Jira email értesítések: Minden, amit érdemes tudnod róla!

Published:
Updated:
 Jira email értesítések: Minden, amit érdemes tudnod róla!

This post was last updated more than 1 year ago. Some content may be out of date.

Jira email értesítések – De mégis hogyan tartsak rendet köztük?

Mi az egyik legzavaróbb dolog munka közben? Kihagyni egy nagyon fontos emailt vagy éppen millió felesleges spamet kapni.

Vegyél egy nagy levegőt, és képzeld el, ahogy ülsz az irodában – vagy ezekben az szokatlan időkben az otthonodban – és próbálsz bekerülni a munka flowba. Amikor minden klappol, a szavak csak ömlenek ki belőled, a megoldások szinte maguktól jönnek, és észre se veszed, ahogy a produktív órák elrepülnek. Most képzeld el ezt állandó felesleges email értesítésekkel, amelyek állandóan kizökkentenek ebből az állapotból.

A Thomas Jackson és kollégái által végzett kutatás kimutatta, hogy egy email értesítés által okozott félbeszakítás közel olyan erőteljes hatású, mint egy telefoncsörgés.

Az email küldés kulcsfontosságú a jó kommunikációhoz és a csapaton belüli koordinációhoz. Van azonban ami szintén kulcsfontosságú: a Jira. Egy projekt alatt millió kisebb-nagyobb változás történhet a táblákon, amelyeknek kommunikálásában a Jira segít. De fontos megjegyezni, hogy ez nem azt jelenti, hogy minden egyes újdonságról minden egyes hozzáadott felhasználót értesíteni kell. Ha a csapattagok a bejövő értesítésekben úsznak, akkor valószínűleg nehezebben jut el az információ a megfelelő emberhez. Így pont a kommunikációt és koordinációt megkönnyítő jellegét veszítjük el az emailnek.

De mik is azok a Jira értesítések pontosan? Ha egy esemény történik a Jira szolgáltatásainak használatákor a rendszer értesíti azokat a felhasználókat, akikre hatással volt a változás. Változtatás lehet az issue-ban (feladatokban/ügyekben): annak létrehozása, frissítése, hozzárendelése, komment hozzáfűzése stb.

Ebben a blog posztban segítünk Neked eligazodni a Jira email értesítés menedzsmentjében, és megoldást kínálunk az értesítések áradatára az Email This Issue plugin segítségével.

Csapjunk is bele!

A Jira értesítés típusai – Hogyan tudok értesülni a változásokról?

A Jira számos fajta értesítési típust támogat: tudsz készíteni push notification-öket a telefonodra, plusz be lehet vonni az alapszolgáltatások mellé kiegészítőket. Például itt olvashatod, hogy hogyan lehet a Jira Cloud-ot és a Slack-et összekötni a Jira Cloud app segítségével. Még arra is lehet az Atlassian Marketplace-en kiegészítőt találni, hogy számítógépes asztali értesítéseket kapjunk a változásokról.

És természetesen ott van a mindenki által jól ismert és használt email értesítés.

A Jira háromfajta módon küld email értesítéseket: csoportosítva (batched), elkülönítve (separated) és egyéb (other) módon.

A felhasználók úgy érezték, hogy túlzás minden egyes változásról külön-külön értesítéseket kapni, így az Atlassian megoldásként létrehozta a csoportosított (batched) emaileket. Így egy emailben olvashatóak azok az események, amelyek egymáshoz időben közel történtek. Jira Cloud-on ez a funkció már alapértelmezett, de Jira Server-en lehetséges ezt igény esetén bekapcsolni vagy kikapcsolni (a System > Batch notifications menüponton, az alapból bekapcsolva fogod találni).

Az egyéb (other) kategóriába azok az események tartoznak, amelyek semmilyen módon nem állnak kapcsolatban az issue-k változásával.

