ATLASSIAN SZENVEDÉLLYEL

2025. június 4-5.
Budapest, Up Rendezvénytér

A 10. META-INF Day-en megmutatjuk, hogyan teheted csapatodat gyorsabbá, átláthatóbbá és ügyfélközpontúbbá az Atlassian eszköztárával – hogy a kollaborációból eredmény, az adatokból stratégia, a támogatásból pedig valódi ügyfélélmény legyen. Tudj meg többet tudásmenedzsmentről, mesterséges intelligenciáról, változásmenedzsmentről és az IT–üzlet együttműködéséről!

A META-INF Day-ről

Tizedik alkalommal rendezzük meg Európa egyik legnagyobb Atlassian fókuszú eseményét – új névvel, de a megszokott szakmai minőségben.

A korábban META-INF Atlassian Dayként ismert konferencia mostantól META-INF Day, fókuszában pedig a vállalati produktivitás, a csapatmunka és az ügyfélkiszolgálás jövője áll.

Amit idén kínálunk:

✔ Nemzetközi és hazai Atlassian-szakértők, partnerek és felhasználók legjobb gyakorlatai.

✔ Friss trendek, technológiák és stratégiák egy helyen.

✔ Olyan gyakorlati megoldások, amelyek azonnali üzleti értéket teremtenek.

Miért érdemes eljönni az META-INF DAY-re?

Hatékony gyakorlati megoldások

Ismerd meg, hogyan fokozhatod a vállalati hatékonyságot modern eszközökkel és stratégiai megközelítéssel!

Előadások üzleti és IT szakembereknek

Konkrét, érthető ötletek és bevált módszerek – nem csak IT-szakembereknek, hanem üzleti döntéshozóknak is!

Atlassian-megoldások élőben

Valós esettanulmányokon keresztül mutatjuk be, hogyan működnek a gyakorlatban a vezető Atlassian-megoldások.

Kapcsolatépítés és networking

Találkozz hazai és nemzetközi szakértőkkel, cserélj tapasztalatokat, és építs értékes szakmai kapcsolatokat!

Nemzetközi Atlassian applikációk

Ismerd meg a legnépszerűbb Atlassian alkalmazások fejlesztőit, és fedezd fel, hogyan teheted hatékonyabbá Jira és Confluence rendszereidet!

A META-INF Day jól bevált receptje

A woman standing in front of a microphone.
Keynote előadások
Tematikus szekciók
Vendor előadások
Workshopok
Two men shaking hands in front of a sign.
Villámelőadás verseny
Networking Party

Programok

Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.
8:15
9:00
45 perc
Regisztráció & reggeli networking
Érkezz időben, regisztrálj, köszöntsd a régi ismerősöket és az új arcokat, és hangolódj rá egy inspiráló napra! A kávéról és a pogácsáról mi gondoskodunk.
Színházterem
1.nap
Az előadásról:
Az előadóról:
A gyártóról:
9:00
9:10
10 perc
Megnyitó
Gáspár Attila
META-INF
Színházterem
1.nap
Az előadásról:
Az előadóról:
A gyártóról:
9:10
9:50
40 perc
META-INF keynote előadás
Gáspár Attila & Hegyi Tibor
META-INF
Keynote előadások
Színházterem
1.nap
Az előadásról:

Fedezd fel a legfrissebb üzleti és technológiai trendeket a META-INF ügyvezetőinek tolmácsolásában: mit jelent ma a produktivitás, hogyan formálja a csapatmunkát a mesterséges intelligencia, és mire kell felkészülnie a vezetőknek a következő években?

Az előadóról:
A gyártóról:
9:50
10:15
25 perc
Atlassian keynote előadás
Az Atlassian képviselőjének keynote előadásában első kézből ismerheted meg a Team '25 konferencia legfontosabb üzeneteit, köztük a mesterséges intelligencia új szerepét és a csapatmunka jövőjét formáló fejlesztéseket. Fedezd fel, hogyan teheted hatékonyabbá szervezeted működését az Atlassian-ökoszisztéma legújabb innovációival és stratégiáival.
Keynote előadások
Színházterem
1.nap
Az előadásról:
Az előadóról:
A gyártóról:
10:15
10:50
35 perc
A mesterséges intelligencia közeljövője
Dr. Mérő László
az ELTE Gazdaság- pszichológiai szakcsoportjának tanára
Keynote előadások
Színházterem
1.nap
Az előadásról:

Áldás vagy átok lesz a mesterséges intelligencia? A válaszom: Csak tőlünk függ!

Az előadóról:

Eredeti szakmám matematikus, 1974-84 között mesterséges intelligencia-kutató voltam az MTA SZTAKI-ban. Az ELTE Pszichológiai Intézetének professzor emeritusa vagyok, 2007-2022 között a Babes-Bolyai Tudományegyetem professzora is voltam. Fő kutatási területeim a gondolkodás- és a gazdaságpszichológia. A szélesebb intellektuális közönség számára írt könyveim eddig 11 nyelven jelentek meg.

A gyártóról:
10:50
11:10
20 perc
Networking szünet
Az Atlassian közösség nyitott, közvetlen és jó hangulatú társaság. Lépj ki a társalgóba, vagy ülj ki a teraszra egy kávéval – garantáltan könnyen megtalálod a közös hangot a többiekkel!
Színházterem
1.nap
Az előadásról:
Az előadóról:
A gyártóról:
11:10
11:20
10 perc
Steal the show
A META-INF Day kiállítói egy rövid, szórakoztató performansz keretében mutatkoznak be a konferencia résztvevőinek. Szurkolj a kedvenc gyártódnak!
Színházterem
1.nap
Az előadásról:
Az előadóról:
A gyártóról:
11:20
12:20
60 perc
Villámelőadás verseny
A konferenciánkhoz hagyományosan hozzátartozik a villámelőadás-verseny. A tét idén sem csupán a dicsőség – a versenyzők egy komoly fődíjért mérik össze tudásukat: a győztes elkísérheti csapatunkat az Egyesült Államokba, a következő TEAM konferenciára. A nyeremény tartalmazza az utazás, a szállás és a konferencia teljes költségét. A nevezők ráadásul ajándékba kapnak egy kétnapos belépőt a jövő évi META-INF Day-re.
Színházterem
1.nap
Az előadásról:
Az előadóról:
A gyártóról:
12:20
13:20
60 perc
Ebédszünet
Kóstold meg a finomabbnál finomabb fogásokat, pihenj, töltődj fel, és mélyítsd tovább a kapcsolatot a többi résztvevővel!
Színházterem
1.nap
Az előadásról:
Az előadóról:
A gyártóról:
13:15
13:30
15 perc
Közös fotó
Találkozzunk a bejáratnál, hogy megörökíthessük egyre növekvő közösségünket!
Színházterem
1.nap
Az előadásról:
Az előadóról:
A gyártóról:
13:30
13:45
15 perc
Vállalati szintű biztonsági mentés Jira-hoz. Biztonsági mentés, visszaállítás, katasztrófa utáni helyreállítás (DR) és adatkezelés egyetlen, átfogó megoldásban.
Khrystyna Shparyk
Partnership & Alliances Manager at Xopero Software & GitProtect.io
Marketplace Vendor előadások
Workshop terem
1.nap
Az előadásról:

Vállalati szintű Jira biztonsági mentés, amelyet több mint 16 év tapasztalattal rendelkező szakértők készítettek Fortune 500-as cégek védelmére. Azonnali visszaállítás teljes, inkrementális és részleges mentésekkel. Támogatja a korlátlan megőrzést, egyedi ütemezéseket, többféle tárhelyet, AES titkosítást, valamint megfelel a SOC2 Type II és ISO 27001 előírásoknak. Mindig készen áll az auditokra és ellenáll a leállásoknak.

