Rend a káoszból: Hogyan lesz az ITSM bevezetésed sikertörténet?
Az IT szolgáltatásmenedzsment (ITSM) nem csupán eszközök és folyamatok halmaza, hanem a szervezett és átlátható IT működés kulcsa.
Hiányzik a vállalatodnál egy egységes, mindenki számára átlátható ITSM rendszer? Emailben érkeznek a feladatok, emiatt nem tudod követni a teendőket? Nem tudod megmutatni a vezetésnek a csapat leterheltségét és a költségeket? Ismerős problémák?
De hogyan érdemes belevágni a fejlesztésbe? Több út is járható:
Akár kicsiben indulsz, akár globálisan működsz, a rendszer veled együtt növekszik – nem kell újra mindent felépíteni. Jól hangzik? Sikeres ügyféltörténeteken keresztül mutatunk példát a lehetséges megoldásokra. Megmutatjuk, mikor melyik megközelítés lehet előnyösebb – költség, idő és komplexitás szempontjából.
Kinek szól?
Please fill out the form to register!