Értesítési sémák

Egy issue életciklusa alatt, ahogy korábban is említettem, több esemény is bekövetkezhet, amelyekről a felhasználókat fontos értesíteni. A Jira lehetőséget biztosít az értesítések beállításainak a sematizálására. Ez azt jelenti, hogy bizonyos események értesítéseit bizonyos email címekkel kapcsolhatunk össze. Elérhető egy előre beállított értesítési séma a „Default Notification Scheme", amely alapértelmezetten hozzá van rendelve minden projekthez, de természetesen lehet ezt személyre szabni a saját igényeink alapján is.

Jira értesítési sémák – Hogyan lehet személyre szabni?

Ha az értesítések beállításával kapcsolatban egy felhasználó nehézséget tapasztal, akkor nagyon fontos megtudni, hogy egyéni problémáról van-e szó vagy a probléma az egész csapatra hatással van. Globálisan be lehet állítani a szabályokat, de az egyének a saját igényeikre igazítva módosíthatnak azokon. A következőkben ismertetjük, hogy hogyan tudod finom-hangolni az értesítési sémádat. Mindig tartsd észben, hogy egy-egy sémát lehetséges, hogy több projekt is használ!

Ha Jira adminisztrátorként vagy bejelentkezve, teljeskörű engedélyekkel

Nem megfelelő a „Default Notification Scheme"? Csinálj egy sajátot!

  • Menj a Beállítások > Ügyek > Értesítési sémák oldalra!
  • Itt tudod szerkeszteni/törölni a már létező sémákat, illetve újakat is létre tudsz hozni.
  • Ha az „Értesítésekre" kattintasz, akkor lehetőséged van bizonyos események értesítéseit a megfelelő címzettekkel összekapcsolni.
  • Az újonnan létrehozott értesítési sémát fel tudod használni a kívánt projektnél, ha a Beállítások > Projekteken belül kiválasztod a Projektbeállítások > Értesítéseket. Itt keresd meg a Műveletek legördülő menüt, és választ ki a „Use a different scheme" opciót.
  • A Jira Cloud legújabb verziójában az adminisztrátorok munkájának megkönnyítése végett bevezették, hogy egy új projekt létrehozásakor lehet választani, hogy az „Company managed" vagy „Team managed" legyen. Ha az előbbi van kiválasztva, akkor van lehetőségünk a fent említett módon megváltoztatni az értesítési sémát.
  • Az adott projekt éppen hozzárendelt sémáját is tudod szerkeszteni, ha a Projektbeállítások > Értesítések oldalon vagy. Itt beállíthatod, hogy a projekttel kapcsolatos értesítések milyen email címről érkezzenek.
  • Ha a „Team managed" típus van kiválasztva a projekt létrehozásakor, akkor itt tudod megváltoztatni a sémát, méghozzá úgy, hogy az garantáltan nincs hatással más projektre.
  • Ezen az oldalon is megadhatod, hogy az adott esemény által elindított értesítés, mely pozíciójú felhasználónak legyen elküldve.


Ha szeretnél változtatni az értesítéseken, de nem adminisztrátorként vagy bejelentkezve:

  • Válaszd ki a Profil > Személyes beállítások menüpontot!
  • Legörgetve láthatod a következőket:
  • „Kövesd az ügyeket": Ha minden egyes issue-val kapcsolatban szeretnél értesítést kapni, amellyel valaha kapcsolatba kerültél, akkor itt választd ki az „Engedélyezve" lehetőséget.
  • „Ügytevékenység e-mail értesítései": Ha egyálalán nem szeretnél értesítéseket kapni, akkor azt itt kikapcsolhatod. Ha szeretnél kapni, de szűrni szeretnéd azokat, akkor a jelölőnégyzetek segítségével megteheted.

