Next-Gen ITSM

Teremtsen valódi értéket IT és üzleti szolgáltatásaival

,,A magyar vállalatoknál minden hetedik szellemi dolgozó, amikor az IT-hez fordul segítségért, felkészül rá, hogy nem fogják érteni egymást." - META-INF Nagy Produktivitás Körkép kutatás, 2024.

Tudás silók, komplex folyamatok, elszálló költségek

A nagyvállalatok számos kihívással szembesülnek az IT szolgáltatásmenedzsment terén:

  • A szigetszerű szolgáltatási megoldások korlátozzák a tudásmegosztást a felhasználók és a korszerű eszközök között.
  • Az elavult ITSM rendszerek drágák, komplexek, és nehezen alkalmazkodnak az egyre dinamikusabb üzleti és technológiai igényekhez.
  • A bonyolult keretrendszerek bevezetése túlterheli, és lelassítja az IT csapatot. 

A fenti kihívások kezelése egy újszerű ITSM stratégiát igényel, ami a silók lebontására, a folyamatok egyszerűsítésére, és a felhasználói élmény javítására összpontosít.

Kérdezzen erről minket
,,A magyar vállalatoknál minden hetedik szellemi dolgozó, amikor az IT-hez fordul segítségért, felkészül rá, hogy nem fogják érteni egymást." - META-INF Nagy Produktivitás Körkép kutatás, 2024.
,,A magyar vállalatoknál minden hetedik szellemi dolgozó, amikor az IT-hez fordul segítségért, felkészül rá, hogy nem fogják érteni egymást." - META-INF Nagy Produktivitás Körkép kutatás, 2024.

IT és üzleti kérések korszerű kiszolgálása - Jira Service Management

A Jira Service Management (JSM) az Atlassian szolgáltatásmenedzsment megoldása az IT és az egyéb vállalati csapatok számára. Az IT, a HR, a marketing vagy más csapatok sokféle szolgáltatást nyújthatnak a JSM segítségével, mint például az alkalmazottak adatváltozásának kezelése, a weboldal-kérések megválaszolása, vagy a számítástechnikai igények teljesítése.

  • A JSM lefedi a kérelmek, incidensek, problémák, változások, a tudás, az eszközök és a konfigurációk menedzsmentjét egyaránt.
  • Kollégái rövid idő alatt kiváló minőségű szolgáltatásokat nyújthatnak, miközben a munkájuk átláthatóbb lesz, és a csapatok közötti információáramlás is felgyorsul.

A Jira Service Management átment a PinkVERIFY ITIL 4 értékelésen, így a Pink Elephant, a világ vezető IT Service Management tanácsadó cége hivatalosan is ITIL®-kompatibilisnek minősítette.

Érdekli a téma?

Töltse le NEXT-GEN ITSM ismertetőnket!

Segítünk a megvalósításban

A Jira Service Management bevezetését legjobb szakértőink segítik, akik bevált módszertant adnak az Ön kezébe az IT- vagy vállalati szolgáltatásokkal kapcsolatos kihívások kezeléséhez.

Felmérés

A cége problémájára keresünk megoldást. Nem a csapatot szabjuk a rendszerhez, hanem fordítva.

Bevezetés

A megismert követelmények alapján, kisebb lépésekben (csapatok szintjén), folyamatos visszajelzést kérve, szervezete igényeire szabva vezetjük be a megoldást.

Képzés

Az elkészült megoldást testreszabott felhasználói és üzemeltetői betanítással és képzésekkel is tudjuk támogatni.

Műszaki támogatás

A bevezetés után sem hagyjuk magára az ügyfeleinket: segítünk üzemeltetni a rendszert, és vállalt határidőn belül válaszolunk technikai kérdéseire.

Kérdezzen erről minket

9. META-INF Atlassian Day, Next Gen ITSM Szekció

A témához kapcsolódóan nézze meg a META-INF Atlassian Day-en rögzített előadásainkat Next-Gen ITSM témában.

Tovább a videókhoz

Akik minket választottak

Miért a META-INF ITSM megoldása?

Időhatékonyság

Több időt hagyunk, hogy az üzletre koncentrálhasson. Megtaláljuk az egérutakat a belső folyamatok útvesztőjében, elkerüljük a párhuzamos munkavégzést, és automatizmusokkal váltjuk ki a rutinmunkát. 

Kollaboráció

A szoros együttműködés és a produktív ellenőrzés lehetőségét kínáljuk. Egy közös kollaborációs platformot a csapatai számára egy olyan világban, ahol sok kollégája már otthonról dolgozik, beszállítói, partnerei és ügyfelei pedig talán a világ másik felén.

Tudásmegosztás

Teret adunk a kollektív vállalati tudásnak. Új termékének/szolgáltatásának fejlesztése különféle kompetenciákat, ismereteket és készségeket igényel. Az innováció csapatjáték, a tudásbázisunk segít, hogy mozgásba lendüljön.

Ügyfélszolgálat

Olyan platformot valósítunk meg, ahol a támogató csapatok közös nyelvet beszélhetnek ügyfeleivel. Az ügyfélszolgálat ma már nem költséghely, hanem az ügyfélélmény része. Önkiszolgáló és AI-alapú funkciókkal, és automatizmusokkal tesszük még hatékonyabbá a folyamatot.

