Szolgáltatás menedzsment Atlassian környezetben

Published:
Updated:
Szolgáltatás menedzsment Atlassian környezetben

This post was last updated more than 1 year ago. Some content may be out of date.

A B+N Referencia Zrt. egy magyar facility management szolgáltató vállalat, amely immár 26 éve nyújt teljes körű létesítmény üzemeltetési szolgáltatásokat. Országszerte nagyjából 2600 helyszínen van jelen több, mint 6000 alkalmazottal a cégcsoporton belül. A B+N saját kutatás-fejlesztési csapattal rendelkezik, ezáltal olyan innovatív megoldásokat kínál, mint a Robin R3000 nevű saját fejlesztésű takarító robot, valamint az RFID-chipen alapuló textil nyomkövető rendszer.

A Jira bevezetése

A cég 2017-ben ismerkedett meg a Jira alapú megoldásokkal, amelyet elsősorban az IT üzemeltetési és fejlesztési feladatai optimalizálására, illetve a partneri és szolgáltatói szerződések nyomon követésére használnak. Ugyanebben az évben az IT Service Desk szolgáltatást is elindították, amely több mint 8000 bejelentést kezel, és elérhetővé teszi a bértextil üzletág számára a mosási rendszerben tárolt adatokat. Ezen felül biztosítja a rendelések, reklamációk, módosítási igények hatékony kezelését. A cég a Confluence-t is használja, amely a Jira Service Desk-el integráltan működik.

Kihívások

A tervezés kulcsfontosságú szerepet játszott a vállalat belső folyamatainak átláthatóbbá tételében, a bejelentés típusok és az azokhoz kapcsolódó folyamatok felmérése viszont komoly feladatnak bizonyult. Korábban a munkavállalók cégnél eltöltött életútját senki nem értelmezte és helyezte átlátható szabályrendszerbe, így a vállalat hét bejelentés típust hozott létre, amelyek teljes mértékben lekövetik a munkavállalók céges életútját.

A papír alapú nyomtatványokról digitálisra történő áttérés szintén számos kihívást jelentett a HR munkatársak és az ügyfelek számára is. A projekt megvalósítása során a szoftveres költségek minimalizálása volt a legnehezebb feladat.

“A Jira Service Desk agent licencek számát optimalizálni tudtuk úgy, hogy gyakorlatilag funkció vesztés nélkül megmaradjanak a Service Desk projekt nyújtotta előnyök.” - Gulyás Tibor, a B+N Referencia Zrt Informatikai vezetője.

A Megoldás

Végül sikerült egyetlen egy technikai Jira Service Desk agent felhasználásával megoldani a feladatot, amely minden bejelentéssel kapcsolatos műveletet elvégez, manuális beavatkozás nélkül. A Jira Service Desk portál felületén beérkező kéréseket automatizált szabályok dolgozzák fel, és rakják a megfelelő státuszokba. A háttérben két alap Jira munkaprojektet hoztak létre, egyet a munkaügy egyet pedig a HR számára. A beérkezett feladatok klónozásra kerülnek a kapcsolódó munka projektekben, ahol a HR munkatársai feldolgozzák a kéréseket. A feladatok kommunikációja történhet e-mailen és a Service Desk portálon egyaránt. A Jira Service Desk és a munka projekt klón feladatai folyamatosan szinkronizálva vannak, hogy a bejelentések státusza és megjegyzései vissza követhetőek legyenek.

A HR Service Desk bevezetése

Az új HR rendszer, hosszabb tervezési folyamatot követően, 2019 novemberében került bevezetésre, viszont számos logikai és technikai kihívással járt. Az oktatást 10-20 fős üzletági csoportokban végezték el, így a teljes bevezetés négy hónapot vett igénybe. A korábbi működés szerint minden üzletág az évek során kialakult egyedi eljárás szerint küldte be a HR részére a munkavállalókkal kapcsolatos bejelentéseket. A Jira lehetővé tette a folyamatok egységesítését, valamint a humánerőforrás és munkaügyi terület feladatainak rendszerbe foglalását és strukturált kezelését. A rendszer integrálása megnövekedett hatékonyságot, rövid átfutási időt, átlátható feladatokat és pontos határidőket eredményezett.