Email This Issue VS Notification Assistant

Egy jól beállított Jira értesítés plugin / automatizálás megrefolmálhatja a csapatod produktivitását! Rengeteg időt, és ezáltal pénzt spórolhatsz meg.
Csapaton belüli kommunikációra a Jira tökéletes választás. De mi történik a külső stakeholderekkel? Erre a problémára két első ránézésre hasonló kiegészítőt szeretnénk mutatni.
A legnagyobb különbség az, hogy a Jira Email This Issue plugin egy komplex email menedzsment eszköz, míg a Notification Assistant használatával személyre szabott emaileket küldhetünk. Mindkettő használható arra, hogy külső érintetteknek is lehessen az eseményekről értesítéseket küldeni. De az Email This Issue for Jira sokkal több ennél. Itt meg tudod nézni, hogy pontosan miben nyújt többet a Jira alapszolgáltatásainál.

A kedvenc Email This Issue for Jira szolgáltatásaink:

  • Automatikus válasz: spórolj időt és energiát azzal, hogy automatikus válaszokat állítasz be! Teljesen személyre szabhatod, és kategorizálhatod JQL filterek segítségével.
  • Személyre szabható email értesítések: amikor a megrendelőnek – vagy bármely külső projekttagnak – küldünk emailt nagyon fontos, hogy személyesnek érezze azt. A JETI segítségével ezt nagyon könnyen megteheted. Például a küldő email címet és a küldő nevét is automatikusan le lehet kérdezni.

Ha felmerült benned bármi kérdés, akkor nézd meg aGYIK-ünket, illetvebátran lépj velünk kapcsolatba!

