“Úgy Jiráznék Veled!” Országos IT ügyfélkiszolgálás az InfoComplex-nél

Published:
Updated:
“Úgy Jiráznék Veled!” Országos IT ügyfélkiszolgálás az InfoComplex-nél

This post was last updated more than 1 year ago. Some content may be out of date.

Az InfoComplex több mint 20 éve kínál rendszergazdai szolgáltatásokat hazai KKV-k számára. A kis startupként induló vállalat 22 fővel működik. A cég indulásakor a három alapító egyetértett abban, hogy a vállalat zökkenőmentes működése érdekében átlátható és strukturált feladatokra van szükség. Ehhez nyújt segítséget a META-INF. A cég három Atlassian terméket is vásárolt a META-INF-től, azóta pedig „Jira nélkül már el sem tudják képzelni az életet”.

FELMERÜLT KIHÍVÁSOK

A cégnek alapvető fejfájást okozott az ismétlődő feladatok szétválasztása a nagy projektektől. Szerették volna, ha az ügyfelek egy-egy részfolyamat helyett az egész projektet figyelemmel tudják kísérni. Ezen felül fontos volt számukra a hozzáférés és a felhasználók jogosultságainak szabályozása, hiszen a cég 100 ügyféllel dolgozik nap, mint nap, ami hozzávetőlegesen 3500 felhasználót jelent.

AZ INFOCOMPLEX ÉS A JIRA

1. Jira Service Management

A Jira Service Management átfogó megoldást nyújt a fent említett problémák leküzdésére a fejlett ügyfélportálja segítségével. A rendszer lehetővé teszi az ügyfél és a szervezet feladatainak rendszerezését, miközben rendezett bejelentés típusokat biztosít. Az ismétlődő, proaktív feladatokat külön projektbe (RTM) gyűjti, finomítja a munkafolyamatokat, és növeli az automatizáció mértékét.

2. Agilis projektek a Jira Software használatával

“Ha van egy Jira Software-ed, és van egy kis agilis tudásod, akkor az olyan, mint mikor kalapács van a kezedben és minden szög. Amikor a szoftver a kezedben van, akkor minden agilis projekt.” - Bóra Áron, ügyvezető, InfoComplex.

A Jira Software tökéletes az agilis projektek kivitelezéséhez, legyen szó cégfejlesztésről, technológiai fejlesztésről vagy projektek kezeléséről. A szoftver nagy előnye, hogy össze van kötve a Jira Service Management-tel, így a felhasználók az elejétől a végéig tudják követni a projekteket. Használata sokkal átláthatóbb és tervezhetőbb fejlesztési folyamathalmazt eredményez, ráadásul a cég így jobban tudja követni az ITIL ajánlásait is.

3. Confluence - Minden egy helyen

A vállalat életében a Jira integrálásával megjelentek a különböző agilis módszerek, átalakultak a megbeszélések, amelyhez a Confluence átlátható, jól kezelhető sablonokat kínál. A cég magáévá tette a „start doing, keep doing, stop doing” funkciót is, és a teljes tudásbázis migráció is megtörtént. Emellett a cég ide gyűjti a projektről készített jegyzeteket.

A Confluence másik fontos előnye a minőségirányítási információk megjelenítése, amely nagyon jó alapot szolgáltatott a cég ISO minősítésének megszerzéséhez, hiszen a reklamációk kezelésétől kezdve minden információt a rendszerben tárolnak. A Confluence ráadásul mobil applikáció formájában is elérhető, amely nagyban megkönnyíti az alkalmazottak mindennapjait.

4. ATLASSIAN Marketplace

Az Atlassian Marketplace egyik leghasznosabb tulajdonsága, hogy az appok új funkciói azonnal elérhetők, így mindig naprakész alkalmazások várják a felhasználókat. Az Atlassian Marketplace használatával megtörtént az Atlas CRM teljeskörű bevezetése. A Recurring Tasks for Jira Cloud app esetében felmerült hiányzó funkciót az Atlassian fejlesztő mindössze 3 héten belül pótolni tudta, így a vállalat ezt is bevezette minden területen.

„Egy olyan közösség az Atlassian, ahol a fejlesztők, így a META-INF is hallgat a vevőire, amit én imádok benne.”- Bóra Áron, ügyvezető, InfoComplex.

A cég ezen felül a Smart Checklist for Jira app globális sablonjait is használja, míg a Tempo Timesheet garantálja a jobb megjelenítést.

5. Jira Mobile - a terepmunka támogatása

A Jira Mobile az Atlas CRM és a Smart Checklist funkciókkal kiegészülve megkönnyíti a vállalat számára a terepmunka végzését, hiszen bárhol, bármikor elérhető, ráadásul az előzmények integrálásával a gyors navigáció is lehetséges.