Fontos volt, hogy a rendszer biztosítsa a különböző cégek és üzletágak munkatársai adatainak védelmét, miközben közös adatbázisban tárolja azokat. A rendszer bevezetése segítette az otthonról dolgozó HR munkatársakat is, mivel lehetővé tette a feladatok átadását, a helyettesítéseket és a fizikai dokumentumok továbbítását.

A rendszert naponta több mint 150 bejelentő használja, és havonta közel 700 bejelentést dolgoz fel, amelyek nagy része a ki és beléptetéssel kapcsolatos. Az adatok jelenleg manuálisan kerülnek rögzítésre a LOGA HR rendszerben, és a Jira rendszerben megadott adatok is itt kerülnek feldolgozásra. A vállalat azonban tervezi egy Jira LOGA adatkapcsolati interfész kialakítását, hogy az adatokat automatikusan lehessen továbbítani a HR rendszerbe, és ezzel csökkentsék a manuális rögzítésből eredő hibák számát. A vállalat ezen felül számos add-ont használ a Jira rendszerben, és a META-INF Email This Issue plug-in segítségével nagyjából 40 levelező sablonnal dolgoznak.

Insight for Jira Service Management - Integráció a vállalati rendszerekkel

1. Excel

A B+N Kft. esetében az adatok és feladatok többsége egy Excel táblában volt nyilvántartva, amely nem bizonyult ideális megoldásnak a változások követése és az adatok összekapcsolása szempontjából. A vállalat ezért négy célt tűzött ki:

  • egységes adatbázisok létrehozása,
  • az összetartozó adatok összekötése,
  • a változások nyomon követhetősége
  • és a meglévő rendszerekkel való integráció.
“Nálunk a mérnökségek, mint a műszaki szakemberek általában, az excelben élnek, gondolkodnak, tonnaszám termelik a táblázatokat, így a bevezetés megkönnyítésére egy sokak által bevált módszert használtunk.” - Gulyás Tibor, a B+N Referencia Zrt Informatikai vezetője.

Az Insight ugyanis lehetővé teszi az adatok lekérdezését, átvételét és kezelését az Excelből. A leíró adatokat tehát Insight objektumokká képezték le, így azok könnyen átemelhetők voltak az adatbázisba. A feladatokat és eseményeket Jira projektekké transzformálták, amelyek egyszerűen kezelhetők az Insight által biztosított vizualizációkkal. Ugyanezen gondolatmenet alapján egy munkafüzet megfelel egy Jira projektnek, egy excel munkalap megfelel egy feladattípusnak, és az excelben lévő sorok pedig a Jira feladatoknak. Emellett nagyon sokrétű adat importra van lehetőség, és programozói tapasztalat nélkül is könnyen készíthetők nyilvántartások.

2. SAP

Az Insight az eszközleltár kezelésében is segítséget nyújt, ebben a nyilvántartásban találhatóak a vállalat által használt informatikai és kommunikációs eszközök, valamint a dolgozók adatai. A rendszer szerves része a Jira Service Desk-nek, és a SAP rendszerrel szinkronizálva teszi lehetővé, hogy az eszközöket különböző projektekre, költséghelyekre lehessen elszámolni. A rendszerben napi szinten szinkronizálásra kerülnek a projekt kódok, költséghely kódok, és a szervezeti kódok. Kihívást jelentett viszont, hogy a B+N Referencia Zrt. több ágazatának is saját SAP rendszere van, amelyek azonos kódokat használnak. Mivel ugyanaz a kód több cég adatbázisában is szerepel, ezért az Insight rendszer nemcsak a kódot, hanem a cégnevet, illetve más adatokat is figyelembe vesz az azonosításkor.

3. HR Service Desk

A HR Service Desk köztes adatbázisként használja az Insight rendszert, hogy ne kelljen közvetlenül a LOGA bérszámfejtő rendszerben keresni az adatokat, ami adatbiztonsági kockázatot jelentene. A rendszer a GDPR-nak is megfelel, mivel a neveket és az azonosítókat külön tárolja.

4. Járműflotta nyilvántartás

A cég két független járműflotta nyilvántartást hozott létre. Az egyikben a B+N személygépjárművek adatait, míg a másikban a hozzájuk kapcsolódó eseményeket pl. javítás vagy műszaki vizsga lejáratát tartották nyilván. A keresés megkönnyítése érdekében Insightba emelték át a teljes leíró adatbázist, és ahhoz készítettek egy Jira projektet. Az Insight rendszer tehát nemcsak eszközleltárként működik, hanem lehetőséget ad arra, hogy az asset menedzsmenttel kapcsolatos feladatokat egyszerűen és hatékonyan lehessen kezelni.