Author

Ákos Orosz
DevOps engineer

Author

Patrick Bakos
Test automation engineer

Author

Gabriella Keserű
Atlassian Consultant

Author

Zalán Balhási
Presales Engineer

Author

Thorsten Letschert
Product Marketing Manager at Decadis

Author

Gizem Gökçe
Atlassian Apps Manager at OBSS

Author

Evita Legzdiņa
Marketing Manager at eazyBI

Author

Zoltán Szentesi
Agile Coach

Author

Beatriz Biscaia
Content Marketing Specialist at Xray

Author

Jay Prakash
Senior Product Marketing Manager at Upscale

Author

Danut Manda
Co-founder & CEO at StonikByte

Author

Richard Birks
Senior Product Marketing Manager at ScriptRunner

Author

Yuri Kudyn
Co-founder of Release Management Apps and Journy.io

Author

John David Adler
Atlassian Consultant

Author

Csomós László
Senior Engineering Manager, GSBS Atlassian Team

Author

Tibor Mozsik
Head of Marketing

Author

Velizar Borisov
Atlassian Community Leader

Author

Julia Skoursky
Refine

Author

Claudia Kecskés
Senior Marketing Specialist

Author

Ármin Kubik
Backoffice team leader

Author

Csaba Geiszt
Software Engineer

Author

Amadea Kecskés D.
Sales Development Representative

Author

Endre Tuboly
Atlassian Consultant

Author

Bogi Pilinger
Backoffice Trainee

Author

Richárd Hevesi
Software Engineer

Author

Anna Nagyné Széles
Atlassian Consultant

Author

Lorena Santana Somogyi
Sales Development Representative

Author

Richárd Konráth
Atlassian Consultant

Author

József Porohnavec
Atlassian Consultant

Author

Péter Orosz
Software Engineer

Author

Alex Nita
Solution engineer - Atlassian

Author

Dósa Zoltán
Agile Coach

Author

Dr. Gábor Manhertz
Vincotech Hungária Kft. - IT Development Team Leader

Author

Christiaan Joubert
Marketing Specialist

Author

Jack Graves
Founder - Capable

Author

Andrea Nikolics
HR manager

Author

Anna Odrynska
Chief Strategy Officer and Co-owner of Alpha Serve

Author

Phill Fox
Principal Customer Success Advocate at Adaptavist

Author

Faith Nyamande
Senior Product Marketing Manager, Appfire

Author

Dr. Varga Balázs
Ügyvéd

Author

Hannes Obweger
Co Founder and Co-CEO at JXL

Author

Gergely Vásárecki
Atlassian Advisor at Bee Wise

Author

Gergely Fehér
Director, SwS Operations and Delivery

Author

Gergely Nyaka
Foreign Business Manager

Author

Zoltán Nagy
ITIL Master

Author

Bence Kovács
Licencing Associate

Author

Alexandra Terék
Support Engineer

Author

Eszter Ernszt-Galamb
Marketing specialist

Author

Tímea Kalán
Senior Controller

Author

Gábor Kozma
Test Automation Engineer

Author

Szotyi
Head of Security

Author

László Csekő
Software Engineer

Author

Bobek
Team Happiness Manager

Author

Annie
Emotional Support Specialist

Author

Márk Szabó
Head of DevOps

Author

Tibor Gyulay
Organizational developer, Trainer, Coach

Author

Emich Szabolcs
Agile coach and Trainer

Author

Warren Da Costa
Senior Product Manager for ScriptRunner for Jira on-premise

Author

Jaime Capitel
Content Creator

Author

Marta Pastor
Product Owner

Author

Marczisovszky Dániel
Atlassian consultant and application developer

Author

Berentey Zsolt
Founder and Front-end Technologies Director

Author

Katelyne Merza
Marketing Manager

Author

Karina Silvia
UX/UI Specialist

Author

Joshua Brock
Author & Technical Writer

Author

Britta Neugebauer
Marketing Manager

Author

Wojciech Andryszek
Content Specialist

Author

Reece Lander
Tech Lead for ScriptRunner for Jira on-premise

Author

Morgan Folson
Product Manager of Custom Charts

Author

Dylan Lindsay
Senior Product Manager

Author

Dea Spiljaric
Product Marketing Manager

Author

Alexandra Szebellédi
HR specialist

Author

Cécile Sablayrolles
Content Manager

Author

Mara Neumann
Marketing Manager

Author

Klaida Sulko
Product Marketing Specialist

Author

Tea Susnjar
Content Writer

Author

Patrick Cartier
Technical writer for Seibert Media

Author

Federico Baronti
Partner Manager

Author

Preston Dube
Marketing Manager

Author

Kamil Beer

Author

Raj Sehmi
Customer Success Manager

Author

Umer Sohail
Product Marketing

Author

Bálint István Berente
Software Engineer

Author

Dr. Zsuzsa Sebestyén
Licencing Associate

Author

Gergely Szikszai
Software Engineer

Author

András Gede
Support Engineer

Author

Levente Nagy
Software Engineer

Author

Dávid Treszler
Video Production Specialist

Author

István Attila Nagy
Software Engineer

Author

Zsuzsa Gábri
Office Manager and Training Associate

Author

Károly Békési
Atlassian Consultant

Author

István Florencio Ascarza
Customer Success Specialist

Author

Andrea Rákosfalvy
Customer Success Specialist

Author

Anna Csapó
Manual Tester

Author

Imre Madarász
Customer Success Specialist

Author

László Sziács
Head of Consulting

Author

Tamás Kiss
Consulting Team Lead

Author

Dániel Szotyori
Customer Support Team Lead & Product Owner

Author

Róbert Szabó
Consulting Team Lead

Author

Fruzsina Sipka
Marketing & UX Design

Social Share Buttons

Jira email értesítések: Minden, amit érdemes tudnod róla!

Megjelent:
Frissítve:
 Jira email értesítések: Minden, amit érdemes tudnod róla!

Ez a bejegyzés több mint 1 éve frissült utoljára, a tartalom bizonyos elemei elavultak lehetnek.

Jira email értesítések – De mégis hogyan tartsak rendet köztük?

Mi az egyik legzavaróbb dolog munka közben? Kihagyni egy nagyon fontos emailt vagy éppen millió felesleges spamet kapni.

Vegyél egy nagy levegőt, és képzeld el, ahogy ülsz az irodában – vagy ezekben az szokatlan időkben az otthonodban – és próbálsz bekerülni a munka flowba. Amikor minden klappol, a szavak csak ömlenek ki belőled, a megoldások szinte maguktól jönnek, és észre se veszed, ahogy a produktív órák elrepülnek. Most képzeld el ezt állandó felesleges email értesítésekkel, amelyek állandóan kizökkentenek ebből az állapotból.

