This post was last updated more than 1 year ago. Some content may be out of date.
Kívántad már valaha, hogy bárcsak lenne egy app, ami a kimenő és a bejövő e-mailjeid egyaránt képes a Jirában kezelni? Ami Issuekat hoz létre, kommentel, workflow státuszváltásokat hajt végre, felhasználókat ad a ticketekhez, mezőket állít be, és így tovább - mindezt az email tartalma alapján? Érezted már valaha szükségét, hogy teljesen személyre szabható leveleket, e-mail értesítéseket tudj küldeni a Jirából? Ha bármelyik kérdésre igennel válaszoltál, akkor az Email This Issue for Jira Neked lett kitalálva! Mondhatni kötelező eleme a Jirádnak, ha belefáradtál már az e-mailek kézi feldolgozásába, hiszen a feladat jelentős részét megcsinálja helyetted - Neked pedig több időd és energiád marad a munkád kreatív oldalára.
Pillants be velünk a kulisszák mögé: hogyan szervezzük a feladatainkat a META-INF-nél annak érdekében, hogy rendszeresen új funkciókat, és szükséges javításokat hozhassunk Neked?
Két eltérően működő csapatunk dolgozik azért, hogy a lehető legjobb terméket és a lehető legjobb támogatást tudjuk nyújtani. Ismerd meg őket annak tükrében, hogy:
Roadmap Driven Team (RDT) csapatunk elszántan dolgozik a jó előre megtervezett funkciók fejlesztésén. Ahhoz, hogy az Email This Issue for Jira egy folyamatosan és kiszámíthatóan fejlődő alkalmazás lehessen, elengedhetetlen, hogy a csapatnak a zavartalan idő mellett minden olyan forrást biztosítsunk, amire csak szüksége lehet.
Ebben a releaseben a megújuló Incoming Mail Connections volt a fókuszukban.
Íme a változások, az új UI mellett:
Imádod a Cloudot? Jó híreink vannak! Ha használtad már az Email This Issuet Server platformon, akkor valószínűleg találkoztál már azzal a lehetőséggel, hogy a bejövő e-maileket az e-mail kliensed egy egyedi mappájából is fel tudod dolgozni, nem csak az Inboxból. Mostantól a Cloudon is lehetőséged van erre!
Okozott már valaha nehézséget számodra, hogy nem tudtad miért nem működik az egyik bejövő kapcsolatod? Mostantól nem kell találgatnod, hogy vajon a host vagy a jelszó hibás-e mert elhoztuk Neked a Protocol Logot. Mindössze két kattintással kiderítheted, hogy mi a gond.
Sőt! A státusz ikonok már nem csak az Incoming Connection-ök mellett, de a hozzájuk kapcsolódó Mail Handlerek mellett is megjelennek. Így azonnal láthatod, ha valami zűr van - és nem csak az Admin oldalról.
Ha felveszed velünk a kapcsolatot - akár azért, mert van egy jó ötleted, szükséged lenne egy funkcióra, vagy akár azért, mert találtál valamit, ami bugnak néz ki - üzeneted a Customer Driven Team-nél landol. Ebben a csapatban mindig a ügyfelektől érkező kérések, hibajelzések a legfontosabbak. Csapatunk ügyfél támogatással foglalkozó tagjai azon igyekeznek, hogy megtudják, mire van szükséged egészen pontosan. Így fejlesztőink éppen azt hozhatják el Neked, amire vágysz, és hatékonyabban oldhatják meg a problémákat, amikkel szembesültél.
Nemrégiben azt kértétek tőlünk, hogy a Mail Chaining-et a Cloud platformon is tegyük elérhetővé. Így is lett! Többé nem számít, hogy az ügyfeleid mennyit leveleznek egymással a háttérben. Amint beküldenek vagy továbbítanak egy választ a Mail Handlernek, megtaláljuk hozzá a megfelelő Jira Issuet - akkor is, ha netán elfelejtik az Issue keyt megadni a tárgyban.
Szeretnéd, ha a címzetteket hozzáadnánk a Request Participants mezőhöz? Többé már nem okoz gondot! Csak jelöld be az Email Options menüben, hogy melyik címzettekről van szó, küldd el az e-mailt, és automatikusan hozzáadjuk az ügyfeleidet Request Participantként.
Ha kíváncsi vagy a további részletekre, nézd meg a release notes-ot (itt), vagy látogasd meg a vadonat új Email This Issue for Jira Cloud Dokumentációs oldalunkat (itt), vagy a Dokumentációt az Email this Issue for Jira Server-hez (itt).
Szívből köszönjük, hogy minket választasz! Azt kívánjuk, hogy a lehető legjobb élményt nyújtsa Neked az Email This Issue for Jira, és elkötelezettek vagyunk azirányba, hogy mindent meg is tegyünk ezért. Mindkét csapat nevében elmondhatjuk: nagyon örülnénk, ha megosztanád velünk a gondolataid. Hogy tetszenek az újítások? Van bármi egyéb, amiben segíthetünk? Ne habozz felvenni velünk a kapcsolatot!
