Enterprise Service Management, Külső-Belső ügyfelek kezelése, Hatékony kollaboráció
Enterprise Service Management: Kezeld egy rendszerben a munkavállalóid és ügyfeleid kéréseit hatékonyan. 👩💻
KEZDÉS: a megszokottól eltérően, 16 óra!
Mit is jelent ez? Az ügyfélélmény kulcsfontosságú a vállalkozások számára. A belső ügyfelek elégedettsége szorosan összefügg a vállalkozás sikerével. Amikor a munkatársak elégedettek és hatékonyak, az hatással van a külső ügyfelek elégedettségére is.
Október 26-án szeretnénk bemutatni nektek, hogyan is segít ebben a Jira Service Management, hogyan kezelheted egy kalap alatt külső és belső ügyfeleid igényeit.
A META-INF történelmében először számíthattok egy módszertani előadásra, ahol már másnaptól hasznosítható tippeket kaptok az ország egyik ITIL masterétől. Illetve hozunk számotokra META-INF ügyfélsztorikat is, hogy közelről láthassátok hogy is működik ez, hogyan lett része az IT stratégiájuknak a Jira Service Management.
Az estét a megszokott melegszendviccsel és 1-2 itallal fejezzük be. 🍻
👉Kell egy kis inspiráció? Merülj el az eddigi Magyar Atlassian Meetupok legjobb pillanataiban.
Enterprise Service Management: Kezeld egy rendszerben a munkavállalóid és ügyfeleid kéréseit hatékonyan. 👩💻
KEZDÉS: a megszokottól eltérően, 16 óra!
Mit is jelent ez? Az ügyfélélmény kulcsfontosságú a vállalkozások számára. A belső ügyfelek elégedettsége szorosan összefügg a vállalkozás sikerével. Amikor a munkatársak elégedettek és hatékonyak, az hatással van a külső ügyfelek elégedettségére is.
Október 26-án szeretnénk bemutatni nektek, hogyan is segít ebben a Jira Service Management, hogyan kezelheted egy kalap alatt külső és belső ügyfeleid igényeit.
A META-INF történelmében először számíthattok egy módszertani előadásra, ahol már másnaptól hasznosítható tippeket kaptok az ország egyik ITIL masterétől. Illetve hozunk számotokra META-INF ügyfélsztorikat is, hogy közelről láthassátok hogy is működik ez, hogyan lett része az IT stratégiájuknak a Jira Service Management.
Az estét a megszokott melegszendviccsel és 1-2 itallal fejezzük be. 🍻
👉Kell egy kis inspiráció? Merülj el az eddigi Magyar Atlassian Meetupok legjobb pillanataiban.
Enterprise Service Management, Külső-Belső ügyfelek kezelése, Hatékony kollaboráció
Enterprise Service Management: Kezeld egy rendszerben a munkavállalóid és ügyfeleid kéréseit hatékonyan. 👩💻
KEZDÉS: a megszokottól eltérően, 16 óra!
Mit is jelent ez? Az ügyfélélmény kulcsfontosságú a vállalkozások számára. A belső ügyfelek elégedettsége szorosan összefügg a vállalkozás sikerével. Amikor a munkatársak elégedettek és hatékonyak, az hatással van a külső ügyfelek elégedettségére is.
Október 26-án szeretnénk bemutatni nektek, hogyan is segít ebben a Jira Service Management, hogyan kezelheted egy kalap alatt külső és belső ügyfeleid igényeit.
A META-INF történelmében először számíthattok egy módszertani előadásra, ahol már másnaptól hasznosítható tippeket kaptok az ország egyik ITIL masterétől. Illetve hozunk számotokra META-INF ügyfélsztorikat is, hogy közelről láthassátok hogy is működik ez, hogyan lett része az IT stratégiájuknak a Jira Service Management.
Az estét a megszokott melegszendviccsel és 1-2 itallal fejezzük be. 🍻
👉Kell egy kis inspiráció? Merülj el az eddigi Magyar Atlassian Meetupok legjobb pillanataiban.
Enterprise Service Management: Kezeld egy rendszerben a munkavállalóid és ügyfeleid kéréseit hatékonyan. 👩💻
KEZDÉS: a megszokottól eltérően, 16 óra!
Mit is jelent ez? Az ügyfélélmény kulcsfontosságú a vállalkozások számára. A belső ügyfelek elégedettsége szorosan összefügg a vállalkozás sikerével. Amikor a munkatársak elégedettek és hatékonyak, az hatással van a külső ügyfelek elégedettségére is.
Október 26-án szeretnénk bemutatni nektek, hogyan is segít ebben a Jira Service Management, hogyan kezelheted egy kalap alatt külső és belső ügyfeleid igényeit.
A META-INF történelmében először számíthattok egy módszertani előadásra, ahol már másnaptól hasznosítható tippeket kaptok az ország egyik ITIL masterétől. Illetve hozunk számotokra META-INF ügyfélsztorikat is, hogy közelről láthassátok hogy is működik ez, hogyan lett része az IT stratégiájuknak a Jira Service Management.
Az estét a megszokott melegszendviccsel és 1-2 itallal fejezzük be. 🍻
👉Kell egy kis inspiráció? Merülj el az eddigi Magyar Atlassian Meetupok legjobb pillanataiban.