A mosodai cég járműflotta nyilvántartását már ennek a kialakításnak a tapasztalataira alapozva hozta létre a vállalat. Egy elkülönített Insight adatbázist hozott létre a telephelyek számára és minden jármű leíró adatait elszeparálták. Az Insight-ban az egyes telephelyek ügyintézői csak a területükhöz tartozó információkhoz, míg a vezetők a teljes adatbázishoz hozzáférnek. A rendszer ezen felül össze van kötve a MOL tankolási adatbázisával, így a vállalat rendszeresen megkapja járműveinek tankolási információit, így naprakész információkhoz jutnak hozzá a járművek futási teljesítményéről, de az eseményeket, számlákat, javításokkal kapcsolatos műszaki határidőket is mind itt tárolják.

Hogyan tovább?

A vállalat szeretné folytatni a Jira bevezetését az üzletágak és a back office csapatok számára. Ezen felül kilátásban van a bértextilia üzletág számára egy ügyfelek kiszolgálását is elvégző Jira Service Desk megoldás bevezetése, ami a textil mosási rendszerben keletkezett adatait jelenít meg, illetve listákat biztosít az ügyfelek számára. Továbbá folyamatban van a facility management üzletág számára egy feladatkezelő rendszer fejlesztése is.

Forrás: Customer Story - Szolgáltatásmenedzsment Atlassian környezetben | META-INF Virtual Atlassian Day - https://www.youtube.com/watch?v=8RCuECnA95Q

