A vállalati működés folyamatos fejlesztése ma már elkerülhetetlen. Minden jelentősebb fejlesztéshez változásmenedzsment szükséges – ennek minősége határozza meg, mennyire lesz a szervezet alkalmazkodóképes, hatékony és hosszú távon sikeres. A különböző szakterületek – legyen szó IT-ról, HR-ről vagy jogról – eltérően reagálnak a változásokra, az Excelhez szokott kollégák pedig gyakran nehezen fogadnak el új digitális eszközöket.
Az Atlassian szerint a legnagyobb üzleti sikerek ott születnek, ahol az eszköz- és folyamatváltozásokat tudatosan, jól irányított módon vezetik be. Ehhez elengedhetetlen a munkatársak aktív bevonása, az elégedettség mérése és a szervezeti kultúra tudatos formálása. A kulcskérdés: hogyan lehet az új rendszereket megértetni, elfogadtatni és beépíteni a különböző csapatok mindennapi működésébe – és hogyan ugorjuk át gyorsan, zökkenőmentesen a változásokkal járó „gödröt”?
A szekció előadásai megmutatják, hogyan formálhatók a vállalati változások valódi üzleti előnnyé. Egy konkrét esettanulmányon keresztül is bemutatjuk a sikeres változáskezelés lépéseit. Szó lesz arról is, miért kulcsfontosságú a folyamatos visszajelzés és tudásátadás – tréningek, workshopok és események formájában – a fenntartható változásmenedzsment kialakításához.
.
.
.
.