-INF ITSM-szakértői segítenek felgyorsítani az IT-szolgáltatások átalakítását, hogy egyszerre javuljon szervezeted hatékonysága, termelékenysége és ügyfeleid elégedettsége.
Átfogó szolgáltatáscsomagot kínálunk, hogy sikeres Jira Service Management projekteket valósíthasson meg. Ízelítő a lehetőségekből:
A meglévő rendszer felmérése
A projekt specifikálása
Jira Service Management bevezetése
Adatmigráció
Optimalizálás
Felhasználói és rendszergazdai képzés
Atlassian Platinum Solution Partner Enterprise minősítésünk garantálja, hogy kiemelkedő minőségű tanácsadási, értékesítési és műszaki szolgáltatásokat nyújtunk minden Atlassian-ügyfélnek a világ bármely pontján, vállalatmérettől és iparágtól függetlenül.
Platinum Marketplace Partnerként megfelelünk az Atlassian legmagasabb követelményeinek az Atlassian Cloud, az Atlassian Data Center, a Security at Atlassian és az Atlassian Marketplace programok terén is.
Használd ki több mint 8 tanúsított Atlassian-, felhő-, ITSM- és ITIL-tanácsadónk szakértelmét! Szakértő csapatunk személyre szabott tanácsadást, zökkenőmentes implementálást, konfigurálást és felhőmigrációt biztosít vállalatának.
A Service Management Specialized Partnerek olyan szolgáltatásmenedzsment szakértők, akik mély ismeretekkel rendelkeznek az IT- és szolgáltatásnyújtási folyamatok terén, valamint az ITIL módszertanban és az Atlassian termékek vállalati ügyfelek számára történő bevezetésében.
Legyen mindig naprakész az Atlassian világában!