A HR-Rent Kft. korábban a belső működését MS Outlook alapon kezelte, de a napi ügyek növekvő száma (50-100 bejövő email / nap) miatt a rendszer egy idő után fenntarthatatlanná vált. A növekvő létszámú kölcsönzött dolgozó egyre több munkaügyi kéréssel fordult a céghez, mint például:
Azonban ezek az ügyek, kérések sokszor elvesztek a rendszerben, illetve megkésve, vagy csak részben oldódtak meg.
A már-már kaotikus működés következtében jónéhány elégedetlen kölcsönzött dolgozó kilépett, ami feszültségekhez vezetett a cégen belül. Mindezek eredményeként a cég korábbi dinamikus fejlődése lelassult, ezért a cégnek sürgősen egy új megoldásra volt szüksége.
“A problémák visszavetették a terveinket, a növekedési pályánk lelassult, mindez pedig komoly belső ellentéteket szült. Az utolsó pillanatban voltunk, mikor elhatároztuk, hogy új megoldásra van szükségünk.” - Nyaka Gergely, Külföldi Üzletágvezető, HR-Rent Kft.
Iparág: Üzleti szolgáltatások
Régió: Közép-Európa
Elvárások:
Bevezetett termék(ek):
Jira Service Management
A cég a dolgozói kérelmek kezelésére egy olyan zárt rendszert keresett, amelyben:
A cég az IT szolgáltatójához, az InfoComplex Kft-hez fordult segítségért, aki az Atlassian Jira Service Management (JSM) megoldását ajánlotta, és a META-INF Kft-t annak bevezetésére. A META-INF egy 15 órás pilot projekt keretében bemutatta a JSM alapvető képességeit, amely maximálisan meggyőzte a HR-Rent Kft. vezetőit, hogy erre a megoldásra van szükség a dolgozói kérelmek kezeléséhez.
Néhány hónapos csúszással ugyan, de az éles rendszer 2023 nyarán elindult. A cég folyamatosan bővülő funkcionális igényei, a cég működési folyamataihoz illeszkedő kisebb-nagyobb testreszabások, illetve a komplexebb workflow-k fejlesztési időigénye egyaránt hozzájárultak az eredetileg tervezett határidő módosításához. Azonban mind a HR-Rent mind pedig a META-INF részéről a támogató hozzáállásnak, és az elhivatott fejlesztőknek köszönhetően a rendszer nagyobb problémák nélkül elindult, és azóta is zökkenőmentesen üzemel.
Az indulást követő finomhangolások után a HR-Rent egy jól működő munkaügyi adminisztrációs rendszert kapott, amely teljesen kiváltotta (és ésszerűsítette) a korábbi, kaotikus Outlook alapú működést. Jelenleg, a Jira Service Management 15 Agent-es Standard verziójával 12,500 ügyet kezelnek. A munkaügyi folyamatok megbízható kezelése mellett a cég egyfajta minőségbiztosítási rendszerként is tekint a JSM rendszerre. Az eredeti elvárásokon túl sokkal többet kapott a HR-Rent a Jirával, mint például a központi irányítópultot és sok extra funkciót.
A közeljövő tervei között szerepel:
“A Jira jól működik, minden funkcionális igényünket kielégíti, sőt még többet is nyújt, mint amit vártunk. Egyértelmű, hogy nemcsak az IT szolgáltatási területen használható jól a megoldás.” - Nyaka Gergely, Külföldi Üzletágvezető, HR-Rent Kft.
A HR-Rent Kft. több mint 15 éves tapasztalattal rendelkezik a munkaerő-kölcsönzés és munkaerő-közvetítés terén. Az alkalmazásukban álló munkavállalók száma évről évre dinamikusan növekszik. Állományukban jelenleg közel 1800 fő dolgozik, akiknek szállítását és szállásoltatását is igény szerint megszervezik. A cégnek jelenleg több, mint 60 belső munkatársa van.
Jira Service Management
A Jira Service Management (JSM) az Atlassian vállalati szolgáltatásmenedzsment megoldása az üzleti csapatok számára. Az olyan belső csapatok, mint a HR, a marketing vagy a létesítménygazdálkodás sokféle szolgáltatást nyújthatnak a JSM segítségével, mint például az alkalmazottak felvétele, a weboldal-kérések megválaszolása vagy a műszaki karbantartás.
Forrás: Egy HR szolgáltató munkaügyi folyamatai Jira Service Managementben | 25. Magyar Atlassian Meetup
If you want to try out Email This Issue, check it out on the Atlassian Market Place or contact our team for further assistance!