Ez a bejegyzés több mint 1 éve frissült utoljára, a tartalom bizonyos elemei elavultak lehetnek.
Kívántad már valaha, hogy bárcsak lenne egy app, ami a kimenő és a bejövő e-mailjeid egyaránt képes a Jirában kezelni? Ami Issuekat hoz létre, kommentel, workflow státuszváltásokat hajt végre, felhasználókat ad a ticketekhez, mezőket állít be, és így tovább - mindezt az email tartalma alapján? Érezted már valaha szükségét, hogy teljesen személyre szabható leveleket, e-mail értesítéseket tudj küldeni a Jirából? Ha bármelyik kérdésre igennel válaszoltál, akkor az Email This Issue for Jira Neked lett kitalálva! Mondhatni kötelező eleme a Jirádnak, ha belefáradtál már az e-mailek kézi feldolgozásába, hiszen a feladat jelentős részét megcsinálja helyetted - Neked pedig több időd és energiád marad a munkád kreatív oldalára.
Pillants be velünk a kulisszák mögé: hogyan szervezzük a feladatainkat a META-INF-nél annak érdekében, hogy rendszeresen új funkciókat, és szükséges javításokat hozhassunk Neked?
Két eltérően működő csapatunk dolgozik azért, hogy a lehető legjobb terméket és a lehető legjobb támogatást tudjuk nyújtani. Ismerd meg őket annak tükrében, hogy:
Roadmap Driven Team (RDT) csapatunk elszántan dolgozik a jó előre megtervezett funkciók fejlesztésén. Ahhoz, hogy az Email This Issue for Jira egy folyamatosan és kiszámíthatóan fejlődő alkalmazás lehessen, elengedhetetlen, hogy a csapatnak a zavartalan idő mellett minden olyan forrást biztosítsunk, amire csak szüksége lehet.
Ebben a releaseben a megújuló Incoming Mail Connections volt a fókuszukban.
Íme a változások, az új UI mellett:
Imádod a Cloudot? Jó híreink vannak! Ha használtad már az Email This Issuet Server platformon, akkor valószínűleg találkoztál már azzal a lehetőséggel, hogy a bejövő e-maileket az e-mail kliensed egy egyedi mappájából is fel tudod dolgozni, nem csak az Inboxból. Mostantól a Cloudon is lehetőséged van erre!
Okozott már valaha nehézséget számodra, hogy nem tudtad miért nem működik az egyik bejövő kapcsolatod? Mostantól nem kell találgatnod, hogy vajon a host vagy a jelszó hibás-e mert elhoztuk Neked a Protocol Logot. Mindössze két kattintással kiderítheted, hogy mi a gond.
Sőt! A státusz ikonok már nem csak az Incoming Connection-ök mellett, de a hozzájuk kapcsolódó Mail Handlerek mellett is megjelennek. Így azonnal láthatod, ha valami zűr van - és nem csak az Admin oldalról.
Ha felveszed velünk a kapcsolatot - akár azért, mert van egy jó ötleted, szükséged lenne egy funkcióra, vagy akár azért, mert találtál valamit, ami bugnak néz ki - üzeneted a Customer Driven Team-nél landol. Ebben a csapatban mindig a ügyfelektől érkező kérések, hibajelzések a legfontosabbak. Csapatunk ügyfél támogatással foglalkozó tagjai azon igyekeznek, hogy megtudják, mire van szükséged egészen pontosan. Így fejlesztőink éppen azt hozhatják el Neked, amire vágysz, és hatékonyabban oldhatják meg a problémákat, amikkel szembesültél.
Nemrégiben azt kértétek tőlünk, hogy a Mail Chaining-et a Cloud platformon is tegyük elérhetővé. Így is lett! Többé nem számít, hogy az ügyfeleid mennyit leveleznek egymással a háttérben. Amint beküldenek vagy továbbítanak egy választ a Mail Handlernek, megtaláljuk hozzá a megfelelő Jira Issuet - akkor is, ha netán elfelejtik az Issue keyt megadni a tárgyban.
Szeretnéd, ha a címzetteket hozzáadnánk a Request Participants mezőhöz? Többé már nem okoz gondot! Csak jelöld be az Email Options menüben, hogy melyik címzettekről van szó, küldd el az e-mailt, és automatikusan hozzáadjuk az ügyfeleidet Request Participantként.
Ha kíváncsi vagy a további részletekre, nézd meg a release notes-ot (itt), vagy látogasd meg a vadonat új Email This Issue for Jira Cloud Dokumentációs oldalunkat (itt), vagy a Dokumentációt az Email this Issue for Jira Server-hez (itt).
Szívből köszönjük, hogy minket választasz! Azt kívánjuk, hogy a lehető legjobb élményt nyújtsa Neked az Email This Issue for Jira, és elkötelezettek vagyunk azirányba, hogy mindent meg is tegyünk ezért. Mindkét csapat nevében elmondhatjuk: nagyon örülnénk, ha megosztanád velünk a gondolataid. Hogy tetszenek az újítások? Van bármi egyéb, amiben segíthetünk? Ne habozz felvenni velünk a kapcsolatot!