A Thomas Jackson és kollégái által végzett kutatás kimutatta, hogy egy email értesítés által okozott félbeszakítás közel olyan erőteljes hatású, mint egy telefoncsörgés.

Az email küldés kulcsfontosságú a jó kommunikációhoz és a csapaton belüli koordinációhoz. Van azonban ami szintén kulcsfontosságú: a Jira. Egy projekt alatt millió kisebb-nagyobb változás történhet a táblákon, amelyeknek kommunikálásában a Jira segít. De fontos megjegyezni, hogy ez nem azt jelenti, hogy minden egyes újdonságról minden egyes hozzáadott felhasználót értesíteni kell. Ha a csapattagok a bejövő értesítésekben úsznak, akkor valószínűleg nehezebben jut el az információ a megfelelő emberhez. Így pont a kommunikációt és koordinációt megkönnyítő jellegét veszítjük el az emailnek.

De mik is azok a Jira értesítések pontosan? Ha egy esemény történik a Jira szolgáltatásainak használatákor a rendszer értesíti azokat a felhasználókat, akikre hatással volt a változás. Változtatás lehet az issue-ban (feladatokban/ügyekben): annak létrehozása, frissítése, hozzárendelése, komment hozzáfűzése stb.

Ebben a blog posztban segítünk Neked eligazodni a Jira email értesítés menedzsmentjében, és megoldást kínálunk az értesítések áradatára az Email This Issue plugin segítségével.

Csapjunk is bele!

A Jira értesítés típusai – Hogyan tudok értesülni a változásokról?

A Jira számos fajta értesítési típust támogat: tudsz készíteni push notification-öket a telefonodra, plusz be lehet vonni az alapszolgáltatások mellé kiegészítőket. Például itt olvashatod, hogy hogyan lehet a Jira Cloud-ot és a Slack-et összekötni a Jira Cloud app segítségével. Még arra is lehet az Atlassian Marketplace-en kiegészítőt találni, hogy számítógépes asztali értesítéseket kapjunk a változásokról.

És természetesen ott van a mindenki által jól ismert és használt email értesítés.

A Jira háromfajta módon küld email értesítéseket: csoportosítva (batched), elkülönítve (separated) és egyéb (other) módon.

A felhasználók úgy érezték, hogy túlzás minden egyes változásról külön-külön értesítéseket kapni, így az Atlassian megoldásként létrehozta a csoportosított (batched) emaileket. Így egy emailben olvashatóak azok az események, amelyek egymáshoz időben közel történtek. Jira Cloud-on ez a funkció már alapértelmezett, de Jira Server-en lehetséges ezt igény esetén bekapcsolni vagy kikapcsolni (a System > Batch notifications menüponton, az alapból bekapcsolva fogod találni).

Az egyéb (other) kategóriába azok az események tartoznak, amelyek semmilyen módon nem állnak kapcsolatban az issue-k változásával.

Értesítési sémák

Egy issue életciklusa alatt, ahogy korábban is említettem, több esemény is bekövetkezhet, amelyekről a felhasználókat fontos értesíteni. A Jira lehetőséget biztosít az értesítések beállításainak a sematizálására. Ez azt jelenti, hogy bizonyos események értesítéseit bizonyos email címekkel kapcsolhatunk össze. Elérhető egy előre beállított értesítési séma a „Default Notification Scheme", amely alapértelmezetten hozzá van rendelve minden projekthez, de természetesen lehet ezt személyre szabni a saját igényeink alapján is.

Jira értesítési sémák – Hogyan lehet személyre szabni?

Ha az értesítések beállításával kapcsolatban egy felhasználó nehézséget tapasztal, akkor nagyon fontos megtudni, hogy egyéni problémáról van-e szó vagy a probléma az egész csapatra hatással van. Globálisan be lehet állítani a szabályokat, de az egyének a saját igényeikre igazítva módosíthatnak azokon. A következőkben ismertetjük, hogy hogyan tudod finom-hangolni az értesítési sémádat. Mindig tartsd észben, hogy egy-egy sémát lehetséges, hogy több projekt is használ!

