Szolgáltatásunk keretében legtöbbször az alábbi témakörökben segítünk ügyfeleinknek:

  • a telepítés végrehajtásában
  • a speciális igények megfogalmazásában, az üzleti folyamatok felmérésében, elemzésében
  • migrációs projektek támogatásában
  • a speciális igényekhez, az aktuális üzleti folyamatokhoz leginkább igazodó konfiguráció létrehozásában
  • úgynevezett "best practices" kialakításában
  • biztonságos üzemeltetés kialakításában, auditálásában
  • már meglévő Atlassian infrastruktúra optimalizálásában
  • közvetlenebb kapcsolat fenntartásában ügyfeleink és az Atlassian között
  • terméktámogatásban, rendszeres support-ban

Az Atlassian termékei rendkívül rugalmasak, jól átgondoltak, de az egyedi igények szerinti testreszabásuk nagy figyelmet igényel.

Hiszünk abban, hogy egy jól kialakított konfiguráció (pl. a vállalkozás folyamatait, fejlesztési gyakorlatát tükröző workflow a Jira-ban, vagy Space/Page-struktúra a Confluence-ben) a kezdetektől biztosítja a hatékony használatot és maximalizálja a használatból nyerhető előnyök kiaknázását (pl. naprakész projektinformáció, munkaterhelési adatok, vagy pontos build-információk, hibadetektálás stb).

Ezen szolgáltatásunkat részben vagy teljes egészében ügyfeleink telephelyén végezzük.

Tanácsadási tevékenységünk egy speciális formája, amikor terméktámogatást, felhasználói vagy adminisztrátori supportot biztosítunk ügyfeleinknek. Az alapfokú támogatási szolgáltatás esetén ügyfeleink emailben fordulhatnak hozzánk, amelyre lehetőleg 1, de legfeljebb 2 munkanapon belül emailben vagy telefonon válaszolunk. Emellett lehetőség van egyedi igények szerint, testreszabott support szerződések készítésére is.

Miért érdemes velünk támogatási szerződést kötni?

  • Fizikai távolság

    Az Atlassian legendásan jó ügyfélkapcsolatot ápol ügyfeleivel, azonban a fizikai távolság és időeltolódás (Magyarország és Ausztrália között) megnehezíti a problémás ügyek megoldását, még akkor is, ha Enterprise Licence vásárlásával közvetlen telefonos támogatásra jogosultak is ügyfeleink.

  • Meglévő nyelvi nehézségek

    Velünk természetesen magyar nyelven beszélheti meg kérdéseit és problémáit.

  • Akkreditált szakértők és tapasztalat

    Nálunk minden szakértő Atlassian által akkreditált minősítéssel rendelkezik. MÁV, Richter Gedeon, ingatlan.com - csak néhány a nagy nevek közül, ahol szakértőink tapasztalatára támaszkodva történik az Atlassian termékek implementációja.

  • Költséghatékonyság

    Mindannyian tudjuk, hogy az idő pénz. Hiszünk abban, hogy tapasztalatainkra támaszkodva könnyebben és olcsóbban biztosíthatja, hogy a termékek zavartalanul és hatékonyan épülhessenek be a napi munkafolyamatokba.

  • Rugalmas, ügyfélorientált megoldások

    Támogatási és karbantartási szolgáltatásainkat email-alapon, telefonon, távoli eléréssel illetve igény szerint helyszíni (on-site) formában vehetik igénybe időráfordítás (Time & Material) alapon.

Térképezzük fel a lehetőségeket!

A küldés gombra kattintva tudomásul veszem az adatvédelmi szabályzatban foglaltakat.