6. Ismétlődő feladatok a Jira Cloud-ban

Az automata ügyviteli funkció kialakításának köszönhetően a minőségirányításhoz és a cégszervezéshez tartozó minden feladat bekerül a rendszerbe az üzleti területnek megfelelően, felelőshöz delegálva. A cég havi, negyedéves, és éves feladatainak felvétele automatikusan megtörténik, így emiatt sem kell aggódniuk.

MIÉRT PONT JIRA CLOUD?

A vállalat teljesen áttért a Jira felhő rendszerének használatára, amely amellett, hogy folyamatosan elérhető, rugalmas licenszekkel is rendelkezik. Az egyik legnagyobb előnye a folyamatosan fejlődő funkcionalitás, amely nem követel különösebb karbantartási munkálatokat. Az InfoComplexnél a cloud integrálása óta kötelező jelleggel bevezették a kétfaktoros hitelesítést. Megbízhatósága ellenére a vállalat ragaszkodik a biztonsági mentés elvégzéséhez a nem várt balesetek, hibák elkerülése végett.

HOGYAN TOVÁBB?

A vállalat rövid távú célja az Opsgenie rendszer integrációja, amely leveszi a monitoring és ügyeleti támogatás terheit a munkavállalók válláról. Az InfoComplex rengeteg időt, pénzt és energiát fordít az emailen keresztül történő, több mint 3500 szenzor összes adatának feldolgozására. A cég esetében különböző rendszereket tartalmazó monitoring halmazról beszélünk, amely mindegyike behúzható lenne az Opsgenie rendszerébe, ráadásul lehetővé tenné az automata ticket nyitást és zárást. A vállalat ügyfélszolgálata telefonon és SMS-ben érhető el, de a rendszer integrálásával ezt L1 és L2 ügyfélszolgálati szintek váltanák fel.

Forrás: Jira Service Management: Országos IT ügyfélkiszolgálás | Magyar Atlassian Meetup - YouTube