Ha Jira adminisztrátorként vagy bejelentkezve, teljeskörű engedélyekkel

Nem megfelelő a „Default Notification Scheme"? Csinálj egy sajátot!

  • Menj a Beállítások > Ügyek > Értesítési sémák oldalra!
  • Itt tudod szerkeszteni/törölni a már létező sémákat, illetve újakat is létre tudsz hozni.
  • Ha az „Értesítésekre" kattintasz, akkor lehetőséged van bizonyos események értesítéseit a megfelelő címzettekkel összekapcsolni.
  • Az újonnan létrehozott értesítési sémát fel tudod használni a kívánt projektnél, ha a Beállítások > Projekteken belül kiválasztod a Projektbeállítások > Értesítéseket. Itt keresd meg a Műveletek legördülő menüt, és választ ki a „Use a different scheme" opciót.
  • A Jira Cloud legújabb verziójában az adminisztrátorok munkájának megkönnyítése végett bevezették, hogy egy új projekt létrehozásakor lehet választani, hogy az „Company managed" vagy „Team managed" legyen. Ha az előbbi van kiválasztva, akkor van lehetőségünk a fent említett módon megváltoztatni az értesítési sémát.
  • Az adott projekt éppen hozzárendelt sémáját is tudod szerkeszteni, ha a Projektbeállítások > Értesítések oldalon vagy. Itt beállíthatod, hogy a projekttel kapcsolatos értesítések milyen email címről érkezzenek.
  • Ha a „Team managed" típus van kiválasztva a projekt létrehozásakor, akkor itt tudod megváltoztatni a sémát, méghozzá úgy, hogy az garantáltan nincs hatással más projektre.
  • Ezen az oldalon is megadhatod, hogy az adott esemény által elindított értesítés, mely pozíciójú felhasználónak legyen elküldve.


Ha szeretnél változtatni az értesítéseken, de nem adminisztrátorként vagy bejelentkezve:

  • Válaszd ki a Profil > Személyes beállítások menüpontot!
  • Legörgetve láthatod a következőket:
  • „Kövesd az ügyeket": Ha minden egyes issue-val kapcsolatban szeretnél értesítést kapni, amellyel valaha kapcsolatba kerültél, akkor itt választd ki az „Engedélyezve" lehetőséget.
  • „Ügytevékenység e-mail értesítései": Ha egyálalán nem szeretnél értesítéseket kapni, akkor azt itt kikapcsolhatod. Ha szeretnél kapni, de szűrni szeretnéd azokat, akkor a jelölőnégyzetek segítségével megteheted.

Email This Issue VS Notification Assistant

Egy jól beállított Jira értesítés plugin / automatizálás megrefolmálhatja a csapatod produktivitását! Rengeteg időt, és ezáltal pénzt spórolhatsz meg.
Csapaton belüli kommunikációra a Jira tökéletes választás. De mi történik a külső stakeholderekkel? Erre a problémára két első ránézésre hasonló kiegészítőt szeretnénk mutatni.
A legnagyobb különbség az, hogy a Jira Email This Issue plugin egy komplex email menedzsment eszköz, míg a Notification Assistant használatával személyre szabott emaileket küldhetünk. Mindkettő használható arra, hogy külső érintetteknek is lehessen az eseményekről értesítéseket küldeni. De az Email This Issue for Jira sokkal több ennél. Itt meg tudod nézni, hogy pontosan miben nyújt többet a Jira alapszolgáltatásainál.

A kedvenc Email This Issue for Jira szolgáltatásaink:

  • Automatikus válasz: spórolj időt és energiát azzal, hogy automatikus válaszokat állítasz be! Teljesen személyre szabhatod, és kategorizálhatod JQL filterek segítségével.
  • Személyre szabható email értesítések: amikor a megrendelőnek – vagy bármely külső projekttagnak – küldünk emailt nagyon fontos, hogy személyesnek érezze azt. A JETI segítségével ezt nagyon könnyen megteheted. Például a küldő email címet és a küldő nevét is automatikusan le lehet kérdezni.