Az előadóról:

Partner managerként és Atlassian Community Leaderként, Kijevben tevékenykedve, szenvedélyesen hiszek az erős és együttműködésen alapuló partnerkapcsolatok kiépítésében az Atlassian ökoszisztémán belül.Feladatom, hogy kapcsolatot tartsak az Atlassian partnerek széles körével – beleértve a Solution Partnereket, Technológiai Partnereket és Marketplace fejlesztőket –, hozzájárulva ezzel a közösség növekedéséhez és az innováció előmozdításához.

A gyártóról:

A Git Protect a világ legmegbízhatóbb DevOps biztonsági mentés és katasztrófa-helyreállítási megoldása. Egy minden-egyben automatizált rendszerként kínálunk DevOps biztonsági mentést, megfelelőségi támogatást és minden eshetőségre felkészült katasztrófa-elhárítást – hogy átfogó kiberellenállóságot biztosítsunk szervezeted számára.

13:35
14:05
30 perc
Kerekasztal-beszélgetés | Produktivitás
Kecskés D. Eszter - META-INF | Dudás Dezső - PMI Budapest, Hungarian Chapter | Szabó István - Director at PwC
Moderátor: Mozsik Tibor
Színházterem
1.nap
Az előadásról:
Az előadóról:
A gyártóról:
13:50
14:05
15 perc
Káoszból rend: Automatizált riportok és frissítések a Jirában egy gombnyomásra
Anuradha Satpute
Customer Success Manager, Amoeboids
Marketplace Vendor előadások
Workshop terem
1.nap
Az előadásról:

Nehézséget okoz, hogy minden sprint vagy release után naprakészen tartsd az érintetteket? Ismerd meg a Jira-hoz készült Automated Release Notes & Reports alkalmazást, amely a rendezetlen frissítéseket jól strukturált, automatizált jelentésekké alakítja. Csatlakozz hozzánk, és nézd meg, hogyan takaríthatsz meg időt, növelheted az átláthatóságot, és teheted egyszerűvé a kommunikációt az érintettekkel.

Az előadóról:

Anuradha Satpute közel 14 éves szakmai tapasztalattal rendelkezik, ebből hét évet az Amoeboids Technologies csapatánál töltött. Jelenleg Customer Success Managerként segíti az ügyfeleket abban, hogy elérjék céljaikat az Atlassian Marketplace-re fejlesztett alkalmazások segítségével. Szakterülete a terméktámogatás és a stratégiai ügyfélkapcsolatok kezelése, célja pedig, hogy az erőteljes technológiai megoldásokat kézzelfogható üzleti eredményekké formálja.

Pályafutása során Anuradha globális csapatokkal működött együtt a munkafolyamatok optimalizálása, a hatékony együttműködés elősegítése és az olyan termékek, mint az Automated Release Notes & Reports, Roadmap Portal, UpRaise és a cég további megoldásainak továbbfejlesztése. Mély Jira-ökoszisztéma-ismerete révén képes végigvezetni az ügyfeleket a különböző használati eseteken, támogatást nyújt a kihívások kezelésében, és biztosítja a hosszú távú sikert.

Ami Anuradha munkája során a bizalomra épülő, hiteles ügyfélkapcsolatok kialakítására törekszik. Meggyőződése, hogy az ügyfélélmény nem csupán a problémamegoldásról szól – sokkal inkább arról, hogy megbízható partnerként előrelátóan támogatni tudja az ügyfelek igényeit, stratégiai javaslatokat tegyen, és hiteles képviselője legyen az ügyfélhangnak. Az onboardingtól kezdve a folyamatos támogatáson át egészen az aktív kapcsolattartásig minden interakció során törekszik az átláthatóság, a bizalom és a kézzelfogható eredmények megteremtésére.

Az Amoeboids csapatának tagjaként nemcsak az ügyfelek támogatásában vesz részt, hanem aktívan közreműködik, az ügyféligényeket figyelembe véve a termékfejlesztési irányok alakításában is. Ez az empátia, termékismeret és ügyfélközpontú szemlélet teszi különlegessé Anuradha munkáját nap mint nap.

A gyártóról:

Az Amoeboids csapataként szenvedélyesen fejlesztünk olyan termékeket, amelyek támogatják a fókuszált munkavégzést és elősegítik a pozitív munkahelyi légkör kialakítását. Megoldásaink segítenek a működési hatékonyság növelésében is, így közvetlenül hozzájárulnak az üzleti eredményekhez. Platina minősítésű Atlassian Marketplace Partnerként Jira-, Confluence- és Jira Service Management-alkalmazásaink világszerte több mint 1200 csapat mindennapjait támogatják, több mint 80 országban.

14:05
15:30
85 perc
System of Work szekció
Fedezd fel, hogyan teremti meg az Atlassian System of Work a valódi üzlet–IT együttműködés és az AI-alapú működés alapjait – gyakorlati példákkal.
Szekciók
Színházterem
1.nap
Az előadásról:
Az előadóról:
A gyártóról:
14:10
14:25
15 perc
Engedd szabadon: Confluence-tartalmak megosztása nagyvállalati szinten
Max Förster
Customer Advocate, K15t
Marketplace Vendor előadások
Workshop terem
1.nap
Az előadásról:

A Confluence kiváló eszköz a tudás létrehozására és a közös munkára – de mi történik, ha az információ csapdába esik? Fedezzük fel, hányféleképpen oszthatod meg a Confluence-ben tárolt tartalmat a csapatoddal, az egész vállalattal vagy akár a külvilággal. Engedd szabadjára a tudást, és ismerd meg azokat az eszközöket a Confluence-ben, amelyek ebben segítenek!

Az előadóról:

Max már több mint egy évtizede dolgozik a Jira és a Confluence világában – adminisztrátori feladatoktól kezdve tanácsadásig, sőt, Atlassian minősítések kidolgozásáig mindenben részt vett. Jelenleg a K15t-nél dolgozik, ahol az a célja, hogy segítse a felhasználókat Atlassian eszközeik maximális kihasználásában. Aktív Atlassian Community Leaderként különösen fontos számára, hogy valódi kapcsolatot építsen ki a felhasználókkal, megértse igényeiket, és kiváló felhasználói élményt nyújtson számukra.

A gyártóról:

2009 óta segítünk a csapatoknak abban, hogy hatékonyan osszák meg tudásukat a felhasználóikkal. A Scroll alkalmazások a legjobb megoldást kínálják lenyűgöző help centerek, tudásbázisok és más támogatási felületek létrehozására Confluence-ben, míg a Backbone Issue Sync gondoskodik róla, hogy a csapatok összehangoltan dolgozhassanak Jira-ban.

14:30
15:30
60 perc
Első lépések az okosabb értesítések felé
Balhási Zalán
Pre-Sales Engineer - META-INF
Workshopok
Workshop terem
1.nap
Az előadásról:

Kezdőknek és az alkalmazással most ismerkedőknek: Ismerd meg az Email This Issue alapfunkcióit, és tanuld meg, hogyan szabhatod testre könnyedén a Jira értesítéseket a csapatod igényeire – előzetes tapasztalat nélkül is.

Az előadóról:

Zalán idén csatlakozott a META-INF Vendor Grow csapatához, ahol Pre-Sales Engineerként kizárólag az Email This Issue-ra fókuszál. Mérnökinformatikus háttérrel és négy éves technikai sales tapasztalattal támogatja az ügyfeleket. Legfontosabb számára, hogy az érdeklődők pontosan megértsék, hogyan tud a termék valódi értéket adni számukra, és magabiztos döntést hozhassanak a bevezetéséről.