Author

Sergejs Cuhrajs
Senior Product Marketing Partner - Appfire

Author

Ákos Orosz
DevOps engineer

Author

Patrick Bakos
Test automation engineer

Author

Gabriella Keserű
Atlassian Consultant

Author

Zalán Balhási
Presales Engineer

Author

Thorsten Letschert
Product Marketing Manager at Decadis

Author

Gizem Gökçe
Atlassian Apps Manager at OBSS

Author

Evita Legzdiņa
Marketing Manager at eazyBI

Author

Zoltán Szentesi
Agile Coach

Author

Beatriz Biscaia
Content Marketing Specialist at Xray

Author

Jay Prakash
Senior Product Marketing Manager at Upscale

Author

Danut Manda
Co-founder & CEO at StonikByte

Author

Richard Birks
Senior Product Marketing Manager at ScriptRunner

Author

Yuri Kudyn
Co-founder of Release Management Apps and Journy.io

Author

John David Adler
Atlassian Consultant

Author

Csomós László
Senior Engineering Manager, GSBS Atlassian Team

Author

Tibor Mozsik
Head of Marketing

Author

Velizar Borisov
Atlassian Community Leader

Author

Julia Skoursky
Refine

Author

Claudia Kecskés
Senior Marketing Specialist

Author

Ármin Kubik
Backoffice team leader

Author

Csaba Geiszt
Software Engineer

Author

Amadea Kecskés D.
Sales Development Representative

Author

Endre Tuboly
Atlassian Consultant

Author

Bogi Pilinger
Backoffice Trainee

Author

Richárd Hevesi
Software Engineer

Author

Anna Nagyné Széles
Atlassian Consultant

Author

Lorena Santana Somogyi
Sales Development Representative

Author

Richárd Konráth
Atlassian Consultant

Author

József Porohnavec
Atlassian Consultant

Author

Péter Orosz
Software Engineer

Author

Alex Nita
Solution engineer - Atlassian

Author

Dósa Zoltán
Agile Coach

Author

Dr. Gábor Manhertz
Vincotech Hungária Kft. - IT Development Team Leader

Author

Christiaan Joubert
Marketing Specialist

Author

Jack Graves
Founder - Capable

Author

Andrea Nikolics
HR manager

Author

Anna Odrynska
Chief Strategy Officer and Co-owner of Alpha Serve

Author

Phill Fox
Principal Customer Success Advocate at Adaptavist

Author

Faith Nyamande
Senior Product Marketing Manager, Appfire

Author

Dr. Varga Balázs
Ügyvéd

Author

Hannes Obweger
Co Founder and Co-CEO at JXL

Author

Gergely Vásárecki
Atlassian Advisor at Bee Wise

Author

Gergely Fehér
Director, SwS Operations and Delivery

Author

Gergely Nyaka
Foreign Business Manager

Author

Zoltán Nagy
ITIL Master

Author

Bence Kovács
Licencing Associate

Author

Alexandra Terék
Support Engineer

Author

Eszter Ernszt-Galamb
Marketing specialist

Author

Tímea Kalán
Senior Controller

Author

Gábor Kozma
Test Automation Engineer

Author

Szotyi
Head of Security

Author

László Csekő
Software Engineer

Author

Bobek
Team Happiness Manager

Author

Annie
Emotional Support Specialist

Author

Márk Szabó
Head of DevOps

Author

Tibor Gyulay
Organizational developer, Trainer, Coach

Author

Emich Szabolcs
Agile coach and Trainer

Author

Warren Da Costa
Senior Product Manager for ScriptRunner for Jira on-premise

Author

Jaime Capitel
Content Creator

Author

Marta Pastor
Product Owner

Author

Marczisovszky Dániel
Atlassian consultant and application developer

Author

Berentey Zsolt
Founder and Front-end Technologies Director

Author

Katelyne Merza
Marketing Manager

Author

Karina Silvia
UX/UI Specialist

Author

Joshua Brock
Author & Technical Writer

Author

Britta Neugebauer
Marketing Manager

Author

Wojciech Andryszek
Content Specialist

Author

Reece Lander
Tech Lead for ScriptRunner for Jira on-premise

Author

Morgan Folson
Product Manager of Custom Charts

Author

Dylan Lindsay
Senior Product Manager

Author

Dea Spiljaric
Product Marketing Manager

Author

Alexandra Szebellédi
HR specialist

Author

Cécile Sablayrolles
Content Manager

Author

Mara Neumann
Marketing Manager

Author

Klaida Sulko
Product Marketing Specialist

Author

Tea Susnjar
Content Writer

Author

Patrick Cartier
Technical writer for Seibert Media

Author

Federico Baronti
Partner Manager

Author

Preston Dube
Marketing Manager

Author

Kamil Beer

Author

Raj Sehmi
Customer Success Manager

Author

Umer Sohail
Product Marketing

Author

Bálint István Berente
Software Engineer

Author

Dr. Zsuzsa Sebestyén
Licencing Associate

Author

Gergely Szikszai
Software Engineer

Author

András Gede
Support Engineer

Author

Levente Nagy
Software Engineer

Author

Dávid Treszler
Video Production Specialist

Author

István Attila Nagy
Software Engineer

Author

Zsuzsa Gábri
Office Manager and Training Associate

Author

Károly Békési
Atlassian Consultant

Author

István Florencio Ascarza
Customer Success Specialist

Author

Andrea Rákosfalvy
Customer Success Specialist

Author

Anna Csapó
Manual Tester

Author

Imre Madarász
Customer Success Specialist

Author

László Sziács
Head of Consulting

Author

Tamás Kiss
Consulting Team Lead

Author

Dániel Szotyori
Customer Support Team Lead & Product Owner

Author

Róbert Szabó
Consulting Team Lead

Social Share Buttons

“Úgy Jiráznék Veled!” Országos IT ügyfélkiszolgálás az InfoComplex-nél

Megjelent:
Frissítve:
“Úgy Jiráznék Veled!” Országos IT ügyfélkiszolgálás az InfoComplex-nél

Ez a bejegyzés több mint 1 éve frissült utoljára, a tartalom bizonyos elemei elavultak lehetnek.

Az InfoComplex több mint 20 éve kínál rendszergazdai szolgáltatásokat hazai KKV-k számára. A kis startupként induló vállalat 22 fővel működik. A cég indulásakor a három alapító egyetértett abban, hogy a vállalat zökkenőmentes működése érdekében átlátható és strukturált feladatokra van szükség. Ehhez nyújt segítséget a META-INF. A cég három Atlassian terméket is vásárolt a META-INF-től, azóta pedig „Jira nélkül már el sem tudják képzelni az életet”.

FELMERÜLT KIHÍVÁSOK

A cégnek alapvető fejfájást okozott az ismétlődő feladatok szétválasztása a nagy projektektől. Szerették volna, ha az ügyfelek egy-egy részfolyamat helyett az egész projektet figyelemmel tudják kísérni. Ezen felül fontos volt számukra a hozzáférés és a felhasználók jogosultságainak szabályozása, hiszen a cég 100 ügyféllel dolgozik nap, mint nap, ami hozzávetőlegesen 3500 felhasználót jelent.