Ha felmerült benned bármi kérdés, akkor nézd meg aGYIK-ünket, illetvebátran lépj velünk kapcsolatba!

Gyakran ismételt kérdések

No items found.

Szerző

Orosz Ákos
DevOps mérnök

Szerző

Bakos Patrick
Test automation engineer

Szerző

Keserű Gabriella
Atlassian tanácsadó

Szerző

Balhási Zalán
Presales Engineer

Szerző

Thorsten Letschert
Product Marketing Manager at Decadis

Szerző

Gizem Gökçe
Atlassian Apps Manager at OBSS

Szerző

Evita Legzdiņa
Marketing Manager at eazyBI

Szerző

Szentesi Zoltán
agilis tréner

Szerző

Content Marketing Specialist at Xray

Szerző

Jay Prakash
Senior Product Marketing Manager at Upscale

Szerző

Danut Manda

Szerző

Richard Birks
Senior Product Marketing Manager at ScriptRunner

Szerző

Yuri Kudyn
Co-founder of Release Management Apps and Journy.io

Szerző

Adler John David
Atlassian tanácsadó

Szerző

Csomós László
Senior Engineering Manager

Szerző

Mozsik Tibor
Marketingvezető

Szerző

Velizar Borisov
Atlassian Community Leader

Szerző

Julia Skoursky
Refine

Szerző

Kecskés Claudia

Szerző

Kubik Ármin
Backoffice csoportvezető

Szerző

Geiszt Csaba
Szoftverfejlesztő

Szerző

Kecskés D. Amadea
Sales Development Representative

Szerző

Tuboly Endre

Szerző

Pilinger Bogi

Szerző

Hevesi Richárd

Szerző

Nagyné Széles Anna
Atlassian tanácsadó

Szerző

Santana Somogyi Lorena

Szerző

Konráth Richárd
Atlassian tanácsadó

Szerző

Porohnavec József
Atlassian tanácsadó

Szerző

Orosz Péter
szoftverfejlesztő

Szerző

Szerző

Dósa Zoltán

Szerző

Dr. Manhertz Gábor

Szerző

Szerző

Graves

Szerző

Nikolics Andrea

Szerző

Anna Odrynska

Szerző

Pill Fox

Szerző

Faith Nyamande

Szerző

Dr. Varga Balázs

Szerző

Hannes Obweger

Szerző

Vásárecki Gergely

Szerző

Fehér Gergely

Szerző

Nyaka Gergely

Szerző

Nagy Zoltán

Szerző

Kovács Bence

Szerző

Terék Alexandra

Szerző

Ernszt-Galamb Eszter

Szerző

Kalán Tímea

Szerző

Kozma Gábor

Szerző

Szotyi

Szerző

Csekő László

Szerző

Bobek

Szerző

Annie

Szerző

Szabó Márk

Szerző

Gyulay Tibor

Szerző

Szerző

Warren Da Costa

Szerző

Szerző

Szerző

Szerző

Szerző

Szerző

Szerző

Szerző

Szerző

Szerző

Szerző

Szerző

Szerző

Szerző

Szerző

Szerző

Szerző

Szerző

Szerző

Szerző

Szerző

Szerző

Szerző

Szerző

Umer Sohail

Szerző

Berente Bálint István

Szerző

Dr. Sebestyén Zsuzsa

Szerző

Szikszai Gergely

Szerző

Gede András

Szerző

Nagy Levente

Szerző

Treszler Dávid

Szerző

Nagy István Attila

Szerző

Gábri Zsuzsa

Szerző

Békési Károly
Atlassian tanácsadó

Szerző

Ascarza István Florencio

Szerző

Rákosfalvy Andrea

Szerző

Csapó Anna

Szerző

Madarász Imre

Szerző

Sziács László

Szerző

Kiss Tamás

Szerző

Szotyori Dániel

Szerző

Szabó Róbert

Szerző

Sipka Fruzsina

Megosztás