Author

Ákos Orosz
DevOps engineer

Author

Patrick Bakos
Test automation engineer

Author

Gabriella Keserű
Atlassian Consultant

Author

Zalán Balhási
Presales Engineer

Author

Thorsten Letschert
Product Marketing Manager at Decadis

Author

Gizem Gökçe
Atlassian Apps Manager at OBSS

Author

Evita Legzdiņa
Marketing Manager at eazyBI

Author

Zoltán Szentesi
Agile Coach

Author

Beatriz Biscaia
Content Marketing Specialist at Xray

Author

Jay Prakash
Senior Product Marketing Manager at Upscale

Author

Danut Manda
Co-founder & CEO at StonikByte

Author

Richard Birks
Senior Product Marketing Manager at ScriptRunner

Author

Yuri Kudyn
Co-founder of Release Management Apps and Journy.io

Author

John David Adler
Atlassian Consultant

Author

Csomós László
Senior Engineering Manager, GSBS Atlassian Team

Author

Tibor Mozsik
Head of Marketing

Author

Velizar Borisov
Atlassian Community Leader

Author

Julia Skoursky
Refine

Author

Claudia Kecskés
Senior Marketing Specialist

Author

Ármin Kubik
Backoffice team leader

Author

Csaba Geiszt
Software Engineer

Author

Amadea Kecskés D.
Sales Development Representative

Author

Endre Tuboly
Atlassian Consultant

Author

Bogi Pilinger
Backoffice Trainee

Author

Richárd Hevesi
Software Engineer

Author

Anna Nagyné Széles
Atlassian Consultant

Author

Lorena Santana Somogyi
Sales Development Representative

Author

Richárd Konráth
Atlassian Consultant

Author

József Porohnavec
Atlassian Consultant

Author

Péter Orosz
Software Engineer

Author

Alex Nita
Solution engineer - Atlassian

Author

Dósa Zoltán
Agile Coach

Author

Dr. Gábor Manhertz
Vincotech Hungária Kft. - IT Development Team Leader

Author

Christiaan Joubert
Marketing Specialist

Author

Jack Graves
Founder - Capable

Author

Andrea Nikolics
HR manager

Author

Anna Odrynska
Chief Strategy Officer and Co-owner of Alpha Serve

Author

Phill Fox
Principal Customer Success Advocate at Adaptavist

Author

Faith Nyamande
Senior Product Marketing Manager, Appfire

Author

Dr. Varga Balázs
Ügyvéd

Author

Hannes Obweger
Co Founder and Co-CEO at JXL

Author

Gergely Vásárecki
Atlassian Advisor at Bee Wise

Author

Gergely Fehér
Director, SwS Operations and Delivery

Author

Gergely Nyaka
Foreign Business Manager

Author

Zoltán Nagy
ITIL Master

Author

Bence Kovács
Licencing Associate

Author

Alexandra Terék
Support Engineer

Author

Eszter Ernszt-Galamb
Marketing specialist

Author

Tímea Kalán
Senior Controller

Author

Gábor Kozma
Test Automation Engineer

Author

Szotyi
Head of Security

Author

László Csekő
Software Engineer

Author

Bobek
Team Happiness Manager

Author

Annie
Emotional Support Specialist

Author

Márk Szabó
Head of DevOps

Author

Tibor Gyulay
Organizational developer, Trainer, Coach

Author

Emich Szabolcs
Agile coach and Trainer

Author

Warren Da Costa
Senior Product Manager for ScriptRunner for Jira on-premise

Author

Jaime Capitel
Content Creator

Author

Marta Pastor
Product Owner

Author

Marczisovszky Dániel
Atlassian consultant and application developer

Author

Berentey Zsolt
Founder and Front-end Technologies Director

Author

Katelyne Merza
Marketing Manager

Author

Karina Silvia
UX/UI Specialist

Author

Joshua Brock
Author & Technical Writer

Author

Britta Neugebauer
Marketing Manager

Author

Wojciech Andryszek
Content Specialist

Author

Reece Lander
Tech Lead for ScriptRunner for Jira on-premise

Author

Morgan Folson
Product Manager of Custom Charts

Author

Dylan Lindsay
Senior Product Manager

Author

Dea Spiljaric
Product Marketing Manager

Author

Alexandra Szebellédi
HR specialist

Author

Cécile Sablayrolles
Content Manager

Author

Mara Neumann
Marketing Manager

Author

Klaida Sulko
Product Marketing Specialist

Author

Tea Susnjar
Content Writer

Author

Patrick Cartier
Technical writer for Seibert Media

Author

Federico Baronti
Partner Manager

Author

Preston Dube
Marketing Manager

Author

Kamil Beer

Author

Raj Sehmi
Customer Success Manager

Author

Umer Sohail
Product Marketing

Author

Bálint István Berente
Software Engineer

Author

Dr. Zsuzsa Sebestyén
Licencing Associate

Author

Gergely Szikszai
Software Engineer

Author

András Gede
Support Engineer

Author

Levente Nagy
Software Engineer

Author

Dávid Treszler
Video Production Specialist

Author

István Attila Nagy
Software Engineer

Author

Zsuzsa Gábri
Office Manager and Training Associate

Author

Károly Békési
Atlassian Consultant

Author

István Florencio Ascarza
Customer Success Specialist

Author

Andrea Rákosfalvy
Customer Success Specialist

Author

Anna Csapó
Manual Tester

Author

Imre Madarász
Customer Success Specialist

Author

László Sziács
Head of Consulting

Author

Tamás Kiss
Consulting Team Lead

Author

Dániel Szotyori
Customer Support Team Lead & Product Owner

Author

Róbert Szabó
Consulting Team Lead

Author

Fruzsina Sipka
Marketing & UX Design

Social Share Buttons

Szolgáltatás menedzsment Atlassian környezetben

Megjelent:
Frissítve:
Szolgáltatás menedzsment Atlassian környezetben

Ez a bejegyzés több mint 1 éve frissült utoljára, a tartalom bizonyos elemei elavultak lehetnek.

A B+N Referencia Zrt. egy magyar facility management szolgáltató vállalat, amely immár 26 éve nyújt teljes körű létesítmény üzemeltetési szolgáltatásokat. Országszerte nagyjából 2600 helyszínen van jelen több, mint 6000 alkalmazottal a cégcsoporton belül. A B+N saját kutatás-fejlesztési csapattal rendelkezik, ezáltal olyan innovatív megoldásokat kínál, mint a Robin R3000 nevű saját fejlesztésű takarító robot, valamint az RFID-chipen alapuló textil nyomkövető rendszer.

A Jira bevezetése

A cég 2017-ben ismerkedett meg a Jira alapú megoldásokkal, amelyet elsősorban az IT üzemeltetési és fejlesztési feladatai optimalizálására, illetve a partneri és szolgáltatói szerződések nyomon követésére használnak. Ugyanebben az évben az IT Service Desk szolgáltatást is elindították, amely több mint 8000 bejelentést kezel, és elérhetővé teszi a bértextil üzletág számára a mosási rendszerben tárolt adatokat. Ezen felül biztosítja a rendelések, reklamációk, módosítási igények hatékony kezelését. A cég a Confluence-t is használja, amely a Jira Service Desk-el integráltan működik.