AZ INFOCOMPLEX ÉS A JIRA

1. Jira Service Management

A Jira Service Management átfogó megoldást nyújt a fent említett problémák leküzdésére a fejlett ügyfélportálja segítségével. A rendszer lehetővé teszi az ügyfél és a szervezet feladatainak rendszerezését, miközben rendezett bejelentés típusokat biztosít. Az ismétlődő, proaktív feladatokat külön projektbe (RTM) gyűjti, finomítja a munkafolyamatokat, és növeli az automatizáció mértékét.

2. Agilis projektek a Jira Software használatával

“Ha van egy Jira Software-ed, és van egy kis agilis tudásod, akkor az olyan, mint mikor kalapács van a kezedben és minden szög. Amikor a szoftver a kezedben van, akkor minden agilis projekt.” - Bóra Áron, ügyvezető, InfoComplex.

A Jira Software tökéletes az agilis projektek kivitelezéséhez, legyen szó cégfejlesztésről, technológiai fejlesztésről vagy projektek kezeléséről. A szoftver nagy előnye, hogy össze van kötve a Jira Service Management-tel, így a felhasználók az elejétől a végéig tudják követni a projekteket. Használata sokkal átláthatóbb és tervezhetőbb fejlesztési folyamathalmazt eredményez, ráadásul a cég így jobban tudja követni az ITIL ajánlásait is.

3. Confluence - Minden egy helyen

A vállalat életében a Jira integrálásával megjelentek a különböző agilis módszerek, átalakultak a megbeszélések, amelyhez a Confluence átlátható, jól kezelhető sablonokat kínál. A cég magáévá tette a „start doing, keep doing, stop doing” funkciót is, és a teljes tudásbázis migráció is megtörtént. Emellett a cég ide gyűjti a projektről készített jegyzeteket.

A Confluence másik fontos előnye a minőségirányítási információk megjelenítése, amely nagyon jó alapot szolgáltatott a cég ISO minősítésének megszerzéséhez, hiszen a reklamációk kezelésétől kezdve minden információt a rendszerben tárolnak. A Confluence ráadásul mobil applikáció formájában is elérhető, amely nagyban megkönnyíti az alkalmazottak mindennapjait.

4. ATLASSIAN Marketplace

Az Atlassian Marketplace egyik leghasznosabb tulajdonsága, hogy az appok új funkciói azonnal elérhetők, így mindig naprakész alkalmazások várják a felhasználókat. Az Atlassian Marketplace használatával megtörtént az Atlas CRM teljeskörű bevezetése. A Recurring Tasks for Jira Cloud app esetében felmerült hiányzó funkciót az Atlassian fejlesztő mindössze 3 héten belül pótolni tudta, így a vállalat ezt is bevezette minden területen.

„Egy olyan közösség az Atlassian, ahol a fejlesztők, így a META-INF is hallgat a vevőire, amit én imádok benne.”- Bóra Áron, ügyvezető, InfoComplex.

A cég ezen felül a Smart Checklist for Jira app globális sablonjait is használja, míg a Tempo Timesheet garantálja a jobb megjelenítést.

5. Jira Mobile - a terepmunka támogatása

A Jira Mobile az Atlas CRM és a Smart Checklist funkciókkal kiegészülve megkönnyíti a vállalat számára a terepmunka végzését, hiszen bárhol, bármikor elérhető, ráadásul az előzmények integrálásával a gyors navigáció is lehetséges.

6. Ismétlődő feladatok a Jira Cloud-ban

Az automata ügyviteli funkció kialakításának köszönhetően a minőségirányításhoz és a cégszervezéshez tartozó minden feladat bekerül a rendszerbe az üzleti területnek megfelelően, felelőshöz delegálva. A cég havi, negyedéves, és éves feladatainak felvétele automatikusan megtörténik, így emiatt sem kell aggódniuk.

MIÉRT PONT JIRA CLOUD?

A vállalat teljesen áttért a Jira felhő rendszerének használatára, amely amellett, hogy folyamatosan elérhető, rugalmas licenszekkel is rendelkezik. Az egyik legnagyobb előnye a folyamatosan fejlődő funkcionalitás, amely nem követel különösebb karbantartási munkálatokat. Az InfoComplexnél a cloud integrálása óta kötelező jelleggel bevezették a kétfaktoros hitelesítést. Megbízhatósága ellenére a vállalat ragaszkodik a biztonsági mentés elvégzéséhez a nem várt balesetek, hibák elkerülése végett.

HOGYAN TOVÁBB?