A gyártóról:

A META-INF Kft. 2007-ben, Magyarországon először, Európában pedig az elsők között lépett partneri kapcsolatba az Atlassiannal, és szerezte meg az elérhető legmagasabb szintű "Atlassian Solution Partner Enterprise" minősítést. Cégünk kizárólagosan Atlassian szoftver specialista. Így tudjuk garantálni, hogy szakértő csapatunk a legmagasabb szakmai szintet biztosítsa, akár bevezetés, oktatás, fejlesztés, tanácsadás témájában fordul hozzánk. Legfontosabb és kizárólagos célunk, hogy ügyfeleinknek az Atlassian termékeire vonatkozó szolgáltatások teljes körét nyújtsuk.

15:30
15:55
25 perc
Networking szünet
Az Atlassian közösség nyitott, közvetlen és jó hangulatú társaság. Lépj ki a társalgóba, vagy ülj ki a teraszra egy kávéval – garantáltan könnyen megtalálod a közös hangot a többiekkel!
Színházterem
1.nap
Az előadásról:
Az előadóról:
A gyártóról:
15:55
16:10
15 perc
Panorama Jones és a Rendezett Tudás Temploma
Matt Christiansen
Product Marketing Manager, Kolekti
Marketplace Vendor előadások
Workshop terem
1.nap
Az előadásról:

Csatlakozz hozzánk egy veszélyes utazásra a rendezetlen, kaotikus és nehezen áttekinthető terek világán keresztül, ahol segítőtársunk, a Confluence-ben otthonosan mozgó Panorama Jones lesz a szent grálunk: a következetesség és rendszerezettség megtestesítője, aki segít feltárni szervezetünk Rendezett Tudásának Templomát.

Az előadóról:

Matt termékmarketingesként szenvedélyesen törekszik arra, hogy megértse az ügyfelek kihívásait, és a fejlesztőcsapatokkal együttműködve valódi megoldásokat nyújtson. Több mint 15 év tapasztalattal a háta mögött arra összpontosít, hogy a bonyolult technológia közérthető legyen, és hogy az ügyfelek minden helyzetben magabiztosan tudják használni a termékeket.

A gyártóról:

A Kolekti célja, hogy minden munkavállaló olyan szakértővé váljon, amilyet eredetileg a munkaválló elképzeld. A vállalat Confluence-hez köthető innovatív munkamenedzsment-alkalmazások fejlesztésére specializálódott, és elkötelezett amellett, hogy növelje a produktivitást – így a csapatok több időt fordíthatnak arra a munkára, ami valóban számít.

16:00
17:25
85 perc
AI szekció
Ismerd meg, hogyan segíti az Atlassian az AI bevezetését a vállalatoknál – jobb együttműködés, kevesebb ellenállás, nagyobb alkalmazkodóképesség.
Szekciók
Színházterem
1.nap
Az előadásról:
Az előadóról:
A gyártóról:
16:15
17:15
60 perc
Az elköteleződés és az átláthatóság növelése Jira-alapú csapatokban
Paweł Indyk
Product Owner - Soldevelo
Workshopok
Workshop terem
1.nap
Az előadásról:

A dinamikus agilis környezetekben a hatékony tervezés csupán a kezdet – a valódi csapatteljesítmény azon múlik, mennyire képesek a csapatok alkalmazkodni, átláthatóan működni, és folyamatos együttműködést fenntartani. Ez a workshop gyakorlati módszereket mutat be arra, hogyan erősíthető a csapattagok elköteleződése és a munkafolyamatok átláthatósága a Jira, mint központi koordinációs eszköz használatával. A Team Planner és a Checklists (SolDevelo) alkalmazások segítségével olyan stratégiákat vizsgálunk meg, amelyek javítják a tervezési felkészültséget, támogatják a sprint közbeni változások kezelését, és elősegítik a közös rálátást a célokra, kihívásokra és kapacitásra. Akár Scrum Masterként, csapatvezetőként vagy csapattagként veszel részt, a workshop gyakorlati ötleteket ad arra, hogyan javíthatod csapatod munkafolyamatait és döntéshozatalát – anélkül, hogy többletterhet vinnél be.

Az előadóról:

Több mint 10 év tapasztalattal az üzletfejlesztés, értékesítés és termékfejlesztés területén Paweł Indyk igazi meghatározó szereplő. A SolDevelo időkövető megoldásainak Product Ownereként gondoskodik arról, hogy termékeink valóban jól működjenek – és valódi felhasználói igényeket elégítsenek ki. Kreatív problémamegoldás, innovatív ötletek és rengeteg pozitív energia – ez mind Paweł védjegye.

A gyártóról:

A SolDevelo-nál szenvedélyesen törekszünk arra, hogy olyan megoldásokat nyújtsunk, amelyek egyszerűbbé teszik az életet. Ezt úgy érjük el, hogy a Jira-hoz és a monday.com-hoz fejlesztünk intuitív, könnyen elsajátítható, és a valódi felhasználói problémákra összpontosító alkalmazásokat. Idő-, munka- és tesztmenedzsmentre specializálódtunk. Platinum Marketplace Partnerként elkötelezettek vagyunk a legmagasabb szintű termék- és ügyféltámogatás biztosítása mellett.

17:25
17:30
5 perc
Első nap zárása
Röviden összefoglaljuk a nap legfontosabb eseményeit, és hasznos tanácsokat adunk az esti bulihoz is!
Színházterem
1.nap
Az előadásról:
Az előadóról:
A gyártóról:
19:00
23:00
4 óra
Esti party powered by Amoeboids
Az első nap végén lazíts velünk egy hangulatos levezető bulin az Amoeboids támogatásával! Ezúttal egy👉 közeli kézműves sörfőzdében 👈 várunk, ahol finom sörök, grillezett ételek és jó zene teremti meg a tökéletes kertiparti hangulatot.
Amoeboids
Színházterem
1.nap
Az előadásról:
Az előadóról:
A gyártóról:
8:30
9:00
30 perc
Regisztráció & reggeli networking
Érkezz időben, regisztrálj, köszöntsd a régi ismerősöket és az új arcokat, és hangolódj rá egy inspiráló napra! A kávéról és a pogácsáról mi gondoskodunk.
Színházterem
2.nap
Az előadásról:
Az előadóról:
A gyártóról:
9:00
9:10
10 perc
A 2. nap megnyitója
Gáspár Attila
META-INF
Színházterem
2.nap
Az előadásról:
Az előadóról:
A gyártóról:
9:00
9:15
15 perc
Adatokból cselekvés - Time in Status riportok a SaaSJet-től.
Iryna Komarnitska
Product Marketing Manager, SaaSJet
Marketplace Vendor előadások
Workshop terem
2.nap
Az előadásról:

Eleged van abból, hogy csak találgatod, hova tűnik a csapatod ideje a Jira-ban? Csatlakozz hozzánk, és tudd meg, hogyan követheted könnyedén, mennyi időt töltenek az egyes státuszokban, hogyan azonosíthatod a szűk keresztmetszeteket, és hogyan hozhatsz valóban adatvezérelt döntéseket a munkafolyamatok javítására. Legyél akár HR, IT, termékfejlesztési vagy mérnöki területen, ez az előadás segít optimalizálni a folyamatokat, és úgy növelni a csapat hatékonyságát, mint még soha.