Kihívások

A tervezés kulcsfontosságú szerepet játszott a vállalat belső folyamatainak átláthatóbbá tételében, a bejelentés típusok és az azokhoz kapcsolódó folyamatok felmérése viszont komoly feladatnak bizonyult. Korábban a munkavállalók cégnél eltöltött életútját senki nem értelmezte és helyezte átlátható szabályrendszerbe, így a vállalat hét bejelentés típust hozott létre, amelyek teljes mértékben lekövetik a munkavállalók céges életútját.

A papír alapú nyomtatványokról digitálisra történő áttérés szintén számos kihívást jelentett a HR munkatársak és az ügyfelek számára is. A projekt megvalósítása során a szoftveres költségek minimalizálása volt a legnehezebb feladat.

“A Jira Service Desk agent licencek számát optimalizálni tudtuk úgy, hogy gyakorlatilag funkció vesztés nélkül megmaradjanak a Service Desk projekt nyújtotta előnyök.” - Gulyás Tibor, a B+N Referencia Zrt Informatikai vezetője.

A Megoldás

Végül sikerült egyetlen egy technikai Jira Service Desk agent felhasználásával megoldani a feladatot, amely minden bejelentéssel kapcsolatos műveletet elvégez, manuális beavatkozás nélkül. A Jira Service Desk portál felületén beérkező kéréseket automatizált szabályok dolgozzák fel, és rakják a megfelelő státuszokba. A háttérben két alap Jira munkaprojektet hoztak létre, egyet a munkaügy egyet pedig a HR számára. A beérkezett feladatok klónozásra kerülnek a kapcsolódó munka projektekben, ahol a HR munkatársai feldolgozzák a kéréseket. A feladatok kommunikációja történhet e-mailen és a Service Desk portálon egyaránt. A Jira Service Desk és a munka projekt klón feladatai folyamatosan szinkronizálva vannak, hogy a bejelentések státusza és megjegyzései vissza követhetőek legyenek.

A HR Service Desk bevezetése

Az új HR rendszer, hosszabb tervezési folyamatot követően, 2019 novemberében került bevezetésre, viszont számos logikai és technikai kihívással járt. Az oktatást 10-20 fős üzletági csoportokban végezték el, így a teljes bevezetés négy hónapot vett igénybe. A korábbi működés szerint minden üzletág az évek során kialakult egyedi eljárás szerint küldte be a HR részére a munkavállalókkal kapcsolatos bejelentéseket. A Jira lehetővé tette a folyamatok egységesítését, valamint a humánerőforrás és munkaügyi terület feladatainak rendszerbe foglalását és strukturált kezelését. A rendszer integrálása megnövekedett hatékonyságot, rövid átfutási időt, átlátható feladatokat és pontos határidőket eredményezett.

Fontos volt, hogy a rendszer biztosítsa a különböző cégek és üzletágak munkatársai adatainak védelmét, miközben közös adatbázisban tárolja azokat. A rendszer bevezetése segítette az otthonról dolgozó HR munkatársakat is, mivel lehetővé tette a feladatok átadását, a helyettesítéseket és a fizikai dokumentumok továbbítását.

A rendszert naponta több mint 150 bejelentő használja, és havonta közel 700 bejelentést dolgoz fel, amelyek nagy része a ki és beléptetéssel kapcsolatos. Az adatok jelenleg manuálisan kerülnek rögzítésre a LOGA HR rendszerben, és a Jira rendszerben megadott adatok is itt kerülnek feldolgozásra. A vállalat azonban tervezi egy Jira LOGA adatkapcsolati interfész kialakítását, hogy az adatokat automatikusan lehessen továbbítani a HR rendszerbe, és ezzel csökkentsék a manuális rögzítésből eredő hibák számát. A vállalat ezen felül számos add-ont használ a Jira rendszerben, és a META-INF Email This Issue plug-in segítségével nagyjából 40 levelező sablonnal dolgoznak.