Adatvezérelt döntések

Rendszerezzük cége adatvagyonát, és átláthatóvá tesszük a szervezeti működést a menedzsment számára. A kontraproduktív mikromenedzsmentet felváltja az adatvezérelt irányítás és kontroll.

Kezelhető méretű projektek

Ragaszkodunk a KISS (Keep it Super Simple) elvhez, hogy a lehető legegyszerűbb megoldást találjuk meg az igényeire. Az Atlassian beépített sablonjait használjuk, és integrálódunk meglévő rendszereihez, így a megvalósítás belátható időn és költségkereteken belül lezárul.

Rólunk mondták

Nekünk számít, hogy Ön mit gondol. Ossza meg véleményét velünk!

Commsignia
Atlassian migráció a felhőbe

Az alapos tervezés és az elhivatott munka eredményeként a migrációs projekt végig zökkenőmentesen haladt, az új rendszerünk időben elindult és hibátlanul működik. Ebben jelentős szerepet játszott a csapat szakértelme és tapasztalata, amely nagy segítségünkre volt a közös munkában. Az előre nem látható problémákra mindig igyekeztek gyors és elfogadható megoldást találni.

Szabó Róbert
IT System Administrator
Skálázható ügyféltámogatás képzés

Teljesen kezdőként csöppentem bele a képzésbe, és Károly teljesen érthetően adta át az anyagot! Olyan közeget teremtett, ahol tényleg úgy éreztem, hogy "nincsen buta kérdés". :)

Skálázható ügyféltámogatás képzés résztvevő
Agilis projektmenedzsment

Nem ez volt az első, amin részt vettem, és biztos vagyok benne, hogy nem is az utolsó. Szakmailag felkészültek, segítőkészek. Ajánlom ezt a képzést mindenkinek, aki karrierjét szeretné fejleszteni projekt management vagy bármilyen területen, ahol szeretne elhelyezkedni, a Jira és Confluence lassan minden cég toolbox-ában bent lesz.

Santana Somogyi Lorena
Kollaboráció hatékonyan képzés

Kezdő és haladó felhasználóknak egyaránt hasznos fejtágítást kaptunk, bátran tehettünk fel kérdéseket, az oktató készséges és segítőkész volt. A gyakorlati feladatok hasznosak voltak, igyekeztek kitérni minden felhasználói aspektusra.

Kollaboráció képzés résztvevő
Jira adminisztrátoroknak képzés

Ajánlanám mindenkinek, aki szeretné átlátni jobban a JIRA alapvető működését, mert egy nagyon erős alapot biztosít a képzés!

Kelemen Ákos
Admin
Glass Project Documentation for Jira

Nagyon hasznos Jira adminisztrátoroknak.

Jira Admin
Glass Project Documentation for Jira

Nagy segítség, könnyebbé teszi az életem.

Jira Admin
Glass Project Documentation for Jira

Kompakt, gyors, szuper!

Jira Admin
Richter Gedeon Nyrt.
Atlassian Tanácsadás

2019-ben vezettünk be egy Jira és Confluence alapú PPM rendszert a Richternél, elsősorban a projektmenedzsment támogatására. A META-INF csapata professzionális támogatást nyújtott a bevezetés és üzemeltetés során, a bonyolultabb kérdéseinkre is mindig megoldást találtak.

Gondolovics Miklós
Head of IT PMO
Jira adminisztrátoroknak képzés

Ajánlom! Egyszerűen, érthetően elmagyarázták a lényeget, gyakorlatiasan be is mutatták. A kérdéseimre kielégítő válaszokat kaptam, az előadók felkészültek voltak. Az előadás izgalmas volt, jól megtartotta a figyelmemet.

Jira Admin
Takarékbank Zrt.
BigPicture képzés

A képzés elejétől a végéig érdekes és érthető volt. A példák és feladatok remekül szemléltették a BigPicture működését és felhasználhatóságát. Az előadó végig fenntartotta a figyelmet, és folyamatosan lehetőséget biztosított rá, hogy kérdezzünk. Csak ajánlani tudom!

Földi Ákos
Infocomplex
Atlassian Tanácsadás

A META-INF segítségével vezettük be a Jira és Confluence rendszert. A közös munka hatékony és inspiráló volt, sokkal átláthatóbbak lettek a folyamataink, a szolgáltatási minőségünk sokat javult. Az SLA mérések és a Dashboard nagyban növelték a hatékonyságunkat.

Bóra Áron
Ügyvezető
BigPicture képzés

Kimondottan ajánlanám. Nagyon gyakorlatias és széles eszköztárat, átfogó szemléletmódot lehet kapni a képzés által.

BigPicture képzés résztvevő
Rufusz Computer Informatika Zrt.
Atlassian Tanácsadás

Több mint két éve dolgozunk a META-INF-el. Segítségükkel került bevezetésre a JSM, amellyel egységesítettük a cégcsoport IT hibabejelentéseit. Azóta számos hasonló projektben együttműködtünk velük. A META-INF végig magas szintű szakmai támogatást nyújtott.

Bertha Péter
IT Igazgató
Jira adminisztrátoroknak képzés

Ajánlom a képzést mindazoknak a jira felhasználóknak, akik szeretnék megérteni a motorháztető alatti beállításokat és szeretnék készség szinten kezelni a rendszert.

Jira Admin

Kérdése van a termékkel kapcsolatban?
Írjon nekünk ügyfélportálunkon!