Az előadóról:

Hi, I'm Iryna! 👋 I'm currently a Product Marketing Manager at SaaSJet, where I work on promoting innovative solutions for Atlassian Marketplace apps. I love bridging the gap between tech and real-world user needs, and I’m a big fan of frameworks like Jobs-to-be-Done to help guide product development. When I’m not working, you’ll find me actively engaging with the Atlassian community and contributing to projects that push the boundaries of collaboration and innovation.

A gyártóról:

A SaaSJet, Platina minősítésű Atlassian Marketplace Partner, megbízható és nagy teljesítményű megoldásokat kínál, amelyek valódi üzleti értéket nyújtanak a Jira-felhasználók számára. Alkalmazásaik technológiai alapú üzleti eredményeket biztosítanak, támogatva az ügyfeleket működésük, teljesítményük és hatékonyságuk növelésében.

9:10
10:35
85 perc
Tudásmenedzsment szekció
Fedezd fel, hogyan újítja meg az Atlassian a tudásmenedzsmentet AI-alapú eszközeivel – gyorsabb onboarding, jobb döntések, nagyobb átláthatóság.
Szekciók
Színházterem
2.nap
Az előadásról:
Az előadóról:
A gyártóról:
9:25
9:40
15 perc
Valóságellenőrzés: Hogyan kövesd nyomon és javítsd a tervezett és tényleges adatok közötti eltéréseket a Jirában?
Ostap Zaishlyi
Senior Product Manager, Reliex
Marketplace Vendor előadások
Workshop terem
2.nap
Az előadásról:

A sikeres csapatok a tervezés, a végrehajtás és az alkalmazkodás egyensúlyával őrzik meg hatékonyságukat. Tanuld meg, hogyan követheted nyomon a tervezett és tényleges munkát az ActivityTimeline segítségével a Jirában, hogyan optimalizálhatod az együttműködést és finomíthatod a munkafolyamatokat - így a csapatok felelősségteljesek, összehangoltak és rugalmasak maradhatnak a folyamatosan változó munkakörnyezetben.

Az előadóról:

Ostap vezeti az ActivityTimeline for Jira mögött álló csapatot, több mint hat éve aktív szereplője az Atlassian ökoszisztémának. Vezetésével az ActivityTimeline a kapacitástervezés piacvezető alkalmazásává vált, és bekerült a négy legnépszerűbb időkövető app közé az Atlassian Marketplace-en. A termék 15 egymást követő hónapon át viselte a "bestseller" jelvényt, és mára a legkedveltebb erőforrásmenedzsment-eszközök egyikévé nőtte ki magát.

A gyártóról:

Az ActivityTimeline for Jira egy Atlassian Marketplace app, ami kiemelkedő megoldás kapacitástervezésre és időkövetésre. Bármilyen méretű csapat számára ideális eszköz, amely lehetővé teszi a vezetők számára az erőforrások egyszerű kiosztását, a terhelések nyomon követését és a csapat hatékonyságának optimalizálását – mindezt egy intuitív, vizuálisan átlátható felületen. Legyen szó projekttervezésről, kapacitáskiegyenlítésről vagy időnaplók elemzéséről, az ActivityTimeline leegyszerűsíti a munkafolyamatokat, valós idejű betekintést nyújt, és zökkenőmentesen integrálódik a Jira rendszerébe.

9:45
10:00
15 perc
Hogyan gyűjtsünk pontosabb időadatokat, és készítsünk valóban hasznos riportokat
Paweł Indyk
Product Owner - Soldevelo
Marketplace Vendor előadások
Workshop terem
2.nap
Az előadásról:

Az alapvető időnyilvántartás egyszerű. De a következetes, magas minőségű időkövetés és riportolás? Sok szervezet számára ez szinte lehetetlen. Ha te is küzdesz azzal, hogy valódi értéket nyerj ki az időkövetési adataidból, segítünk. Ahhoz, hogy visszatereld a folyamataidat a helyes útra, két dologra van szükséged: egy megbízható, rugalmas időriport eszközre, amely lehetővé teszi az elvégzett órák megjelenítését, csoportosítását és exportálását – valamint a biztos tudatra, hogy az időadataid valóban ott vannak – teljesen és pontosan. Ebben a demóban megmutatjuk, hogyan lehet könnyedén nyomon követni az időt, egyedi riportokat készíteni, és támogatni a felhasználókat abban, hogy naprakészen tartsák a bejegyzéseiket. Az idő a legértékesebb erőforrásod – megmutatjuk, hogyan hozhatod ki belőle a legtöbbet.

Az előadóról:

Több mint 10 évnyi tapasztalattal az üzletfejlesztés, az értékesítés és a termékfejlesztés területén Paweł Indyk valódi meghatározó szakember. Terméktulajdonosként gondoskodik arról, hogy a SolDevelo időkövetési megoldásai valóban jól működjenek. Magas elvárásokat támaszt termékeinkkel szemben, és mindig arra törekszik, hogy a felhasználók valós igényeire adjon választ. Paweł-lal számíthatsz kreatív problémamegoldásra, innovatív ötletekre és rengeteg pozitív energiára.

A gyártóról:

A SolDevelo-nál szenvedélyesen törekszünk arra, hogy olyan megoldásokat szállítsunk, amelyek egyszerűbbé teszik az életet. Ezt úgy érjük el, hogy a Jira-hoz és a monday.com-hoz fejlesztünk alkalmazásokat, amelyek intuitívak, könnyen elsajátíthatók, és célzottan valós felhasználói kihívásokat oldanak meg. Idő-, munka- és tesztmenedzsmentre specializálódtunk. Mint Platinum Marketplace Partner, elkötelezettek vagyunk a legmagasabb szintű termékminőség és ügyféltámogatás biztosítása mellett.

10:00
11:00
60 perc
Email This Issue mesterkurzus – haladó felhasználási módok és bevált gyakorlatok
Mérainé Kékesi Júlia és Ascarza István
Head of Test Automation & Customer Success Specialist - META-INF
Workshopok
Workshop terem
2.nap
Az előadásról:

Emeld a tudásod egy új szintre: fedezd fel az automatizálási trükköket, dinamikus sablonokat és valós felhasználási eseteket, amelyek segítenek a legtöbbet kihozni az Email This Issue-ból komplex Jira környezetekben.

Az előadóról:

Juli 2021 óta erősíti a META-INF csapatát mint manuális tesztelő, a Content Exporter for Confluence PO-ja és a Test Automation csapat csapatvezetője. ISTQB CTFL vizsgával rendelkezik, szívügye a termékeink minőségének, használhatóságának megőrzése, növelése.  A cég termékeinek elfogadási és regressziós tesztelésével, ezen belül ideje nagy részében az Email This Issueval foglalkozik.

István 2023-ban csatlakozott a META-INF support csapatához, és több mint 5 éves support tapasztalattal rendelkezik. Fő feladata az ügyfelek kalauzolása az Email This Issue világán belül, legyen szó új ügyfélről vagy egy meglévő ügyfél hatékony támogatásáról.

A gyártóról:

A META-INF Kft. 2007-ben, Magyarországon először, Európában pedig az elsők között lépett partneri kapcsolatba az Atlassiannal, és szerezte meg az elérhető legmagasabb szintű "Atlassian Solution Partner Enterprise" minősítést. Cégünk kizárólagosan Atlassian szoftver specialista. Így tudjuk garantálni, hogy szakértő csapatunk a legmagasabb szakmai szintet biztosítsa, akár bevezetés, oktatás, fejlesztés, tanácsadás témájában fordul hozzánk. Legfontosabb és kizárólagos célunk, hogy ügyfeleinknek az Atlassian termékeire vonatkozó szolgáltatások teljes körét nyújtsuk.