Insight for Jira Service Management - Integráció a vállalati rendszerekkel

1. Excel

A B+N Kft. esetében az adatok és feladatok többsége egy Excel táblában volt nyilvántartva, amely nem bizonyult ideális megoldásnak a változások követése és az adatok összekapcsolása szempontjából. A vállalat ezért négy célt tűzött ki:

  • egységes adatbázisok létrehozása,
  • az összetartozó adatok összekötése,
  • a változások nyomon követhetősége
  • és a meglévő rendszerekkel való integráció.
“Nálunk a mérnökségek, mint a műszaki szakemberek általában, az excelben élnek, gondolkodnak, tonnaszám termelik a táblázatokat, így a bevezetés megkönnyítésére egy sokak által bevált módszert használtunk.” - Gulyás Tibor, a B+N Referencia Zrt Informatikai vezetője.

Az Insight ugyanis lehetővé teszi az adatok lekérdezését, átvételét és kezelését az Excelből. A leíró adatokat tehát Insight objektumokká képezték le, így azok könnyen átemelhetők voltak az adatbázisba. A feladatokat és eseményeket Jira projektekké transzformálták, amelyek egyszerűen kezelhetők az Insight által biztosított vizualizációkkal. Ugyanezen gondolatmenet alapján egy munkafüzet megfelel egy Jira projektnek, egy excel munkalap megfelel egy feladattípusnak, és az excelben lévő sorok pedig a Jira feladatoknak. Emellett nagyon sokrétű adat importra van lehetőség, és programozói tapasztalat nélkül is könnyen készíthetők nyilvántartások.

2. SAP

Az Insight az eszközleltár kezelésében is segítséget nyújt, ebben a nyilvántartásban találhatóak a vállalat által használt informatikai és kommunikációs eszközök, valamint a dolgozók adatai. A rendszer szerves része a Jira Service Desk-nek, és a SAP rendszerrel szinkronizálva teszi lehetővé, hogy az eszközöket különböző projektekre, költséghelyekre lehessen elszámolni. A rendszerben napi szinten szinkronizálásra kerülnek a projekt kódok, költséghely kódok, és a szervezeti kódok. Kihívást jelentett viszont, hogy a B+N Referencia Zrt. több ágazatának is saját SAP rendszere van, amelyek azonos kódokat használnak. Mivel ugyanaz a kód több cég adatbázisában is szerepel, ezért az Insight rendszer nemcsak a kódot, hanem a cégnevet, illetve más adatokat is figyelembe vesz az azonosításkor.

3. HR Service Desk

A HR Service Desk köztes adatbázisként használja az Insight rendszert, hogy ne kelljen közvetlenül a LOGA bérszámfejtő rendszerben keresni az adatokat, ami adatbiztonsági kockázatot jelentene. A rendszer a GDPR-nak is megfelel, mivel a neveket és az azonosítókat külön tárolja.

4. Járműflotta nyilvántartás

A cég két független járműflotta nyilvántartást hozott létre. Az egyikben a B+N személygépjárművek adatait, míg a másikban a hozzájuk kapcsolódó eseményeket pl. javítás vagy műszaki vizsga lejáratát tartották nyilván. A keresés megkönnyítése érdekében Insightba emelték át a teljes leíró adatbázist, és ahhoz készítettek egy Jira projektet. Az Insight rendszer tehát nemcsak eszközleltárként működik, hanem lehetőséget ad arra, hogy az asset menedzsmenttel kapcsolatos feladatokat egyszerűen és hatékonyan lehessen kezelni.

A mosodai cég járműflotta nyilvántartását már ennek a kialakításnak a tapasztalataira alapozva hozta létre a vállalat. Egy elkülönített Insight adatbázist hozott létre a telephelyek számára és minden jármű leíró adatait elszeparálták. Az Insight-ban az egyes telephelyek ügyintézői csak a területükhöz tartozó információkhoz, míg a vezetők a teljes adatbázishoz hozzáférnek. A rendszer ezen felül össze van kötve a MOL tankolási adatbázisával, így a vállalat rendszeresen megkapja járműveinek tankolási információit, így naprakész információkhoz jutnak hozzá a járművek futási teljesítményéről, de az eseményeket, számlákat, javításokkal kapcsolatos műszaki határidőket is mind itt tárolják.

Hogyan tovább?