A HR-Rent Kft. korábban a belső működését MS Outlook alapon kezelte, de a napi ügyek növekvő száma (50-100 bejövő email / nap) miatt a rendszer egy idő után fenntarthatatlanná vált. A növekvő létszámú kölcsönzött dolgozó egyre több munkaügyi kéréssel fordult a céghez, mint például:
Azonban ezek az ügyek, kérések sokszor elvesztek a rendszerben, illetve megkésve, vagy csak részben oldódtak meg.
A már-már kaotikus működés következtében jónéhány elégedetlen kölcsönzött dolgozó kilépett, ami feszültségekhez vezetett a cégen belül. Mindezek eredményeként a cég korábbi dinamikus fejlődése lelassult, ezért a cégnek sürgősen egy új megoldásra volt szüksége.
“A problémák visszavetették a terveinket, a növekedési pályánk lelassult, mindez pedig komoly belső ellentéteket szült. Az utolsó pillanatban voltunk, mikor elhatároztuk, hogy új megoldásra van szükségünk.” - Nyaka Gergely, Külföldi Üzletágvezető, HR-Rent Kft.
Iparág: Üzleti szolgáltatások
Régió: Közép-Európa
Elvárások:
Bevezetett termék(ek):
Jira Service Management
A cég a dolgozói kérelmek kezelésére egy olyan zárt rendszert keresett, amelyben:
A cég az IT szolgáltatójához, az InfoComplex Kft-hez fordult segítségért, aki az Atlassian Jira Service Management (JSM) megoldását ajánlotta, és a META-INF Kft-t annak bevezetésére. A META-INF egy 15 órás pilot projekt keretében bemutatta a JSM alapvető képességeit, amely maximálisan meggyőzte a HR-Rent Kft. vezetőit, hogy erre a megoldásra van szükség a dolgozói kérelmek kezeléséhez.
Néhány hónapos csúszással ugyan, de az éles rendszer 2023 nyarán elindult. A cég folyamatosan bővülő funkcionális igényei, a cég működési folyamataihoz illeszkedő kisebb-nagyobb testreszabások, illetve a komplexebb workflow-k fejlesztési időigénye egyaránt hozzájárultak az eredetileg tervezett határidő módosításához. Azonban mind a HR-Rent mind pedig a META-INF részéről a támogató hozzáállásnak, és az elhivatott fejlesztőknek köszönhetően a rendszer nagyobb problémák nélkül elindult, és azóta is zökkenőmentesen üzemel.
Az indulást követő finomhangolások után a HR-Rent egy jól működő munkaügyi adminisztrációs rendszert kapott, amely teljesen kiváltotta (és ésszerűsítette) a korábbi, kaotikus Outlook alapú működést. Jelenleg, a Jira Service Management 15 Agent-es Standard verziójával 12,500 ügyet kezelnek. A munkaügyi folyamatok megbízható kezelése mellett a cég egyfajta minőségbiztosítási rendszerként is tekint a JSM rendszerre. Az eredeti elvárásokon túl sokkal többet kapott a HR-Rent a Jirával, mint például a központi irányítópultot és sok extra funkciót.
A közeljövő tervei között szerepel:
“A Jira jól működik, minden funkcionális igényünket kielégíti, sőt még többet is nyújt, mint amit vártunk. Egyértelmű, hogy nemcsak az IT szolgáltatási területen használható jól a megoldás.” - Nyaka Gergely, Külföldi Üzletágvezető, HR-Rent Kft.
A HR-Rent Kft. több mint 15 éves tapasztalattal rendelkezik a munkaerő-kölcsönzés és munkaerő-közvetítés terén. Az alkalmazásukban álló munkavállalók száma évről évre dinamikusan növekszik. Állományukban jelenleg közel 1800 fő dolgozik, akiknek szállítását és szállásoltatását is igény szerint megszervezik. A cégnek jelenleg több, mint 60 belső munkatársa van.
Jira Service Management
A Jira Service Management (JSM) az Atlassian vállalati szolgáltatásmenedzsment megoldása az üzleti csapatok számára. Az olyan belső csapatok, mint a HR, a marketing vagy a létesítménygazdálkodás sokféle szolgáltatást nyújthatnak a JSM segítségével, mint például az alkalmazottak felvétele, a weboldal-kérések megválaszolása vagy a műszaki karbantartás.
Forrás: Egy HR szolgáltató munkaügyi folyamatai Jira Service Managementben | 25. Magyar Atlassian Meetup