10:35
10:50
15 perc
Emeld új szintre Atlassian eszközeidet ScriptRunner Connecttel
Bobby Bailey
Senior Customer Success Manager, ScriptRunner
Marketplace Vendor előadások
Színházterem
2.nap
Az előadásról:

Lépj be a keresztplatformos kapcsolatok jövőjébe egy élő ScriptRunner demóval, ahol testközelből ismerheted meg a ScriptRunner Connect erejét! Fedezd fel, hogyan forradalmasíthatja a zökkenőmentes integráció az Atlassian ökoszisztémádat – és azon túl is –, miként optimalizálhatók vele a munkafolyamatok, és hogyan növelhető a csapatod hatékonysága, mint még soha.

Végigvezetünk a ScriptRunner Connect kiemelkedő funkcióin, valódi példákon keresztül bemutatva, mire képes. Ne hagyd ki ezt a lehetőséget, hogy élőben láthasd a ScriptRunner Connectet működés közben, és megtudd, hogyan alakíthatod át vele az Atlassian eszközeid lehetőségeit!

Az előadóról:

Bobby Bailey, a ScriptRunner Senior Customer Success Managere, több mint öt éve segíti az ügyfeleket abban, hogy megismerjék és hatékonyan használják a ScriptRunner termékeket. Műszaki háttérrel rendelkezik, és szenvedélyesen dolgozik azon, hogy ügyfeleivel együttműködve megértse kihívásaikat, és megtalálja a számukra legjobb megoldásokat.

A gyártóról:

Gondold újra a Jira-ban és Confluence-ben rejlő lehetőségeketéges a ScriptRunner segítségével! Szuperalkalmazásaink olyan új és korlátlan lehetőségeket kínálnak az automatizálásra, testreszabásra és integrációra, amilyenekről eddig csak álmodtál. Automatizáld az unalmas, időigényes feladatokat, hogy optimalizáld a mindennapi működést – és mindenki nyugodtan aludhasson.

10:50
11:05
15 perc
Intelligens riportkészítés eazyBI-jal
Marita Burgio
Support Consultant, eazyBI
Marketplace Vendor előadások
Színházterem
2.nap
Az előadásról:

Tanuld meg, hogyan készíthetsz hatékony és rugalmas riportokat az eazyBI-jal egyszerű „fogd és vidd” felületen keresztül. Fedezd fel, hogyan kapcsolhatsz össze több adatforrást, vizsgálhatod meg a feladatok részleteit, és oszthatod meg a dashboardokat a csapatok között. Pillants bele AI-asszisztensünk működésébe és az új Learning Lessons interaktív tananyagba, amely segít elindulni a riportkészítés és az MDX elsajátításában.

Az előadóról:

Marita, az eazyBI ügyféltámogató csapatának egyik legújabb tagja, aki gyorsan beleásta magát az app működésének részleteibe.Vegyipari üzleti rendszerek terén szerzett tapasztalatának köszönhetően kiváló problémamegoldó és remekül ért az adatok feldolgozásához. Marita mára igazi eazyBI-szakértővé vált – mindig készen áll segíteni, és lelkesen osztja meg mindazt, amit eddig megtanult.

A gyártóról:

Az eazyBI SIA-t 2011-ben alapították Lettországban, és mára a vállalati üzleti intelligencia megoldások egyik vezető szoftvercégeként ismert.
Atlassian Platinum Marketplace Partnerként piacvezető riport- és diagramalkalmazásokat kínál Jira-hoz és Confluence-hez, lehetővé téve a csapatok számára világszerte az adatelemzést, a riportkészítést és a vizualizációt.

11:05
11:40
35 perc
Networking szünet
Az Atlassian közösség nyitott, közvetlen és jó hangulatú társaság. Lépj ki a társalgóba, vagy ülj ki a teraszra egy kávéval – garantáltan könnyen megtalálod a közös hangot a többiekkel!
Színházterem
2.nap
Az előadásról:
Az előadóról:
A gyártóról:
11:30
23:45
60 perc
DexExS megoldás egy összetett, megoldások nélküli világban
Fun Man Andy
Co-Founder & CEO - Fun Inc.
Marketplace Vendor előadások
Workshop terem
2.nap
Az előadásról:

Ahogy a mesterséges intelligencia uralja a beszélgetéseket szinte minden technológiai vállalatnál – és mostanra már minden olyan cégnél is, amely technológiai vállalatként határozza meg magát, mint például a banki, autóipari szektor és mások –, egyre nehezebb biztosítani, hogy az agilis DevOps csapatok valóban hatékonyak legyenek, és elérjék céljaikat és KPI-jaikat. Ebben az alkalmazásbemutatóban a Fun Inc csapata, barátaikkal közösen, azt mutatja meg, hogyan léphetnek túl a csapatok azon, hogy csupán néhány összekapcsolt alkalmazást használjanak munkájukhoz – és hogyan találhatnak rá a fejlesztői élmény egy új szintjére egy átfogó megoldáscsomag segítségével.

Az előadóról:

Folyamatosan azon dolgozik, hogyan lehet a munkát (és az életet) SZÓRAKOZTATÓVÁ tenni...!! Andy sok éven át boldogtalan volt a munkájában és az életében is, mígnem megváltoztatta a hozzáállását, és elkezdett tudatosan a vidámságra és az élvezetre koncentrálni. Nem sokkal később ráragadt a „Fun Man” becenév, és ezzel párhuzamosan felfedezte, hogy a cégek kétségbeesetten vágynak nemcsak arra, hogy növeljék a profitabilitásukat az Emberek, Termékek és Folyamatok mentén, hanem hogy javítsanak a kultúrájukon, az összetartozásérzetükön és a kommunikációjukon is. Így néhány baráttal és megbízható tanácsadóval együtt a „Fun Manből” megszületett a The Fun Company! Az életcél egyszerű – még ha nem is könnyű:(っ◔◡◔)っ ♥ Megváltoztatni az üzleti világot, hogy egy boldog emberekből álló világ jöhessen létre!! ♥

A gyártóról:

Üdvözlünk a Fun Inc-nél, ahol átfogó, transzformatív stratégiák segítségével támogatjuk a vállalatokat abban, hogy újra kapcsolatba lépjenek ügyfeleikkel, felszabadítsák rejtett potenciáljukat, maximalizálják profitjukat, és fenntartható növekedést érjenek el. Legyen szó események szervezéséről, közösségek építéséről vagy tudásmegosztásról, szenvedélyünk, hogy a hatékony együttműködést és a szórakozást visszahozzuk a munkahelyekre.

11:40
11:55
15 perc
Amazon Web Services presentation
Csőke Árpád
Solution Architect - Amazon Web Services
Marketplace Vendor előadások
Színházterem
2.nap
Az előadásról:
Az előadóról:

Árpád (csaapi) már két és fél éve tölt be Solutions Architect szerepkört az AWS alkalmazásában. Feladatai közé tartozik, hogy nagyvállalati ügyfeleket segítsen eligazodni az AWS környezetében, technikai tanácsadóként közreműködve problémáik megoldásában. Korábban hosszú éveken keresztül vezető szerepet töltött be az online autós piac meghatározó szereplőinél, mint a kocsi.hu és a hasznaltauto.hu, ahol több mint egy évtizeden át felelős volt az üzemeltetésért. Ezen túlmenően öt esztendőn keresztül egy jelentős amerikai állásportál működtetésében és tervezésében is részt vett, lehetőséget kapva AWS ismereteinek kamatoztatására.