A vállalat rövid távú célja az Opsgenie rendszer integrációja, amely leveszi a monitoring és ügyeleti támogatás terheit a munkavállalók válláról. Az InfoComplex rengeteg időt, pénzt és energiát fordít az emailen keresztül történő, több mint 3500 szenzor összes adatának feldolgozására. A cég esetében különböző rendszereket tartalmazó monitoring halmazról beszélünk, amely mindegyike behúzható lenne az Opsgenie rendszerébe, ráadásul lehetővé tenné az automata ticket nyitást és zárást. A vállalat ügyfélszolgálata telefonon és SMS-ben érhető el, de a rendszer integrálásával ezt L1 és L2 ügyfélszolgálati szintek váltanák fel.

Forrás: Jira Service Management: Országos IT ügyfélkiszolgálás | Magyar Atlassian Meetup - YouTube

Gyakran ismételt kérdések

No items found.

Szerző

Sergejs Cuhrajs
Senior Product Marketing Partner - Appfire

Szerző

Orosz Ákos
DevOps mérnök

Szerző

Bakos Patrick
Test automation engineer

Szerző

Keserű Gabriella
Atlassian tanácsadó

Szerző

Balhási Zalán
Presales Engineer

Szerző

Thorsten Letschert
Product Marketing Manager at Decadis

Szerző

Gizem Gökçe
Atlassian Apps Manager at OBSS

Szerző

Evita Legzdiņa
Marketing Manager at eazyBI

Szerző

Szentesi Zoltán
agilis tréner

Szerző

Content Marketing Specialist at Xray

Szerző

Jay Prakash
Senior Product Marketing Manager at Upscale

Szerző

Danut Manda

Szerző

Richard Birks
Senior Product Marketing Manager at ScriptRunner

Szerző

Yuri Kudyn
Co-founder of Release Management Apps and Journy.io

Szerző

Adler John David
Atlassian tanácsadó

Szerző

Csomós László
Senior Engineering Manager

Szerző

Mozsik Tibor
Marketingvezető

Szerző

Velizar Borisov
Atlassian Community Leader

Szerző

Julia Skoursky
Refine

Szerző

Kecskés Claudia

Szerző

Kubik Ármin
Backoffice csoportvezető

Szerző

Geiszt Csaba
Szoftverfejlesztő

Szerző

Kecskés D. Amadea
Sales Development Representative

Szerző

Tuboly Endre

Szerző

Pilinger Bogi

Szerző

Hevesi Richárd

Szerző

Nagyné Széles Anna
Atlassian tanácsadó

Szerző

Santana Somogyi Lorena

Szerző

Konráth Richárd
Atlassian tanácsadó

Szerző

Porohnavec József
Atlassian tanácsadó

Szerző

Orosz Péter
szoftverfejlesztő

Szerző

Szerző

Dósa Zoltán

Szerző

Dr. Manhertz Gábor

Szerző

Szerző

Graves

Szerző

Nikolics Andrea

Szerző

Anna Odrynska

Szerző

Pill Fox

Szerző

Faith Nyamande

Szerző

Dr. Varga Balázs

Szerző

Hannes Obweger

Szerző

Vásárecki Gergely

Szerző

Fehér Gergely

Szerző

Nyaka Gergely

Szerző

Nagy Zoltán

Szerző

Kovács Bence

Szerző

Terék Alexandra

Szerző

Ernszt-Galamb Eszter

Szerző

Kalán Tímea

Szerző

Kozma Gábor

Szerző

Szotyi

Szerző

Csekő László

Szerző

Bobek

Szerző

Annie

Szerző

Szabó Márk

Szerző

Gyulay Tibor

Szerző

Szerző

Warren Da Costa

Szerző

Szerző

Szerző

Szerző

Szerző

Szerző

Szerző

Szerző

Szerző

Szerző

Szerző

Szerző

Szerző

Szerző

Szerző

Szerző

Szerző

Szerző

Szerző

Szerző

Szerző

Szerző

Szerző

Szerző

Umer Sohail

Szerző

Berente Bálint István

Szerző

Dr. Sebestyén Zsuzsa

Szerző

Szikszai Gergely

Szerző

Gede András

Szerző

Nagy Levente

Szerző

Treszler Dávid

Szerző

Nagy István Attila

Szerző

Gábri Zsuzsa

Szerző

Békési Károly
Atlassian tanácsadó

Szerző

Ascarza István Florencio

Szerző

Rákosfalvy Andrea

Szerző

Csapó Anna

Szerző

Madarász Imre

Szerző

Sziács László

Szerző

Kiss Tamás

Szerző

Szotyori Dániel

Szerző

Szabó Róbert

Megosztás