A marketing csapat tagjaként hetente hírleveleket küld a feliratkozóknak. Ennek köszönhetően ismétlődő heti feladatai lesznek, de ezen felül saját feladatait is hozzáadhatja.
Minden hetet egy megbeszéléssel kezd a hírlevél tartalmával kapcsolatban. Miközben a hét folyamán különböző cikkeken dolgozik, kollégái blog bejegyzéseket írnak, a hét végén pedig összesítik mindannyiuk munkáját, a csapat pedig kiküldi a cég hírlevelét.
Lépésről lépésre bemutatott oktatóanyagunkban a fejlesztői csapat egyik tagja megkeresi Önt, és megkéri, hogy készítsen egy új logót a cég weboldalához. Ezt fogjuk szimulálni – pontosabban az ehhez kapcsolódó Jira ügyet.
Az oktatóanyagban különböző szemszögből követheti nyomon és kezelheti feladatait:
Saját feladatait is hozzáadhatja, jelenleg kettő (plusz egy) típus található meg:
Az összes feladathoz kétféleképpen adhatja hozzá munkanaplóját:
Jelentéseket kaphat a saját és csapata munkaóráiról:
Képzeletbeli forgatókönyvünkben a fejlesztői csapat arra kérte Önt, hogy a marketing csapat tagjaként készítsen egy logót a cég weboldalához.
A következőket kell tennie:
1. Nyisson meg egy böngészőt, és lépjen az alábbi oldalra: https://metainfdemo.atlassian.net
2. Bejelentkezési adatai a következők:
Miután bejelentkezett, navigáljon a Marketing projektjéhez, vagy egyszerűen kattintson erre a hivatkozásra LINK
Miután belépett a projektbe, két feladatot kell létrehoznia:
1. Létrehoz egy feladatot az értekezlethez:
2. És egy eszközt is létre kell hoznia a logóhoz:
Ahogy korábban már említettük, ezt a két újonnan létrehozott részfeladatot különböző nézetekben ellenőrizheti. Kiválaszthatja őket a bal oldali navigációs sávból, vagy egyszerűen kattintson az alábbi linkek egyikére:
Kipróbálhatja például, hogy megváltoztatja a kezdő és/vagy az esedékesség dátumát, a módosítás után pedig különböző nézetekben megtekintheti őket.
Ezeknél is használhatók a különféle szűrők, próbálja ki őket bátran!
Itt még többet megtudhat az üzleti típusú projektekről.
1. Jelentkezzen be a projekt egyik feladatába.
2. Jelentkezzen be a különböző feladatokba naptárnézetben:
1. A felső navigációs sávon kattintson az Alkalmazások (Apps) elemre, majd válassza a Tempo (Tempo) lehetőséget, és a jobb oldali navigációs sávon válassza a második ikont, a Jelentéseket (Reports), vagy egyszerűen kattintson ide.
2. Kattintson a Naplózott idő kártyára.
3. Majd a Létrehozás (Create) gombra a felugró ablakban.
Más projekteket is látni fog, de Önnek most csak a Marketing projekt munkanaplóira van szüksége.
Nyugodtan próbáljon ki különböző funkciókat, például más szűrési lehetőségeket, hogyan csoportosíthat adatokat különböző nézetek szerint. A Tempo jelentésekről itt olvashat bővebben.
A marketing csapat tagjaként hetente hírleveleket küld a feliratkozóknak. Ennek köszönhetően ismétlődő heti feladatai lesznek, de ezen felül saját feladatait is hozzáadhatja.
Minden hetet egy megbeszéléssel kezd a hírlevél tartalmával kapcsolatban. Miközben a hét folyamán különböző cikkeken dolgozik, kollégái blog bejegyzéseket írnak, a hét végén pedig összesítik mindannyiuk munkáját, a csapat pedig kiküldi a cég hírlevelét.
Lépésről lépésre bemutatott oktatóanyagunkban a fejlesztői csapat egyik tagja megkeresi Önt, és megkéri, hogy készítsen egy új logót a cég weboldalához. Ezt fogjuk szimulálni – pontosabban az ehhez kapcsolódó Jira ügyet.
Az oktatóanyagban különböző szemszögből követheti nyomon és kezelheti feladatait:
Saját feladatait is hozzáadhatja, jelenleg kettő (plusz egy) típus található meg:
Az összes feladathoz kétféleképpen adhatja hozzá munkanaplóját:
Jelentéseket kaphat a saját és csapata munkaóráiról:
Képzeletbeli forgatókönyvünkben a fejlesztői csapat arra kérte Önt, hogy a marketing csapat tagjaként készítsen egy logót a cég weboldalához.
A következőket kell tennie:
1. Nyisson meg egy böngészőt, és lépjen az alábbi oldalra: https://metainfdemo.atlassian.net
2. Bejelentkezési adatai a következők:
Miután bejelentkezett, navigáljon a Marketing projektjéhez, vagy egyszerűen kattintson erre a hivatkozásra LINK
Miután belépett a projektbe, két feladatot kell létrehoznia:
1. Létrehoz egy feladatot az értekezlethez:
2. És egy eszközt is létre kell hoznia a logóhoz:
Ahogy korábban már említettük, ezt a két újonnan létrehozott részfeladatot különböző nézetekben ellenőrizheti. Kiválaszthatja őket a bal oldali navigációs sávból, vagy egyszerűen kattintson az alábbi linkek egyikére:
Kipróbálhatja például, hogy megváltoztatja a kezdő és/vagy az esedékesség dátumát, a módosítás után pedig különböző nézetekben megtekintheti őket.
Ezeknél is használhatók a különféle szűrők, próbálja ki őket bátran!
Itt még többet megtudhat az üzleti típusú projektekről.
1. Jelentkezzen be a projekt egyik feladatába.
2. Jelentkezzen be a különböző feladatokba naptárnézetben:
1. A felső navigációs sávon kattintson az Alkalmazások (Apps) elemre, majd válassza a Tempo (Tempo) lehetőséget, és a jobb oldali navigációs sávon válassza a második ikont, a Jelentéseket (Reports), vagy egyszerűen kattintson ide.
2. Kattintson a Naplózott idő kártyára.
3. Majd a Létrehozás (Create) gombra a felugró ablakban.
Más projekteket is látni fog, de Önnek most csak a Marketing projekt munkanaplóira van szüksége.
Nyugodtan próbáljon ki különböző funkciókat, például más szűrési lehetőségeket, hogyan csoportosíthat adatokat különböző nézetek szerint. A Tempo jelentésekről itt olvashat bővebben.