A gyártóról:

Az Amazon Web Services (AWS) több mint 15 éve a világ legátfogóbb és legmegbízhatóbb felhőplatformja. Vállalkozások milliói – a gyorsan növekvő startupoktól a vezető nagyvállalatokon és kormányzati szerveken át – támaszkodnak az AWS-re infrastruktúrájuk működtetésében, az innováció felgyorsításában, valamint a biztonságos és megbízható skálázhatóság elérésében.

12:00
12:15
15 perc
„Forgalmi dugó” megszüntetése a Jira munkafolyamatodban
Emre Toptancı & Gizem Gökçe
Head of App Development & Atlassian Apps Manager - OBSS Timepiece
Marketplace Vendor előadások
Színházterem
2.nap
Az előadásról:

Ismerd meg, hogyan segít a Timepiece feltárni a Jira munkafolyamatok szűk keresztmetszeteit és késéseit. Az állapotonkénti időkövetéstől a ciklusidő-trendek méréséig és a gyakori akadályok azonosításáig a Timepiece segít visszanyerni a lendületet és folyamatosan tartani a munkavégzést.

Az előadóról:

Gizem Gökçe, az OBSS Atlassian Apps Managere, több mint egy évtizedes tapasztalattal bír a szoftvertermék-menedzsment, vállalati tartalomkezelés és üzleti folyamatmodellezés terén. MBA diplomával és IT szolgáltatásmenedzsment háttérrel olyan megoldások fejlesztésére összpontosít, amelyek növelik a produktivitást és egyszerűsítik a működést a Jira és Confluence felhasználók számára világszerte. Szenvedélyesen dolgozik azon, hogy valódi felhasználói igényekhez illeszkedő, együttműködést elősegítő alkalmazásokat építsen.

A gyártóról:

Az OBSS Technology egy vezető szoftverfejlesztő és technológiai tanácsadó vállalat, több mint 20 év iparági tapasztalattal. A szoftverfejlesztés, mikroszolgáltatások, felhőalapú megoldások, gépi tanulás, termékmenedzsment és felhasználói élmény területére pecializálódva az OBSS átfogó termékfejlesztési és tanácsadási szolgáltatásokat nyújt.

Több mint 850 szoftvermérnökből és 30 szoftverarchitektből álló csapatával a vállalat több mint 1000 sikeres projektet valósított meg olyan ágazatokban, mint a banki szektor, pénzügy, e-kereskedelem és biztosítás.

Az OBSS elkötelezett az emberek és a technológiai ökoszisztéma támogatása iránt, és az innováció, megbízhatóság és kiválóság kultúráját ápolva hosszú távú partnerségeket alakít ki vezető vállalatokkal.

12:20
12:35
15 perc
Hogy szervezd a Jira projektjeidet úgy, hogy azok tükrözzék a csapatod munkafolyamatait?
Jay Prakash
Senior Product Marketing Manager - Upscale
Marketplace Vendor előadások
Színházterem
2.nap
Az előadásról:

Több rugalmasságra van szükséged, mint amit a Jira alapértelmezett epic > story > sub-task struktúrája biztosít? A Hierarchy for Jira lehetővé teszi, hogy létrehozz egy egyedi feladat-hierarchiát, amely tükrözi, hogyan tervezi, szállítja és követi a munkát a csapatod. Ebben a bemutatóban megtanulhatod, hogyan jelenítheted meg projektjeidet egy testreszabható hierarchikus nézetben, így könnyen kezelheted a feladatfüggőségeket és jelenthetsz a projekt előrehaladásáról minden kulcsszereplőnek. Akár egy projektcsapatot méretezel, akár összetett funkciók bevezetését koordinálod, vagy egyszerűen csak jobb módot keresel a munkák strukturálására a Jira-ban, gyere és nézd meg, hogyan segíthet a Hierarchy for Jira, hogy okosabban dolgozz.

Az előadóról:

Jay Prakash több mint 20 évnyi marketing- és értékesítési tapasztalattal a háta mögött jelenleg Senior Product Marketing Manager pozíciót tölti be az Upscale-nél. Technológia iránti szenvedélye folyamatos motivációt jelent munkája során. Új felhasználási lehetőségeket kutat, és azon dolgozik, hogy ügyfeleink minél nagyobb értéket tudjanak teremteni szervezetükben alkalmazásaink segítségével.

A gyártóról:

Az Upscale-nál olyan Jira alkalmazásokat fejlesztünk, amelyek segítenek a csapat minden tagjának leküzdeni a mindennapi kihívásokat. Legyen szó agilis projektmenedzsment fejlesztéséről vagy IT-biztonságod megerősítéséről, díjnyertes Jira alkalmazásaink mindenre kínálnak megoldást.

12:50
13:50
60 perc
Ebédszünet
Kóstold meg a finomabbnál finomabb fogásokat, pihenj, töltődj, és mélyítsd tovább a kapcsolatot a többi résztvevővel.
Színházterem
2.nap
Az előadásról:
Az előadóról:
A gyártóról:
13:50
15:15
85 perc
Változáskezelés szekció
Tudd meg, hogyan válhat a változásmenedzsment valódi üzleti előnnyé – bevonással, tudásátadással és az új eszközök zökkenőmentes bevezetésével.
Szekciók
Színházterem
2.nap
Az előadásról:
Az előadóról:
A gyártóról:
13:50
14:50
60 perc
Jira időkövetés mesterfokon: ismerd meg a Timepiece használatát
Gizem Gökçe
Atlassian Apps Manager - OBSS
Workshopok
Workshop terem
2.nap
Az előadásról:

Egy interaktív workshop, ahol bemutatjuk, hogyan segíti a Timepiece – Time in Status for Jira az időkövetést és státuszfigyelést a Jira-ban. Projektvezetőknek, csapatvezetőknek és fejlesztőknek egyaránt hasznos: valós idejű betekintést nyújt a projektek időkezelésébe, növeli a hatékonyságot és támogatja az okos döntéshozatalt. Élő demóval, bevált gyakorlati tippekkel és válaszokkal készülünk. Szeretnéd, hogy rövidebb verziót is készítsek belőle például konferenciaprogramhoz?

Az előadóról:

Gizem Gökçe, az OBSS Atlassian Apps Managere, több mint egy évtizedes tapasztalattal bír a szoftvertermék-menedzsment, vállalati tartalomkezelés és üzleti folyamatmodellezés terén. MBA diplomával és IT szolgáltatásmenedzsment háttérrel olyan megoldások fejlesztésére összpontosít, amelyek növelik a produktivitást és egyszerűsítik a működést a Jira és Confluence felhasználók számára világszerte. Szenvedélyesen dolgozik azon, hogy valódi felhasználói igényekhez illeszkedő, együttműködést elősegítő alkalmazásokat építsen.

A gyártóról:

Az OBSS Technology egy vezető szoftverfejlesztő és technológiai tanácsadó vállalat, több mint 20 év iparági tapasztalattal. A szoftverfejlesztés, mikroszolgáltatások, felhőalapú megoldások, gépi tanulás, termékmenedzsment és felhasználói élmény területére pecializálódva az OBSS átfogó termékfejlesztési és tanácsadási szolgáltatásokat nyújt.

Több mint 850 szoftvermérnökből és 30 szoftverarchitektből álló csapatával a vállalat több mint 1000 sikeres projektet valósított meg olyan ágazatokban, mint a banki szektor, pénzügy, e-kereskedelem és biztosítás.

Az OBSS elkötelezett az emberek és a technológiai ökoszisztéma támogatása iránt, és az innováció, megbízhatóság és kiválóság kultúráját ápolva hosszú távú partnerségeket alakít ki vezető vállalatokkal.