A vállalat szeretné folytatni a Jira bevezetését az üzletágak és a back office csapatok számára. Ezen felül kilátásban van a bértextilia üzletág számára egy ügyfelek kiszolgálását is elvégző Jira Service Desk megoldás bevezetése, ami a textil mosási rendszerben keletkezett adatait jelenít meg, illetve listákat biztosít az ügyfelek számára. Továbbá folyamatban van a facility management üzletág számára egy feladatkezelő rendszer fejlesztése is.

Forrás: Customer Story - Szolgáltatásmenedzsment Atlassian környezetben | META-INF Virtual Atlassian Day - https://www.youtube.com/watch?v=8RCuECnA95Q

Gyakran ismételt kérdések

No items found.

Szerző

Orosz Ákos
DevOps mérnök

Szerző

Bakos Patrick
Test automation engineer

Szerző

Keserű Gabriella
Atlassian tanácsadó

Szerző

Balhási Zalán
Presales Engineer

Szerző

Thorsten Letschert
Product Marketing Manager at Decadis

Szerző

Gizem Gökçe
Atlassian Apps Manager at OBSS

Szerző

Evita Legzdiņa
Marketing Manager at eazyBI

Szerző

Szentesi Zoltán
agilis tréner

Szerző

Content Marketing Specialist at Xray

Szerző

Jay Prakash
Senior Product Marketing Manager at Upscale

Szerző

Danut Manda

Szerző

Richard Birks
Senior Product Marketing Manager at ScriptRunner

Szerző

Yuri Kudyn
Co-founder of Release Management Apps and Journy.io

Szerző

Adler John David
Atlassian tanácsadó

Szerző

Csomós László
Senior Engineering Manager

Szerző

Mozsik Tibor
Marketingvezető

Szerző

Velizar Borisov
Atlassian Community Leader

Szerző

Julia Skoursky
Refine

Szerző

Kecskés Claudia

Szerző

Kubik Ármin
Backoffice csoportvezető

Szerző

Geiszt Csaba
Szoftverfejlesztő

Szerző

Kecskés D. Amadea
Sales Development Representative

Szerző

Tuboly Endre

Szerző

Pilinger Bogi

Szerző

Hevesi Richárd

Szerző

Nagyné Széles Anna
Atlassian tanácsadó

Szerző

Santana Somogyi Lorena

Szerző

Konráth Richárd
Atlassian tanácsadó

Szerző

Porohnavec József
Atlassian tanácsadó

Szerző

Orosz Péter
szoftverfejlesztő

Szerző

Szerző

Dósa Zoltán

Szerző

Dr. Manhertz Gábor

Szerző

Szerző

Graves

Szerző

Nikolics Andrea

Szerző

Anna Odrynska

Szerző

Pill Fox

Szerző

Faith Nyamande

Szerző

Dr. Varga Balázs

Szerző

Hannes Obweger

Szerző

Vásárecki Gergely

Szerző

Fehér Gergely

Szerző

Nyaka Gergely

Szerző

Nagy Zoltán

Szerző

Kovács Bence

Szerző

Terék Alexandra

Szerző

Ernszt-Galamb Eszter

Szerző

Kalán Tímea

Szerző

Kozma Gábor

Szerző

Szotyi

Szerző

Csekő László

Szerző

Bobek

Szerző

Annie

Szerző

Szabó Márk

Szerző

Gyulay Tibor

Szerző

Szerző

Warren Da Costa

Szerző

Szerző

Szerző

Szerző

Szerző

Szerző

Szerző

Szerző

Szerző

Szerző

Szerző

Szerző

Szerző

Szerző

Szerző

Szerző

Szerző

Szerző

Szerző

Szerző

Szerző

Szerző

Szerző

Szerző

Umer Sohail

Szerző

Berente Bálint István

Szerző

Dr. Sebestyén Zsuzsa

Szerző

Szikszai Gergely

Szerző

Gede András

Szerző

Nagy Levente

Szerző

Treszler Dávid

Szerző

Nagy István Attila

Szerző

Gábri Zsuzsa

Szerző

Békési Károly
Atlassian tanácsadó

Szerző

Ascarza István Florencio

Szerző

Rákosfalvy Andrea

Szerző

Csapó Anna

Szerző

Madarász Imre

Szerző

Sziács László

Szerző

Kiss Tamás

Szerző

Szotyori Dániel

Szerző

Szabó Róbert

Szerző

Sipka Fruzsina

Megosztás