14:55
15:55
60 perc
DexExS megoldás egy összetett, megoldások nélküli világban Workshop
Fun Man Andy
Co-Founder & CEO - Fun Inc.
Workshopok
Workshop terem
2.nap
Az előadásról:

Ahogy a mesterséges intelligencia uralja a beszélgetéseket szinte minden technológiai vállalatnál – és mostanra már minden olyan cégnél is, amely technológiai vállalatként határozza meg magát, mint például a banki, autóipari szektor és mások –, egyre nehezebb biztosítani, hogy az agilis DevOps csapatok valóban hatékonyak legyenek, és elérjék céljaikat és KPI-jaikat. Ebben az alkalmazásbemutatóban a Fun Inc csapata, barátaikkal közösen, azt mutatja meg, hogyan léphetnek túl a csapatok azon, hogy csupán néhány összekapcsolt alkalmazást használjanak munkájukhoz – és hogyan találhatnak rá a fejlesztői élmény egy új szintjére egy átfogó megoldáscsomag segítségével.

Az előadóról:

Folyamatosan azon dolgozik, hogyan lehet a munkát (és az életet) SZÓRAKOZTATÓVÁ tenni...!! Andy sok éven át boldogtalan volt a munkájában és az életében is, mígnem megváltoztatta a hozzáállását, és elkezdett tudatosan a vidámságra és az élvezetre koncentrálni. Nem sokkal később ráragadt a „Fun Man” becenév, és ezzel párhuzamosan felfedezte, hogy a cégek kétségbeesetten vágynak nemcsak arra, hogy növeljék a profitabilitásukat az Emberek, Termékek és Folyamatok mentén, hanem hogy javítsanak a kultúrájukon, az összetartozásérzetükön és a kommunikációjukon is. Így néhány baráttal és megbízható tanácsadóval együtt a „Fun Manből” megszületett a The Fun Company! Az életcél egyszerű – még ha nem is könnyű:(っ◔◡◔)っ ♥ Megváltoztatni az üzleti világot, hogy egy boldog emberekből álló világ jöhessen létre!! ♥

A gyártóról:

Üdvözlünk a Fun Inc-nél, ahol átfogó, transzformatív stratégiák segítségével támogatjuk a vállalatokat abban, hogy újra kapcsolatba lépjenek ügyfeleikkel, felszabadítsák rejtett potenciáljukat, maximalizálják profitjukat, és fenntartható növekedést érjenek el. Legyen szó események szervezéséről, közösségek építéséről vagy tudásmegosztásról, szenvedélyünk, hogy a hatékony együttműködést és a szórakozást visszahozzuk a munkahelyekre.

15:15
15:30
15 perc
Szoftverkiadási feladatok: Működik nagyvállalati környezetben is?
Filip Tomaszewski
Partner Manager, Release Management
Marketplace Vendor előadások
Színházterem
2.nap
Az előadásról:

Az Agile és a DevOps lehetővé teszik a folyamatos szállítást, amely mára a fejlesztőcsapatok egyik általánosan alkalmazott folyamata lett.
Nagyvállalati környezetben ez a gyakorlat továbbfejlődik: az egyes komponensek kiadása integrált minőségbiztosítási kapukon és megfelelőségi ellenőrzéseken keresztül történik.
Ismerd meg, hogyan kezelheted ezt a folyamatot az Atlassian Jira és a Release Hub segítségével.

Az előadóról:

A lengyel üzleti ügynökségi szférából érkezve a bizalom és az átláthatóság elkötelezett híve vagyok az ügyfelekkel és partnerekkel való kapcsolatokban. Pályafutásomat értékesítési struktúrák kiépítése és szoros együttműködés jellemezte ügyfelekkel és viszonteladókkal. Szenvedélyesen hiszek abban, hogy az IT-t az üzleti célokkal kell összehangolni.

A gyártóról:

Platina minősítésű Atlassian Marketplace Partnerként a Release Management átfogó, egyablakos megoldásokat kínál a több projektet érintő kiadások kezelésére, útitervezésre, valamint a Kanban és Agile módszertanok skálázott fejlesztésére.Szorosan integrálódik a Jira Automation, JSM, Compass és különféle DevOps eszközökkel, így biztosítva a gördülékeny és hatékony működést. Munkaidőn kívül szívesen nézek különleges sorozatokat, élvezem a jó időt, és örömmel nézgetek régi térképeket. Atlassian minősítéssel rendelkező szakember vagyok.

15:30
15:45
15 perc
Tesztmenedzsment optimalizálása Xray-jel: a Paynetic esettanulmánya
Luís Sousa
Senior Technical Support Engineer, Xray
Marketplace Vendor előadások
Színházterem
2.nap
Az előadásról:

Ebben a demóban megtanulhatod, hogyan kezelhetsz manuális teszteseteket az Xray for Jira segítségével. Egy valós példán, a Paynetic nevű (fiktív) online fizetési platform bejelentkezési folyamatán keresztül mutatjuk be a lépéseket. Megmutatjuk, hogyan hozhatsz létre teszteket, hogyan kapcsolhatod őket követelményekhez, hogyan hajthatod végre a tesztelést, és hogyan elemezheted az eredményeket – mindezt közvetlenül a Jira felületén. Ideális azoknak a csapatoknak, akik szeretnék javítani a követhetőséget és a minőségbiztosítási munkafolyamatokat.

Az előadóról:

Luís Sousa lendületes, eredményorientált szakember, aki széleskörű tapasztalattal rendelkezik a technikai támogatás és a termékoptimalizálás területén.Jelenleg a Xblend vezető technikai támogatási mérnökeként dolgozik, ahol migrációs projekteket vezet, rendszerteljesítményt optimalizál, és fejlesztőcsapatokkal működik együtt az olyan termékek fejlesztésében, mint az Xray és az Xporter. Elektronikai és számítógépes hálózati mérnöki diplomával rendelkezik, és a teljesítmény-elemzésre, valamint a szoftverek folyamatos fejlesztésére szakosodott.

A gyártóról:

Az Xray bemutatja a Native Quality Managementet – egy új, holisztikus megközelítést, amely természetesen illeszti be a tesztmenedzsment folyamatát a fejlesztési munkafolyamatba. Így a csapatok szorosan együttműködve dolgoznak azon, hogy folyamatosan magas minőségű szoftvereket adjanak ki – közösen.

15:45
16:00
15 perc
Az adatoktól a döntésekig: a sumUp for Jira Cloud működés közben
Michele Toscani
Marketing Manager, Decadis
Marketplace Vendor előadások
Színházterem
2.nap
Az előadásról:

Szerezz hasznos betekintéseket a sumUp for Jira segítségével! Valós idejű számítások különféle gadgetekkel és egykattintásos összegzések az issue-navigátorban – mindez egyszerűen és hatékonyan támogatja a magabiztos, adatvezérelt döntéshozatalt. Csatlakozz az élő bemutatóhoz, és nézd meg, hogyan működik mindez a gyakorlatban!

Az előadóról:

Michele 2022 augusztusában csatlakozott a Decadis csapatához marketingmenedzserként, ahol adatvezérelt marketingkampányok tervezésére és megvalósítására összpontosít több csatornán keresztül. A folyamatos tanulás elkötelezett híveként minden tapasztalatban értéket lát – még a látszólag sikertelen megközelítésekben is. A Decadisnál betöltött szerepe mellett Michele társszervezője a koblenzi Atlassian Community közösségnek is.

A gyártóról:

Atlassian Platinum Marketplace Partnerként a Decadis kivételes, vállalati szintű alkalmazásokat fejleszt, amelyek célja, hogy még jobbá tegyék a Jira és Confluence használatát. Németországi (Koblenz) és spanyolországi (Sevilla) irodáink, valamint lendületes távmunkában dolgozó csapatunk révén világszerte több mint 14 millió felhasználó bizalmát nyertük el, köztük a legnagyobb vállalatokét is. Ez a siker a folyamatos innováció iránti elkötelezettségünknek és az ügyfél-elégedettség iránti kitartó törekvésünknek köszönhető. Szenvedélyünk az Atlassian ökoszisztémában való bővülés, ami segít bennünket abban, hogy az iparág élvonalában maradjunk. Fedezzük fel együtt, hogyan emelhetjük új szintre az Atlassian élményt!

16:00
16:40
40 perc
Zárás és tombolasorsolás
Ne hagyd ki a nap utolsó szekcióját sem – értékes nyeremények találnak gazdára!
Színházterem
2.nap
Az előadásról:
Az előadóról:
A gyártóról:
Nincs találat
Kérlek próbálj meg egy másik szűrést.

Belépőjegyek

A jegyárak nettóban értendőek, nem tartalmazzák az ÁFA értékét!
Kétnapos jegy

120 000 Ft

Használd ki a konferencia minden előnyét, és vegyél részt az összes programon!

Megveszem
Csoportos kétnapos jegy

90 000 Ft

Ha legalább hárman jöttök, akkor 20% kedvezményt adunk  a jegyek árából!

Megveszem
Party

20 000 Ft

A konferencia első napja után lazítsunk együtt!
Folytassuk kötetlenül a nap közben megkezdett beszélgetéseket!

Megveszem

A META-INF Day-ről mondták

Miért ajánlanád másoknak ezt az eseményt?

"Atom jó hangulata van ezeknek a rendezvényeknek. A profi szervezés mellett a laza, kötetlen hangulat nemcsak a szakmai fejlődésre, hanem a kapcsolatépítésre is nagyon sok lehetőséget biztosít. Nagyon nagy élmény elkötelezett Atlassian közösségben lenni, ahol az egyik fő cél mindenkinek a fejlődés. Feltöltődni járok ide. 😉"

Milyen szavakkal jellemeznéd az eseményt?

"Profi, céltudatos és vidám."

Bóra Áron
Infocomplex,
ügyvezető

Miért ajánlanád másoknak ezt az eseményt?

"Eddig hat META-INF Day-en vettem részt és mindegyik emlékezetes valamiért. Rengeteget tanultam a számtalan előadótól, akik naprakészek az agilis trendekből és az Atlassian ökoszisztémát érintő változásokból. De legalább ilyen fontos az ezernyi különböző területről érkező vendég, akiktől szintén nagyon hasznos tapasztalatokat hallhattam, akár egy büféasztal mellett, két süti között folytatott beszélgetés alkalmával is."

 Milyen szavakkal jellemeznéd az eseményt?

"Hangulat, Tudás, Emlék"

Matula Dávid
Hydro,
Application Product Owner

Miért ajánlanád másoknak ezt az eseményt?

"A META-INF Day-en évről-évre fontos ötleteket kapok a saját rendszerünk továbbfejlesztéséhez. Ebben segít mások megoldásainak megismerése és az Atlassian világában megjelenő trendek, irányok megismerésen, valamint fontos addon vendorok újdonságainak felvillantása is kis termékdemókon keresztül. Emellett kiváló a hangulata, szakmai és személyes kapcsolatok is épülnek itt mindig – találkozzunk veled is legközelebb!"

Milyen szavakkal jellemeznéd az eseményt?

"Családias, magyar, közvetlen"

Fehér Gergely
Graphisoft, Director, SwS Operations and Delivery

Miért ajánlanád másoknak ezt az eseményt?

"Számomra az év kihagyhatatlan eseménye a META-INF Day: világszínvonalú előadók és vendorok! Vidám és közvetlen környezet, kitűnő lehetőséget nyújt a szakmai fejlődés mellett a kapcsolatépítésre is."

Milyen szavakkal jellemeznéd az eseményt?

Pro"Profizmus, Közvetlen, Nemzetközi"

Kovács Zoltán
Raiffeisen Bank Zrt.

Hasznos tudnivalók

Kinek érdemes eljönnie a META-INF Day-re?

  • Vezetőknek, akiknek fontos, hogy csapatuk hatékonyan dolgozzon, és megalapozott döntéseket hozhassanak.
  • Application managementtel foglalkozó szakembereknek – például Jira-adminisztrátoroknak, rendszermérnököknek, rendszergazdáknak.
  • Projektmenedzsereknek.
  • IT- és belső support menedzsereknek.
  • ITSM-szakértőknek.
  • Tudásmenedzsereknek.
  • Mindenkinek, aki változást szeretne elérni a vállalatánál a kollaboráció, a döntéshozatal vagy a tudásmegosztás terén.

Mi az az Atlassian, és mit nyújt?

Az Atlassian egy ausztrál központú szoftverfejlesztő vállalat, amely innovatív eszközeivel segíti a szervezeteket a projektmenedzsment, a csapatmunka és a szoftverfejlesztés területén. Legismertebb termékei közé tartozik a Jira, a Confluence, a Bitbucket, a Trello és még sok más szoftver.

Az Atlassian megoldásait világszerte csapatok milliói használják különböző iparágakban – a hatékonyabb együttműködés, az átlátható projektkezelés és a tudásmegosztás érdekében. Kisvállalatok és nagyvállalatok számára egyaránt megbízható, testreszabható eszközöket kínál. A cég elkötelezett az innováció mellett, és aktívan támogatja a fejlesztői közösséget, hogy ügyfelei még sikeresebbek lehessenek a digitális világban.

Az Atlassian vendorok olyan külső fejlesztők vagy vállalatok, amelyek az Atlassian platformjaihoz – például a Jira-hoz vagy a Confluence-höz – készítenek kiegészítő alkalmazásokat. Ezek a megoldások tovább bővítik az Atlassian ökoszisztémát, lehetővé téve a felhasználók számára, hogy a saját folyamataikhoz igazítsák és fejlesszék a rendszerüket.

Mi az a META-INF, az esemény szervezője?

  • Húsz éve kizárólag az Atlassian világára fókuszálunk – szenvedélyünk, hogy megtaláljuk a legjobb megoldásokat ügyfeleink számára. 
  • A világ azon kevés cégei közé tartozunk, akik egyszerre rendelkeznek Platinum Solution Partner és Platinum Marketplace Partner minősítéssel, továbbá ITSM és Cloud specializációval.
  • Az általunk fejlesztett Atlassian appokat világszerte közel 7 millió végfelhasználó használja.
  • 10+ fős tanácsadócsapatunk magas szintű szakértelemmel segíti ügyfeleinket a bevezetéstől az optimalizálásig.
  • Évente több mint 500 embernapnyi képzést tartunk, összesen 11 féle Atlassian témában.

Milyen nyelven zajlik az esemény?

A META-INF Day kétnyelvű esemény. A színháztermi előadások magyarul és angolul vegyesen hangzanak el, de tolmácsrendszert és szinkrontolmácsolást biztosítunk, így a teljes program mindkét nyelven követhető.

Az Atlassian Marketplace vendorok előadásai és a workshopok a gyakorlóteremben angol nyelven zajlanak.

Pillanatképek

Fő támogató

TITAN támogató

ELITE támogató

INNOVATOR támogató

Kérdésed van?
Töltsd ki az űrlapot és segítünk!